Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä pitäisikö jättää poikaystävä...

Vierailija
11.08.2015 |

Ollaan seurusteltu 6 vuotta ja hän on mun ensimmäinen seurustelukumppani ikinä, kihloissa ollaan oltu vuosi.
Suhteessa ei ole vikaa. Hän on sellainen mies, jonka jokainen nainen tarvitsisi. Mutta mua vaan ahdistaa olla hänen seurassaan enkä tiiä miksi.. Varsinkin seksin jälkeen ahdistaa vaikka sekin on täydellistä, en tajua itteeni. Käy sääliksi poikaystävääni kun hän on niin täydellinen kumppani ja minä oon tämmönen. Kaipaan varmaan vaan vapautta ja uusia ihastuksia jne... :(

N23

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainiin ja aika tyylikkäästi uhrikortti taas esillä. kehutaan äijää maasta taivaisiin, mutta sitten "olen nainen ja toimin täysin hormoonikännissä, eli mua ei voi syyttää mistään ja kato kuinka mä kehuinki sitä mut silti haluun et kaikki muut nussii mua paitsi hän"

Vierailija
62/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:14"]jätä se, jaa pilluas ja sitku huomaat että sulla olikin jo kaikki ennen ku lutkailit ni soittelet jurris sille, kunnes toinen mimmi vastaa ja sä vedät överit ja itket kaks kuukautta putkeen eikä mikään auta.
[/quote] Meeppä sinä pätemässä tältä listalta nyt ja äkkiä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:17"]ainiin ja aika tyylikkäästi uhrikortti taas esillä. kehutaan äijää maasta taivaisiin, mutta sitten "olen nainen ja toimin täysin hormoonikännissä, eli mua ei voi syyttää mistään ja kato kuinka mä kehuinki sitä mut silti haluun et kaikki muut nussii mua paitsi hän"
[/quote]
Aamen! ::D

Vierailija
64/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:15"]No kun pystyn näkeen häntä seuraavan kerran vasta kahden viikon päästä, koska opiskelut jne..

Ap
[/quote] Toimi miten parhaiten itse näät. Viestillä tai sit että jutellaan myöhemmin jos se haluaa puhua sun kanssa asiasta.

Vierailija
65/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan se sun vaihe kesti?

Ap

Vierailija
66/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:35"]Ja ahdistaa suunnilleen JOKA kerta kun nähdään, ja tuntuu että muut miehet kiinnostaa. :( Ap [/quote] Ehkä sä et sitten rakasta sun mieatäsi enää? Mullakin oli tuo vaihe joskus mutta vaiheeksi jäi ja edelleen rakastan miestäni ei riitä että rakastaa pitää haluta rakastaa:) tahdotko sinä?

Kauan se sun vaihe kesti?

Ap

[/quote]

Vierailija
67/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot lapsesta asti ollut saman kanssa. Muutama vuosi sinkkuelämää tekee hyvää ennen kuin löydät sen oikean ja vakiinnut hänen kanssaan.

Vierailija
68/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin sanottu kun tehty

Ap

Vierailija
69/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:41"]Helpommin sanottu kun tehty

Ap
[/quote] Ei kannata miettiä liian pitkään. Nuo on vaan päätöksiä. Toista ihmistä ei voi sitoa yhteen jos ei halua olla, se ei myöskään ole rehellistä. Ei sun poikaystävää kohtaan. Mutta voitte ihan vapaasti jatkaa yhdessä oloa, tule kertomaan kun päädyt johonkin tulokseen niin tänne uudestaan. Itse olisin sinkku, ja nuin vähä näkeminen tarkoittaa itselle "tapailua" .. voittehan sopia, että näette, mutta olette molemmat sinkkuja. Tsemiä :)

Vierailija
70/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:41"]Helpommin sanottu kun tehty Ap [/quote] Ei kannata miettiä liian pitkään. Nuo on vaan päätöksiä. Toista ihmistä ei voi sitoa yhteen jos ei halua olla, se ei myöskään ole rehellistä. Ei sun poikaystävää kohtaan. Mutta voitte ihan vapaasti jatkaa yhdessä oloa, tule kertomaan kun päädyt johonkin tulokseen niin tänne uudestaan. Itse olisin sinkku, ja nuin vähä näkeminen tarkoittaa itselle "tapailua" .. voittehan sopia, että näette, mutta olette molemmat sinkkuja. Tsemiä :)

[/quote]

Totta, totta.. Kiitos! 

Ap

Vierailija
71/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä autan sinua unohtamaan.
T. Janis Petke

Vierailija
72/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voin jeesata!
T. Oddis Slajos

Vierailija
73/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:15"]

Minä autan sinua unohtamaan. T. Janis Petke

[/quote]

Kiitos kovasti! Mutta en ole nyt unohtamassa yhtään mitään.

Ap

Vierailija
74/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee siis mieli nussia muita miehiä. Silloin vaan toosa jakoon ja otat sitten puhkinussittuna kolmekymppisenä jonkun kun "juoksut on juostu".

Vierailija
75/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:27"]

Tekee siis mieli nussia muita miehiä. Silloin vaan toosa jakoon ja otat sitten puhkinussittuna kolmekymppisenä jonkun kun "juoksut on juostu".

[/quote]

Ei ole toosa lähdössä jakoon. Vapauden kaipuu voi tarkoittaa kuule aivan muutakin.

Ap

Vierailija
76/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:32"]

[/quote]

Ei ole toosa lähdössä jakoon. Vapauden kaipuu voi tarkoittaa kuule aivan muutakin.

Ap

[/quote]" Kaipaan varmaan vaan vapautta ja uusia ihastuksia"

"tuntuu että muut miehet kiinnostaa."

Jos näät nykyistäkin vain max kerran viikossa niin miten se edes sua sitoo muuten kuin että et voi pettämättä olla muiden miesten kanssa. Ei ole väärin lopettaa suhdetta jos siinä ei voi hyvin, mutta ei kannata valehdella itselleen.

Vierailija
77/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:41"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 03:32"]

[/quote]

Ap

[/quote]" Kaipaan varmaan vaan vapautta ja uusia ihastuksia"

"tuntuu että muut miehet kiinnostaa."

Jos näät nykyistäkin vain max kerran viikossa niin miten se edes sua sitoo muuten kuin että et voi pettämättä olla muiden miesten kanssa. Ei ole väärin lopettaa suhdetta jos siinä ei voi hyvin, mutta ei kannata valehdella itselleen.

[/quote]

Joskus olen pettänyt, mutta en sentään ketään nussinut. Ja totta tuo että ei kannata valehdella itelleen..

Ap

Vierailija
78/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ap niitä päätöksiä kehiin...älä mieti koko elämää :) me täällä ei voida auttaa muutakuin neuvomalla tai antaa kuin suuntaa antavia neuvoja :) suosittelen kyllä itse että ei muuta kuin kohti uusia tuulia jos siltä tuntuu :) Ja sitten nuo törkeät peukutukset on varmaan samojen tyyppien paikallisten tuloksia...

Vierailija
79/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 04:08"]

No nyt ap niitä päätöksiä kehiin...älä mieti koko elämää :) me täällä ei voida auttaa muutakuin neuvomalla tai antaa kuin suuntaa antavia neuvoja :) suosittelen kyllä itse että ei muuta kuin kohti uusia tuulia jos siltä tuntuu :) Ja sitten nuo törkeät peukutukset on varmaan samojen tyyppien paikallisten tuloksia...

[/quote]

Kiitos neuvoista. Katotaan nyt mihin kykenen..

Ap

Vierailija
80/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan luonnollista, ettei halua ensimmäisen kanssa sitoutua. Olet nuori ja tarvitset aikaa kasvaa. Minulla oli samanlainen tilanne. Jätin nuoruuden poikaystävän ja olin vuosia yksin. Löysin vasta myöhemmin nykyisen mieheni. Eikä tarvi ahdistua. Yhdessä on oltu 18 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän