Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä pitäisikö jättää poikaystävä...

Vierailija
11.08.2015 |

Ollaan seurusteltu 6 vuotta ja hän on mun ensimmäinen seurustelukumppani ikinä, kihloissa ollaan oltu vuosi.
Suhteessa ei ole vikaa. Hän on sellainen mies, jonka jokainen nainen tarvitsisi. Mutta mua vaan ahdistaa olla hänen seurassaan enkä tiiä miksi.. Varsinkin seksin jälkeen ahdistaa vaikka sekin on täydellistä, en tajua itteeni. Käy sääliksi poikaystävääni kun hän on niin täydellinen kumppani ja minä oon tämmönen. Kaipaan varmaan vaan vapautta ja uusia ihastuksia jne... :(

N23

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:04"]

Juuri tämänkaltaisten tunteiden takia, tulen tuskin koskaan aloittamaan seurustelusuhdetta. Miehen näkökulmasta huippujuttu: Kohtele naistasi täydellisesti, silti se pettää pari kertaa, hupsista. Ja sitten kuuden vuoden päästä vapauden kaipuu vie naisen mennessään ja kaiken kruunaa vielä jos teet tuon estämistempun. Jos mies tekisi saman, täällä olisi 50 av-mammaa rääkymässä mikä sika mies on. T. 19v jäbä joka ei todellakaan tiedä mitä ihmettä tekee AV:ssa

[/quote]

No opettele kuuntelemaan mitä sulle sanotaan, niin toi ei ole mikään ongelma. Ap on sanonut sata kertaa, että nyt riitti, sinä(kö ?) vain jatkaisit, että ei ku näin on hyvä, mua ahdistaa olla ilman sua, oot nyt siinä, JATKETAAN. Pahemman luokan itsepetosta! Kun sun kanssa ei oo enää hyvä olla niin usko se, niin ei tartte palvella ihmistä, joka ei susta välitäkään!

Vierailija
2/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:04"]Juuri tämänkaltaisten tunteiden takia, tulen tuskin koskaan aloittamaan seurustelusuhdetta. Miehen näkökulmasta huippujuttu: Kohtele naistasi täydellisesti, silti se pettää pari kertaa, hupsista. Ja sitten kuuden vuoden päästä vapauden kaipuu vie naisen mennessään ja kaiken kruunaa vielä jos teet tuon estämistempun. Jos mies tekisi saman, täällä olisi 50 av-mammaa rääkymässä mikä sika mies on. T. 19v jäbä joka ei todellakaan tiedä mitä ihmettä tekee AV:ssa [/quote] Huomaa ettet ole seurustellut jos tukahduttavan takertuva käytös on mielestäsi täydellistä kohtelua. [/quote] Takertuva? Mies kuulostaa enemmänkin kiintyneeltä, mikä on täysin luonnolliselta 6 yhteisen vuoden jälkeen. Olen seurustellut. T. 19v

[/quote]

Juuri sanoit, ettet tule koskaan aloittamaan seurustelusuhdetta. No, ehkä sieltä puuttui sitten sana enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ehdotti mulle et ollaan muutama kk näkemättä toisiamme, sinkkuina. molemmilla vapaus tehdä mitä vaan ja näkee kaipaako toista elämäänsä, onko se se oikea, siinä yks ehdotus mitä voisitte tehdä. ottaa aikaa

Vierailija
4/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 10:44"]

mun mies ehdotti mulle et ollaan muutama kk näkemättä toisiamme, sinkkuina. molemmilla vapaus tehdä mitä vaan ja näkee kaipaako toista elämäänsä, onko se se oikea, siinä yks ehdotus mitä voisitte tehdä. ottaa aikaa

[/quote]

Tätä on koitettu meillä mutta kumpikaan ei osaa täysin sinkkuna olla, ainakaan tähän mennessä..
Nyt olisi tosin hyvät saumat kokeilla tuota ns. kunnolla koska molemmat opiskelee eri paikkakunnilla niin näkeminen jää niin vähälle. Pitää tänään jutella poikaystävän kanssa asiasta.. Oon silti aika varma vastauksesta, hän ei suostu, koska ei halua että on vapaus ns. olla joidenkin muiden kanssa intiimisti jne..

Ap

Vierailija
5/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, olette oikeassa että nuoria ollaan ja eka sitoutuminen vasta takana kuitenkin niin..

Ap

Vierailija
6/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olet sitä useasti jo pettänytkin ja se on antanut anteeksi?
Et sä sitä "oikeasti halua"; tavan ja velvollisuuden vuoksi olette "väkisin" yhdessä. Olet koko aikuisikäsi ollut saman pojan kanssa. Vaikka eroaminen ja yksin oleminen pelottaa, kannattaa se tehdä. Kun se oikea oikea osuu kohdalleen, tiedät miltä se oikeasti tuntuu.
Tai sitten olet seksuaalisesti kiinnostavien kusipäiden pyöritettävänä monta vuotta ja kadut eroa tästä kiltisti miehestä.
Elämä on valintoja ja niiden kanssa täytyy oppia elämään.

Vierailija
7/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on joskus hankalaa ja jotkut päätökset on todella vaikeita.
Muista AINA olla ensisijaisesti rehellinen omille tunteillesi ja toimia sen mukaan. Se on kuitenkin aina lopulta kaikkien osapuolten edunmukaista. Moni elää vaiheessa ja itsepetoksessa vuosia "pakon" takia. Se ei vaan toimi, eikä ole "laadukasta" elämää. Elämä on liian lyhyt ja ainoa "tuhlattavaksi".
M45v

Vierailija
8/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:58"]Kiitos! Totta tuokin.. Mietin juuri että mikä se syy on miks edelleen olen hänen kanssaan. En tiedä itekkään tarkalleen. Se kun ollaan oltu jo niin kauan ja kaikki olettaa että ollaan yhdessä ja poikaystävä ei tosiaan kestäisi eroa ja sitä morkkiksen määrää mikä mulle tulee kun jättäisin hänet.. Onhan hän hauska, mukava ja ihana jnejne mutta niin.. :(

Ap
[/quote]kestäisitkö sinä? Kannattaa nyt miettiä mistä päättelet ettei poikaystävä kestä? Musta tuntuu et se olet sinä joka roikkuu ja on riippuvainen siitä pojasta!

Vierailija
9/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän tuon tunteen itsekkin seurustellu kohta 6 vuotta tätdellinen mies kaikin puolin ja ainakun pitäisi olla onnellinen alkaa ahistamaan niin maan perkeleesti ja vedän riidan aikaseks ja ehotan eroa ties mitä ja jälkikäteen itken miehelle etten todellakaan tahdo erota... riitely ainakin auttaa mua ahdistukseen en sit tiiä tekeekö sekän niin hyvää... :D

Vierailija
10/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyllä riidelty ihan tarpeeks.. :D mm. juurikin tosta ahdistuksesta jne.

Ap

Vierailija
11/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ahdistaa suunnilleen JOKA kerta kun nähdään, ja tuntuu että muut miehet kiinnostaa. :(

Ap

Vierailija
12/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:35"]Ja ahdistaa suunnilleen JOKA kerta kun nähdään, ja tuntuu että muut miehet kiinnostaa. :(

Ap
[/quote]

Ehkä sä et sitten rakasta sun mieatäsi enää? Mullakin oli tuo vaihe joskus mutta vaiheeksi jäi ja edelleen rakastan miestäni ei riitä että rakastaa pitää haluta rakastaa:) tahdotko sinä?

Vierailija
13/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 01:35"]Ja ahdistaa suunnilleen JOKA kerta kun nähdään, ja tuntuu että muut miehet kiinnostaa. :(

Ap
[/quote]

Ehdota esim viikon taukoa ja tutkistele tunteitasi rauhassa. Olet vielä nuori, älä hukkaa nuoruuttasi ihmiseen ketä et tosiasiassa halua.

Vierailija
14/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kokeiltu.. ei toimi. Poikaystävä ei kestä sitä että jättäisin sen ja sen lisäksi mulle tulee pelkästä ajatuksestakin kauhee morkkis jne. Paskaa tämmönen. 

Vierailija
15/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites avoin suhde? Saiait kaipaamaasi vapautta

Vierailija
16/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko seurustelen tai oon yksin. Ei toi avoin suhde toimi ainakaan meillä, on kokeiltu.
Melkein jo päätin että estän sen vaan joka paikassa esim facebookis. Oon raukka ja nössö ja paska.
Se rakastaa mua ihan koko sydämestään eikä vois elää ilman mua eikä jaksaisi nytkään ellen ole sen kanssa.

Ap

Vierailija
17/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt haloo! Sun pitää kuunnella omia tunteita, miltä susta itsestä tuntuu...Ei oo kyse nyt siitä poikaystävästä, eikä sun tarvi välittää sen poika kaverin ahdistuksesta, eikä tarvi tuntea mitään morkkistakaan. Eikä se poikaystäväkään voi suhun tarrautua, jos et ehkä mahdollisesti haluakkaan jatkaa hänen kanssa.

Vierailija
18/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
19/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kuva, että tarvitset oikeasti omaa tilaa ja aikaa olla ja miettiä. Jos se sun poitsu on koko ajan sun lähellä hengittämässä niskaan, niin sillä ei oo omaa tilaa ajatella asioita. Ja jos päädyt siihen, että haluat olla sinkku, se on sun päätös ja sillon se tarkoittaa eroa tai breikkiä mitä nyt sovittekin keskenään.

Vierailija
20/80 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mulle tulee kamala morkkis jos puhun hänelle ees mitään että haluan erota tai että tunnen edes mitään sen kaltasta.
Oon häntä aikasemmin pettänytkin useesti ja kaikki ollaan sovittu. Koen myös suurta morkkista menneisyydestä ja luulin että kaikki ois jo hyvin mut tuntuu tavallaan että oon niin paljon velkaa sille kaikesta paskasta mitä oon joskus aiheuttanut.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan