En tiedä pitäisikö jättää poikaystävä...
Ollaan seurusteltu 6 vuotta ja hän on mun ensimmäinen seurustelukumppani ikinä, kihloissa ollaan oltu vuosi.
Suhteessa ei ole vikaa. Hän on sellainen mies, jonka jokainen nainen tarvitsisi. Mutta mua vaan ahdistaa olla hänen seurassaan enkä tiiä miksi.. Varsinkin seksin jälkeen ahdistaa vaikka sekin on täydellistä, en tajua itteeni. Käy sääliksi poikaystävääni kun hän on niin täydellinen kumppani ja minä oon tämmönen. Kaipaan varmaan vaan vapautta ja uusia ihastuksia jne... :(
N23
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:04"]Juuri tämänkaltaisten tunteiden takia, tulen tuskin koskaan aloittamaan seurustelusuhdetta.
Miehen näkökulmasta huippujuttu: Kohtele naistasi täydellisesti, silti se pettää pari kertaa, hupsista. Ja sitten kuuden vuoden päästä vapauden kaipuu vie naisen mennessään ja kaiken kruunaa vielä jos teet tuon estämistempun.
Jos mies tekisi saman, täällä olisi 50 av-mammaa rääkymässä mikä sika mies on.
T. 19v jäbä joka ei todellakaan tiedä mitä ihmettä tekee AV:ssa
[/quote]
Huomaa ettet ole seurustellut jos tukahduttavan takertuva käytös on mielestäsi täydellistä kohtelua.
Kuulostat 15 vuotiaalta. Osuiko oikeaan?
Mä en tiedä laitanko nyt jonkun pitkän viestin jossa kerron kaikki oleelliset että olen pahoillani kaikesta ja että en pysty tähän enää. Uskon että hän oli ihanin poikaystävä ketä kellään voi olla mutta en voi ittelleni ja tunteilleni mitään.
Ap
Ei taida olla kauhean täydellinen kun niin kovin ahdistaa.
Ei varmaan viestiä kannata laittaa, ellei kyseesssä ole tosiaan joku yläasteikäisten seukkaus... kasvotusten selvitätte asian.[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:09"]Mä en tiedä laitanko nyt jonkun pitkän viestin jossa kerron kaikki oleelliset että olen pahoillani kaikesta ja että en pysty tähän enää. Uskon että hän oli ihanin poikaystävä ketä kellään voi olla mutta en voi ittelleni ja tunteilleni mitään.
Ap
[/quote]
Vaikka olenkin sitä mieltä että vaikutat sellaiselta jonka kannattaa lähteä tuollaisesta suhteesta, olen myös sitä mieltä että siitä kertominen pitäisi ehdottomasti tehdä kasvokkain.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:09"]Mä en tiedä laitanko nyt jonkun pitkän viestin jossa kerron kaikki oleelliset että olen pahoillani kaikesta ja että en pysty tähän enää. Uskon että hän oli ihanin poikaystävä ketä kellään voi olla mutta en voi ittelleni ja tunteilleni mitään.
Ap
[/quote] Kerro ja laita se viesti :) Et tee mitään pahaa kertomalla omat tunteet rehellisesti :)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:04"]Juuri tämänkaltaisten tunteiden takia, tulen tuskin koskaan aloittamaan seurustelusuhdetta.
Miehen näkökulmasta huippujuttu: Kohtele naistasi täydellisesti, silti se pettää pari kertaa, hupsista. Ja sitten kuuden vuoden päästä vapauden kaipuu vie naisen mennessään ja kaiken kruunaa vielä jos teet tuon estämistempun.
Jos mies tekisi saman, täällä olisi 50 av-mammaa rääkymässä mikä sika mies on.
T. 19v jäbä joka ei todellakaan tiedä mitä ihmettä tekee AV:ssa
[/quote]
Huomaa ettet ole seurustellut jos tukahduttavan takertuva käytös on mielestäsi täydellistä kohtelua.
[/quote]
Takertuva? Mies kuulostaa enemmänkin kiintyneeltä, mikä on täysin luonnolliselta 6 yhteisen vuoden jälkeen.
Olen seurustellut. T. 19v
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:12"]Vaikka olenkin sitä mieltä että vaikutat sellaiselta jonka kannattaa lähteä tuollaisesta suhteesta, olen myös sitä mieltä että siitä kertominen pitäisi ehdottomasti tehdä kasvokkain.
[/quote] Kasvokkain :)
Niin ja ottakaa nyt huomioon että hän ei ole mitenkään ylitakertunut muhun! Nähdään MAX kerran viikossa ja muutenkaan hänen ei ole mikään pakko aina olla mun kanssa.
Niin ja joku sanoin että ei taida kovin täydellinen olla, on se :) mutta ei kai mulle sit.
Ap
Niin ja ottakaa nyt huomioon että hän ei ole mitenkään ylitakertunut muhun! Nähdään MAX kerran viikossa ja muutenkaan hänen ei ole mikään pakko aina olla mun kanssa.
Niin ja joku sanoin että ei taida kovin täydellinen olla, on se :) mutta ei kai mulle sit.
Ap
Yläasteikäisten :D Meinaatte että AP alkoi seurustella siinä kymmenen ikäisenä?
jätä se, jaa pilluas ja sitku huomaat että sulla olikin jo kaikki ennen ku lutkailit ni soittelet jurris sille, kunnes toinen mimmi vastaa ja sä vedät överit ja itket kaks kuukautta putkeen eikä mikään auta.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:04"]Nää tunteetkin heittelee niin. Mutta tää ahdistuksen tunne jne on niin voimakas kun se tulee.
Tuntuu että jos en nyt tänä yönä laita pitkää viestiä jossa kerron jättäneeni niin huomenna en haluakkaan enää tehdä sitä ja kaikki on taas jonkun aikaa hyvin, kunnes nähdään.
Ap
[/quote] Kuulostaa siltä, että siirrät ja siirrät ja sitten se ahdistus kasvaa koko ajan sun sisällä ja oot loukussa omien tunteiden kanssa. Parempi että nyt rohkeasti otat asian esille ja et enää pitkitä. Sen takia nuo sun fiilikset on varmasti nuin sotkussa kun mietit samaa asiaa :)
No kun pystyn näkeen häntä seuraavan kerran vasta kahden viikon päästä, koska opiskelut jne..
Ap
No en minä ainakaan missään liekanarussa roikkuisi, hirtyt vielä siihen. Eli vaihtoon, ja äijiä kiertoon. Tai vaihtoehtoisesti elä ilman miestä. Se on parhautta
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:09"]Mä en tiedä laitanko nyt jonkun pitkän viestin jossa kerron kaikki oleelliset että olen pahoillani kaikesta ja että en pysty tähän enää. Uskon että hän oli ihanin poikaystävä ketä kellään voi olla mutta en voi ittelleni ja tunteilleni mitään.
Ap
[/quote] Jep ja laita siihen vielä että jos haluat kasvokkain nähdä niin olet valmis juttelemaan vielä asiasta :) Ja et oot pitänyt sisällä näitä asioita jo tosi pitkään ja sen takia laitat viestiä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:13"]Niin ja ottakaa nyt huomioon että hän ei ole mitenkään ylitakertunut muhun! Nähdään MAX kerran viikossa ja muutenkaan hänen ei ole mikään pakko aina olla mun kanssa.
Ap
[/quote]
Eli ei ole täydellinen. Älä ole lapsellinen. Suhteenne ongelma taisi paljastua. Palvot häntä ja koet alemmuudentunnetta. Ihminen hänkin vain on. Noin nuori saattaa toki vielä olla sokea toisen virheille ja luulla, että toista täytyy vain ihailla.
Tai voi olla että pystytään jo tällä viikolla näkemään, mutta siinäkin on niin vähän aikaa, max 3 tuntia..
Ap
Minusta vaikuttaa siltä, että et uskalla jättää poikaystävääsi vaikka haluaisit, koska olet tottunut olemaan hänen kanssaan. Usein näkee vastaavia tapauksia, että on ruvettu kovin nuorena seurustelemaan liian vakavasti ja sitten myöhemmin elämässä kaduttaa kun ei ole nuorempana saanut seikkailla tarpeeksi. Lisäksi ensirakkaudestaan eroaminen voi tuntua aivan kamalalta, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että kerran se vain kirpaisee! Muutaman kuukauden päästä eron jälkeen et varmasti kadu päätöstäsi ja harmittelet, kun ei tullut erottua aikaisemmin ja turhaan vain kieriskelit itsesyytöksissä. Poikaystäväsikin pääsee varmasti asian yli eikä kanna sinulle kaunaa.