Avomies ottaa aivoon, taidan sanoa hei hei
Avomieheni osoittautui tosi reiluksi jätkäksi..
Hänellä alkaa nyt työt ja minulla on vielä reilu viikko lomaa. Hän ehdotti, että jos haluan reissun vaikka ulkomaille ja jonkun äkkilähdön niin hän voi lainata minulle kaksi tonnia matkaa varten ja voin maksaa rahan elokuun lopussa takaisin kun saan tilin. Nyt hän yhtäkkiä sanoi kun oltiin menossa nukkumaan, että jos hän lainaa minulle 2000 niin haluaa elokuussa 2700 takaisin rahana.
Mitä ajattelisit tilanteesta? Taidan unohtaa sekä matkan että miehen. Vituttaa ihan kunnolla.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:34"]Miksi pitää antaa takasi 700€ enemmä ku on lainannu..?
[/quote]Korkoa ! Oletko ihan daiju ?
Miksi et matkusta omilla rahoilla? Onko sinusta reilua että matkustat toisen rahoilla samaan aikaan kun hän tekee työtä? Miehesi ansaitsee parempaa.
Juu, ei kävisi meillä. Mielestäni parisuhteessa osapuolet ovat reiluja toisiaan kohtaan, lainata toki voi, mutta toisesta hyötyminen on epäreilua.
Suosittelen keskustelua, eiköhän se mies tule toisiin aatoksiin.
Hahhahhaha mikä eukko. Etelään yksin miehen rahoilla ja kun toinen vaatii rahat korkojen kera takaisin niin aletaan valittaa. Kävikö mielessä että miehesi piti sun ratkaisua helvetin itsekkäänä ja kostoksi sanoi tuon 2700euroa.
Ei ole rahaa ennen elokuun isompaa tiliä mutta en ajatellut, että kahden viikon laina olisi tuon 700 arvoinen, eipä huvita. Lomaa on just nyt mutta tili ei. No, kaikkea ei saa.
Avomieskin voi miettiä tätä, mulla on viikko aikaa pakata tavarat ja muuttaa kokonaan takaisin omaan kämppääni.
Aika helvetin korkeat korot miehesi vaatii, jos 2000 euroa lainaa kuukaudeksi maksaa 700. Halvemmalla pääsisi pikavippifirmalla
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:40"]Ei ole rahaa ennen elokuun isompaa tiliä mutta en ajatellut, että kahden viikon laina olisi tuon 700 arvoinen, eipä huvita. Lomaa on just nyt mutta tili ei. No, kaikkea ei saa.
Avomieskin voi miettiä tätä, mulla on viikko aikaa pakata tavarat ja muuttaa kokonaan takaisin omaan kämppääni.
[/quote] kiristät miestäsi suhteen jatkuvuudesta sillä ettet pääse etelään? Oletko kenties narsisti?
Ap jatkaa vielä, avomies itse ehdotti mulle reissua ja innostuin, katselin matkoja. En onneksi varannut vielä kun sovittiin et maksan saman rahan takaisin heti kun tili tulee. Ehkä sitä harmittaa et olisin menossa tai sit se on kateellinen kun oon saamassa kuuden tonnin tilin.
En tiedä mutta itse olen ollut aina reilu, olo tuntuu tosi tylsälle ja ajattelin et mä taidan pärjätä ihan itseksenikin. Ap.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 23:40"]
Ei ole rahaa ennen elokuun isompaa tiliä mutta en ajatellut, että kahden viikon laina olisi tuon 700 arvoinen, eipä huvita. Lomaa on just nyt mutta tili ei. No, kaikkea ei saa. Avomieskin voi miettiä tätä, mulla on viikko aikaa pakata tavarat ja muuttaa kokonaan takaisin omaan kämppääni.
[/quote]
Niin? Sittenkö sulla on varaa matkustaa? ; ) Vai avoimemman lompakonko aiot etsiä?
Ap:lle on varmaan pettymys tämän keskustelun taso. No, mies on jotakuinkin samaa tasoa tämän kanssa, niin ei auta, kuin heivata molemmat.
Mä en tiedä mitä tarkoittaa "loisia lompakolla" koska itse arvostan reiluutta ja tasapuolisuutta, rakkaudessa ja rahassa. En halua hyväksikäyttää ketään mutta en halua tietenkään, että mua kusetetaan.
Taitaa olla nyt sellainen tilanne, että tiet erkanevat avomiehen kanssa, ei huvita edes keskustella hänen kanssaan. Ehkä en vaan ymmärrä miesten tapaa ajatella. Ap.
No mä petyin niin valtavasti avomieheeni, tömähdin korkealta ettei mua enää haittaa mitä mun moraalista ollaan aaveella mieltä. Kiitos kuitenkin ystävällisistä sanoista, auttaa kun kirjoitti pahan mielen pois ja pari ymmärsikin miksi olin yllättynyt avomieheni vedosta. Ap
Häh, ihme kommentteja taas täällä. Mies on itse tarjoutunut LAINAAMAAN ap:lle rahat lomamatkaan ja ap on kykenevä maksamaan pikapuolin joka sentin takaisin, mutta äijä keksiikin vaatia hävytöntä korkoa. Sitten täällä vielä kehdataan leimata ap hyväksikäyttäjäksi! Eiköhän se ole pikemminkin mies, joka yrittää hyötyä ap:sta? Voin hyvin kuvitella, että tämä on miehen keino yrittää päästä osingoille tulevasta isosta tilistä.
Kyllä itsekin miettisin kahteen kertaan, viitsisinkö jatkaa suhdetta noin epäreilun ihmisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:00"]Häh, ihme kommentteja taas täällä. Mies on itse tarjoutunut LAINAAMAAN ap:lle rahat lomamatkaan ja ap on kykenevä maksamaan pikapuolin joka sentin takaisin, mutta äijä keksiikin vaatia hävytöntä korkoa. Sitten täällä vielä kehdataan leimata ap hyväksikäyttäjäksi! Eiköhän se ole pikemminkin mies, joka yrittää hyötyä ap:sta? Voin hyvin kuvitella, että tämä on miehen keino yrittää päästä osingoille tulevasta isosta tilistä.
Kyllä itsekin miettisin kahteen kertaan, viitsisinkö jatkaa suhdetta noin epäreilun ihmisen kanssa.
[/quote]
Aivan samaa mieltä
Mitä ihmettä.. kyllä parisuhteessa lainaillaan puolin ja toisin, ilman korkoja. Meillä se on aina ollut päivän selvä asia. Pienet lainat annetaan vielä toiselle yleensä anteeksi, eikä peritä takaisin ollenkaan :)
Kiitos kommenteista, mua ei edes itketä vielä, olen vaan pettynyt. Kannattipa olla suhteessa reilu kun response on tällaista.. no, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Kaksi vuotta suhteessa ja nyt alkaa näkymään todelliset arvot. Mutta, en nyt tätä purnausta kummemmin ala muuttamaan omaa tapaani jakaa elämä toisen kanssa. Ehkäpä joskus huomaan, että asiat menee oikein (kumpaankin suuntaan). Tai sitten ei. Huokaus, pöh, ap.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:00"]
Häh, ihme kommentteja taas täällä. Mies on itse tarjoutunut LAINAAMAAN ap:lle rahat lomamatkaan ja ap on kykenevä maksamaan pikapuolin joka sentin takaisin, mutta äijä keksiikin vaatia hävytöntä korkoa. Sitten täällä vielä kehdataan leimata ap hyväksikäyttäjäksi! Eiköhän se ole pikemminkin mies, joka yrittää hyötyä ap:sta? Voin hyvin kuvitella, että tämä on miehen keino yrittää päästä osingoille tulevasta isosta tilistä. Kyllä itsekin miettisin kahteen kertaan, viitsisinkö jatkaa suhdetta noin epäreilun ihmisen kanssa.
[/quote]
Tuo lompakolla loisimisesta puhuva on vain yksi av:lla joka päivä samaa hokeva avohoitotapaus.
Meinasit loisia miehen lompakkoa?