Avomies ottaa aivoon, taidan sanoa hei hei
Avomieheni osoittautui tosi reiluksi jätkäksi..
Hänellä alkaa nyt työt ja minulla on vielä reilu viikko lomaa. Hän ehdotti, että jos haluan reissun vaikka ulkomaille ja jonkun äkkilähdön niin hän voi lainata minulle kaksi tonnia matkaa varten ja voin maksaa rahan elokuun lopussa takaisin kun saan tilin. Nyt hän yhtäkkiä sanoi kun oltiin menossa nukkumaan, että jos hän lainaa minulle 2000 niin haluaa elokuussa 2700 takaisin rahana.
Mitä ajattelisit tilanteesta? Taidan unohtaa sekä matkan että miehen. Vituttaa ihan kunnolla.
Kommentit (49)
Kuulostaa todellakin oudolta, kun miehesi haluaisi hyötyä rahallisesti noin paljon kuppaamalla rakastaan.
Sinuna mä myös hakisin uuden majapaikan, tuollainen hyväksikäyttö tuskin ajan kanss helpottaa, pahenee vain.
Todella törkeää mieheltä. Mutta hyvä, että tuollainen puoli selvisi nyt. Tsemii.
Sinuna jättäisin miehen heti. Tuo ei kuulosta siltä että olisitte parisuhteessa, enemmän siltä että olet miehelle kuin tuttava. En usko että mies välittää sinusta aidosti.. tuskin tekisi eteesi mitään suurempaa. Hänellä on todennäköisesti hyvin erilainen käsitys parisuhteesta, että ollaan kämppiksiä ja panokavereita. Oikein tuollaiselle itsekkäälle keskenkasvuiselle reppanalle olisi saada pieni opetus eli jätä se. Tuo mies ei tule olemaan tukenasi.
Eikö tuota voi maksaa luottokortilla? Tulisi paljon halvemmaksi kuin tuollaiselta koronkiskurilta lainaaminen.
Minne ajattelit ap matkustaa?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:00"]
Häh, ihme kommentteja taas täällä. Mies on itse tarjoutunut LAINAAMAAN ap:lle rahat lomamatkaan ja ap on kykenevä maksamaan pikapuolin joka sentin takaisin, mutta äijä keksiikin vaatia hävytöntä korkoa. Sitten täällä vielä kehdataan leimata ap hyväksikäyttäjäksi! Eiköhän se ole pikemminkin mies, joka yrittää hyötyä ap:sta? Voin hyvin kuvitella, että tämä on miehen keino yrittää päästä osingoille tulevasta isosta tilistä. Kyllä itsekin miettisin kahteen kertaan, viitsisinkö jatkaa suhdetta noin epäreilun ihmisen kanssa.
[/quote]
Tuo lompakolla loisimisesta puhuva on vain yksi av:lla joka päivä samaa hokeva avohoitotapaus.
[/quote]
No nämä misogynistiset avohoitotapaukset tuntuu mekastavan tällä palstalla vähän joka ketjussa. Aina kun joku purkaa sydäntään miehen sikamaisesta käytöksestä, joku neropatti rientää kertomaan, että omapa on vikasi, koska oot liian sitä ja liian vähän tätä.
Minä olen pitänyt luottokortin rajan riittävän matalana, että ei tulisi isoa Visa-laskua, tonni mennyt jo kesään niin tonni ehkä voi olla riittämätön jos sattuu jotain yllättävää reissulla.
En tiedä, ei mua oikeasti enää mikään reissu huvita. Petyin, että mua yritetään vedättää, ei tuossa mitään järkisyytä taustalla ole. Pelkkä ahneus. En minä voi jatkaa tuon miehen kanssa. Pitäisikö kertoa eron syy avomiehellle? 700 € vedätys.. Tai sitten vaan häivyn.
Parempi pakata heti huomenna ja käyttää lomapäivä tavaroiden siirtoon. Kaipa jotain on ollut takaraivossa kun olen pitänyt oman asunnon. Kaveri on ollut siinä mutta on myös poikakaverillaan. Olkoon mun kämppä sitten särkyneiden sydänten majatalo. Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 00:46"]Minä olen pitänyt luottokortin rajan riittävän matalana, että ei tulisi isoa Visa-laskua, tonni mennyt jo kesään niin tonni ehkä voi olla riittämätön jos sattuu jotain yllättävää reissulla.
En tiedä, ei mua oikeasti enää mikään reissu huvita. Petyin, että mua yritetään vedättää, ei tuossa mitään järkisyytä taustalla ole. Pelkkä ahneus. En minä voi jatkaa tuon miehen kanssa. Pitäisikö kertoa eron syy avomiehellle? 700 € vedätys.. Tai sitten vaan häivyn.
Parempi pakata heti huomenna ja käyttää lomapäivä tavaroiden siirtoon. Kaipa jotain on ollut takaraivossa kun olen pitänyt oman asunnon. Kaveri on ollut siinä mutta on myös poikakaverillaan. Olkoon mun kämppä sitten särkyneiden sydänten majatalo. Ap
[/quote]
Sanot miehelle, että petyit raskaasti huomattuasi, että seurustelet miehen kanssa, joka tarjoutuu lainaamaan rahaa lomamatkaan vain hyötyäkseen siitä itse, ei siksi että hän haluaisi sinun nauttivan lomastasi. Tuo käytös kuitenkin puhuu karua kieltään miehen persoonasta ja arvoista. Ansaitset parempaa!
Et ole tosissas? Meillä yhteiset rahat, toi kuulostaa todella oudolta. Ja aika kallis loma tiedossa.