Mieluisin peniksen muoto?
Nyt ei puhutakkaan peniksen koosta, vaan muodosta! Millainen mielyttää sinua eniten?
Tasapaksu? Iso terska? Terskaan päin kapeneva? Kaarevuus johonkin tiettyyn suuntaan?
Minua kiinnostaisi kuulla myös miksi pidät juuri senlaisesta.
Kommentit (21)
Sellainen kieron savolaispään mallinen johon hattukin pitää kiertää...
-kiero kuin korkkiruuvi
Muhkea terska, ylöspäin käyrä.
Mutta parasta on että ovat kaikki erilaisia ja tuntuma siksi jokaisen kanssa uusi. En ole vielä epämiellyttävää/huonoa kohdannut (ellei itse käyttäjä ole ollut tyly)
Tatti, joka hyväilee G-pistettäni.
Vierailija kirjoitti:
Tasapaksu, näyttää kivalta.
Miten tuntuisi kivalta...jos kysyn
Kyllähän se ylöspäin kaartuva tuntuu parhaalta! Ihan suoratkin ovat kyllä suoriutuneet ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se ylöspäin kaartuva tuntuu parhaalta! Ihan suoratkin ovat kyllä suoriutuneet ihan hyvin.
Kuin haluaisit käsitellä..
Pituudella ei niin isoa merkitystä, mutta paksu, isolla terskalla on mahtava. Se vaan tuntuu niin hyvältä!
Suonikas ja päästä hieman käyrä. Kestävyys ja oikeanlainen käyttö ratkaisee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Suonikas ja päästä hieman käyrä. Kestävyys ja oikeanlainen käyttö ratkaisee paljon.
No. tuollainen minulla onkin, mutta enpä saanut eilenkään. Joten ei se nyt siitäkään kiinni ole.
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen tällainen, vahva, paksu ja pitkä selkeästi erottuvalla terskalla. Poista sulut osoitteesta.
Upea kulli velttona, toivottavasti seisookin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. tuollainen minulla onkin, mutta enpä saanut eilenkään. Joten ei se nyt siitäkään kiinni ole.
Ei johdu kullista vaan sen kantajasta
Oma on oikein hyvä. En vaihtaisi vaikka toki kädessä olen pidellyt myös muiden jäykistyneitä kaluja.
Vierailija kirjoitti:
Oma on oikein hyvä. En vaihtaisi vaikka toki kädessä olen pidellyt myös muiden jäykistyneitä kaluja.
Minkälainen vehje sinulla sitten on? Olisi kiva kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen vehje sinulla sitten on? Olisi kiva kuulla.
ISO, kova, suonikas ja ruiskii ison spermalastin. Just hyvä sunlaiselle hompsulle imettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei johdu kullista vaan sen kantajasta
OK, minä ostan Bemarin. ja laitan sen surffilaudan katolle .
Suunnilleen tällainen, vahva, paksu ja pitkä selkeästi erottuvalla terskalla. Poista sulut osoitteesta.
https://fapello(.)com/susannapenttila-1/5/