Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskovainen, auta minua

Vierailija
10.08.2015 |

Minulla on hirveä aika elämässä, paljon vastoinkäymistä eikä niille näy loppua. Auta minua, miten saan jumalan kuuntelemaan. Miksei jumala auta vaikka pyydän. Rukoilen sitä joka ilta, mutta samaa synkkyyttä vain. Lisää vastoinkäymistä.

Kommentit (198)

Vierailija
101/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:24"]

Mitä sinä annat vastineeksi sille Jumalalle, on oikeampi kysymys....jos hänen pitää auttaa sinua, mitä sinä vuorostasi teet avun eteen?

[/quote]

Ei Jumalan kanssa tehdä kauppaa. Usko on luottamusta ilman todisteita eikä Jumalan rakkautta voi ostaa, se on olemassa aina, vaikka ei siltä tuntuisikaan omien koettelemusten perusteella.

Vierailija
102/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:40"]

Minulla on hirveä aika elämässä, paljon vastoinkäymistä eikä niille näy loppua. Auta minua, miten saan jumalan kuuntelemaan. Miksei jumala auta vaikka pyydän. Rukoilen sitä joka ilta, mutta samaa synkkyyttä vain. Lisää vastoinkäymistä.

[/quote]

Lueppas kuuleppas tuota Jobin kirjaa. Siinä tulee kans äijälle koko ajan vaan lisää vastoinkäymisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:14"]Oletko henkilökohtaisessa uskossa Jeesukseen Kristukseen?
[/quote]

Oletko uudestisyntynyt?

Vierailija
104/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:31"]

Mitä sinä annat vastineeksi sille Jumalalle, on oikeampi kysymys....jos hänen pitää auttaa sinua, mitä sinä vuorostasi teet avun eteen?

[/quote]

Ei Jumalan kanssa tehdä kauppaa. Usko on luottamusta ilman todisteita eikä Jumalan rakkautta voi ostaa, se on olemassa aina, vaikka ei siltä tuntuisikaan omien koettelemusten perusteella.

[/quote]

Kuullostaa perheväkivallalta.

"Kyllä hän minua rakastaa, vaikka lyö, ja asiat muuttuvat paremmiksi, kunhan vain rakastan häntä."

Vierailija
105/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:47"]

Jumala kuulee kyllä. En osaa sanoa miksi vastoinkäymiset ja synkkyys jatkuu, mutta joskus Jumala sallii omillensa(kin) vastoinkäymisiä.

Hän on kuitenkin mukana joka hetki vaikka siltä ei tuntuisikaan.

Joskus Hän haluaa saada ihmisen näkemään/oppimaan jotain jota ei ehkä muulla keinoin ymmärtäisi, joskus tie iloon käy todella rankan tuskan kautta, joskus vaikeat ajat täytyy elää jotta osaisi auttaa ja ymmärtää myöhemmin muita vastaavissa tilanteissa kärsiviä.

Jos haluat niin rukoilen puolestasi. Jää Taivaallisen Isän turvalliseen syliin, luota että vahvat kädet kantavat läpi vaikka minkä myrskyn. Ottakoon Hyvä Paimen Jeesus sinut omaksensa ja antakoon ilon ja vapauden ajan olla jo lähellä!

Siunausta ja voimia Sinulle, muista että sinusta pidetään huolta <3

Jumalan aikataulu ja ajatukset eivät aina ole samat kuin meidän, mutta ne ovat aina täydelliset.

[/quote]

Tämä oli kauniisti sanottu. Näin minäkin uskon. 

Vierailija
106/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:31"]

[/quote]

[/quote]Ei tehdäkään kauppaa. Mutta jos ihminen piupaut välittää Jumalasta ja hänen tahtonsa tuntemisesta/tutkimisesta ei Jumala välttämättä toteuta joka toivetta minkä ihminen esittää.

"Hädän päivänä huuda minua avuksi ja minä vastaan sinulle ja autan sinua ja sinun tulee kunnioittaman minua"

Jumala haluaa että me vietämme aikaamme hänen kanssaan ja tutustumme häneen.

Vierailija
107/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rukoillut että teen ihan mitä vaan, otan itselleni vaikka tappavan syövän että tämä perheenjäsen paranisi. Ei mitään vastausta, eikä minulle syöpääkään ole tullut. Tiedän että ei voi tehdä kauppaa, mutta aina saa yrittää. -ap

Vierailija
108/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:14"]Oletko henkilökohtaisessa uskossa Jeesukseen Kristukseen?
[/quote]

Oletko uudestisyntynyt?
[/quote]

Oletko Jeesuksen oma?

Onko nimesi kirjoitettu Elämän kirjaan?

Vierailija
109/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap <3 rakkaan ihmisen sairaus on kamala asia. Toivon että et ärsyynny tai loukkaannu mutta joskus ihmisen elämä on lyhyempi kuin mitä me toivoisimme.

Rukoilen läheisesi puolesta, tapahtukon hänen kohdallaan Jumalan tahto. Olen its ejoutunut katsomaan kun rakkain ihmiseni sairasti ja kärsi, kun hän kuoli ja se oli hirveintä mitä minulle koskaan on tapahtunut - mutta Jumala oli vahvasti mukana joka hetki, en minäkään halunnut että hän olisis sairatstanut ja kuollut mutta sain voiman kestää sen ja jopa kokea Jumalan suloista lohdutusta.

Siitä on jo vuosia enkä vieläkään tiedä miksi niin piti käydä, mutta kaikki asiat eivät selviä meille tässä ajassa. Meidän tulee luottaa ja hyväksyä että Jumala tietää ja hallitsee kaiken ylivertaisen viisautensa mukaan.

menetyksiltä ja surulta ei kukaan täällä säästy, voi kuulostaa kauhealta kliseeltä mutta usein ne ovat niitä hetkiä/aikoja jolloin saamme suurimman mahdollisuuden kasvuun.

Vierailija
110/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:14"]Oletko henkilökohtaisessa uskossa Jeesukseen Kristukseen?
[/quote]

Oletko uudestisyntynyt?
[/quote]

Oletko Jeesuksen oma?

[/quote]

MIKSI ET VASTAA TÄHÄN????

Vierailija
111/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt maallista vaellustani täällä planeetallamme. Epäonnistumisia toisensa jälkeen, yrityksistä huolimatta. Mutta jollain kummalla tavalla, aina kun on tuntunut, että valoa tunnelin päässä ei ole näkyvissä; asiat ovat aina järjestyneet. Naurakaa vapaasti, mutta uskon, että jokin suurempi voima auttaa silloin, kun hätä on suurin.

Vierailija
112/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:14"]Oletko henkilökohtaisessa uskossa Jeesukseen Kristukseen?
[/quote]

Oletko uudestisyntynyt?
[/quote]

Oletko Jeesuksen oma?

[/quote]

[/quote]

??????? Vastausta ei vaan näy.???????

Vierailija
113/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"God only helps those who learn to help themselves."

Vierailija
114/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:47"]Jumala kuulee kyllä. En osaa sanoa miksi vastoinkäymiset ja synkkyys jatkuu, mutta joskus Jumala sallii omillensa(kin) vastoinkäymisiä. Hän on kuitenkin mukana joka hetki vaikka siltä ei tuntuisikaan. Joskus Hän haluaa saada ihmisen näkemään/oppimaan jotain jota ei ehkä muulla keinoin ymmärtäisi, joskus tie iloon käy todella rankan tuskan kautta, joskus vaikeat ajat täytyy elää jotta osaisi auttaa ja ymmärtää myöhemmin muita vastaavissa tilanteissa kärsiviä. Jos haluat niin rukoilen puolestasi. Jää Taivaallisen Isän turvalliseen syliin, luota että vahvat kädet kantavat läpi vaikka minkä myrskyn. Ottakoon Hyvä Paimen Jeesus sinut omaksensa ja antakoon ilon ja vapauden ajan olla jo lähellä! Siunausta ja voimia Sinulle, muista että sinusta pidetään huolta <3 Jumalan aikataulu ja ajatukset eivät aina ole samat kuin meidän, mutta ne ovat aina täydelliset. [/quote] Kenen kannalta ne ovat täydelliset, ei ainakaan minun. Tää alkaa olla selvää että mua rankaistaan jostain.

[/quote]

Samaa ajattelen itsekin Aina, kun saan asiat kuntoon, tule uusi romahdus. Joskus miettii, että kuinka paljon tuota Jumala luulet minulla voimia olevan. Meinaatko ihan oikeasti minut nujertaa kokonaan.

En minä vastoinkäymisistä ole ihmisenä paremmaksi muuttunut, vaan joskus on sisällä niin täynnä vihaa ja katkeruutta, vaikka tiedän, että pitäisi kääntää toinen poski ja antaa vain potkia päähän ja kärsiä lisää.

Ehkä minussa on koulattavaa vielä paljon. Mutta olen jo päälle 50v ja elämä on ollut rankkaa lapsesta asti. Antaisi edes pienen hengähdystauon minulle.

-ohis

Vierailija
115/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kuulee kyllä kaikki rukouksesi, vaikka ei tuntuisikaan siltä, että hän heti vastaisi.

Vierailija
116/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:14"]Oletko henkilökohtaisessa uskossa Jeesukseen Kristukseen?
[/quote]

Oletko uudestisyntynyt?
[/quote]

Oletko Jeesuksen oma?

[/quote]

[/quote]

??????? Vastausta ei vaan näy.???????
[/quote]

Siis minunko odotat vastaavan ? En ole mikään kiihko uskovainen, ihan omassa hiljaisuudessani uskon. Ei tarvetta julistaa. En siis osaa vastata kysymyksiisi. -ap

Vierailija
117/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:56"]Voi ap <3 rakkaan ihmisen sairaus on kamala asia. Toivon että et ärsyynny tai loukkaannu mutta joskus ihmisen elämä on lyhyempi kuin mitä me toivoisimme.

Rukoilen läheisesi puolesta, tapahtukon hänen kohdallaan Jumalan tahto. Olen its ejoutunut katsomaan kun rakkain ihmiseni sairasti ja kärsi, kun hän kuoli ja se oli hirveintä mitä minulle koskaan on tapahtunut - mutta Jumala oli vahvasti mukana joka hetki, en minäkään halunnut että hän olisis sairatstanut ja kuollut mutta sain voiman kestää sen ja jopa kokea Jumalan suloista lohdutusta.

Siitä on jo vuosia enkä vieläkään tiedä miksi niin piti käydä, mutta kaikki asiat eivät selviä meille tässä ajassa. Meidän tulee luottaa ja hyväksyä että Jumala tietää ja hallitsee kaiken ylivertaisen viisautensa mukaan.

menetyksiltä ja surulta ei kukaan täällä säästy, voi kuulostaa kauhealta kliseeltä mutta usein ne ovat niitä hetkiä/aikoja jolloin saamme suurimman mahdollisuuden kasvuun.
[/quote]

Kiitos. Todella kaunis tuo viimeinen kappale. -ap

Vierailija
118/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista kysymyksistä huolimatta ap ei kerro onko ottanut Jeesuksen vastaan sydämeensä omaksi Vapahtajakseen. Se tässä taitaakin olla kynnyskysymys.

Vierailija
119/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:23"]Monista kysymyksistä huolimatta ap ei kerro onko ottanut Jeesuksen vastaan sydämeensä omaksi Vapahtajakseen. Se tässä taitaakin olla kynnyskysymys.
[/quote]

Vastasin jo! En ole kiihkouskovainen. En tiedä mitä tuo merkitsee, eli en varmaankaan sitten ole ottanut! Ja lopeta nyt tuo rankutus ja paasaus minun ketjussani, en kaipaa tuollaista "apua". -ap

Vierailija
120/198 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:06"]Minä olen ihmetellyt maallista vaellustani täällä planeetallamme. Epäonnistumisia toisensa jälkeen, yrityksistä huolimatta. Mutta jollain kummalla tavalla, aina kun on tuntunut, että valoa tunnelin päässä ei ole näkyvissä; asiat ovat aina järjestyneet. Naurakaa vapaasti, mutta uskon, että jokin suurempi voima auttaa silloin, kun hätä on suurin.
[/quote]

Mikä lie tuo jokin suurempi voima?