Mikä on viimeisin lahja mieheltäsi?
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:24"]Syntymäpäiväyllätys. Mennään miehen kanssa huomenna, lauantaina jonnekin koko päiväksi. En tiedä mitä siippa on järjestänyt, ainoastaan että on aikainen lähtö ja junalla mennään. Jos tämä ketju pysyy pari päivää hengissä niin tulen kertomaan minne päädyimme ja mitä oli ohjelmassa.
[/quote]
Tän haluun tietää! Up
Ruusuja kerran viikossa. Pitkä tarina miten alkoi :D
Kirjan ja pehmo-jääkarhun, jonka pituus metrin verran.
Victorias secret hajuvesi laivalta
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:24"]Syntymäpäiväyllätys. Mennään miehen kanssa huomenna, lauantaina jonnekin koko päiväksi. En tiedä mitä siippa on järjestänyt, ainoastaan että on aikainen lähtö ja junalla mennään. Jos tämä ketju pysyy pari päivää hengissä niin tulen kertomaan minne päädyimme ja mitä oli ohjelmassa.
[/quote]
Tän haluun tietää! Up
[/quote]
No niin. Junassa ollaan. Sen verran pitää valottaa että asutaan Briteissä. En vieläkään tiedä mikä on määränpää tai kauanko matka kestää. Aamupala syödään junassa joten kai tässä vielä tunti tai pari vierähtää.
Kalvosinnapit uuteen lyhythihaiseen paitaani, jossa on niille reiät. Vintagea kuulemma. Rakkauslahja, sanoi hän. Yhdessä 18 vuotta.
Viikon loma Välimerellä. Palattiin eilen Suomeen :) ei hän aika noin suurieleinen ole, edellinen lahja ennen matkaa oli golflippis. :D
Kun olin yöllä unissani huutanut "cheeseburger" niin seuraavana aamuna odotti pöydällä juustohampurilainen.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:14"]
Saan asua sen asunnossa ilmaiseksi, lasken sen jokapäiväiseksi lahjaksi. Ollaan oltu yhdessä vasta vajaa puoli vuotta niin en mä mitään varsinaista lahjaa siltä ole saanut.
[/quote]
Noin lyhyt seurustelu ja nyt jo asutte yhdessä?
[/quote]
Miksi ei? Me muutettiin yhteen mieheni kanssa ehkä kahden kuukauden seurustelun jälkeen. Ei ollut mitään järkeä rahoittaa kahta asuntoa kun olimme käytännössä toistemme luona kylässä lähes kaiken ajan. Ihmisen ovat erilaisia.
[/quote] Meillä sama juttu paitsi että muutettiin yhteen kolmen kuukauden jälkeen. Muutin toiselle paikkakunnalle hänen luokseen satojen kilometrien päähän perheestäni ja ystävistäni. Tiedän pariskunnan joka on seurustellut 9 vuotta ja edelleen vaan asuvat erikseen ja pähkäilevät pitäisikö vai eikö muuttaa yhteen. Sekö se sitä rakkautta on? Sitten kauhistelivat meitä kun muutimme "niin pian" yhteen.
Osti mulle ujdet kengät, kun kaikki oli isoja.
Kanto mun kämpästä sen kämppääm mun tavaroita. Ihan pyytämättä ja ilman palkkaa.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:34"]Kanto mun kämpästä sen kämppääm mun tavaroita. Ihan pyytämättä ja ilman palkkaa.
[/quote]
Mitä ihmettä. Pyydättekö yleensä toisiltanne palkkaa auttamisesta? Omituinen parisuhde.
Klamydia kaverin polttareista <3
Mä en ollenkaan osaisi olla, jos mies rahtaisi mulle jotain timanttisormuksia, kalliita kelloja, laukkuja tai muuta. Tienaan itse ihan hyvin, voin ostaa omilla rahoillani moisen hömpän. Sekin ahdistaisi, jos mies ostaisi mulle kalliita ulkomaanmatkoja. Mieluiten maksetaan kulut puoliksi ja suunnitellaan reissut yhdessä, niin tulee molemmille mieleistä. En oikein ymmärrä naisia, jotka vaativat moista "hemmottelua". Tai ehkä hekin sitten ostelevat miehilleen kelloja ja pleikkoja ja muuta, mutta niissä tapauksissa jotka minä tunnen, on nainen yleensä ainoa lellitty. Jos mies on kiltisti, niin se saa "vastalahjana" mennä kavereiden kanssa ulkomaille tai ostaa (omilla rahoillaan) pelikonsolin. Mutta joo, itse arvostan enemmän tuollaista pientä ja söpöä, kuten vaikka itseleivottua pullaa tai työpaikalle tuotua donitsia.
Omalla kohdalla todella iso lahja on se, että mies on luvannut hieman rukata omaa elämäänsä ja aikataulujaan niin, että voin ottaa aktiivisemman koirarodun pennun. Yksin en voisi koiraa pitää, mutta kun mies on vähän jakamassa vastuuta, koira ei joudu olemaan liikaa yksin ja sitä aktivoidaan tarpeeksi. Jos vielä jotain saisin toivoa, olisi ihanaa jos mies joskus jaksaisi hieroa hartioitani. Hän ei missään nimessä ole mikään touchy-feely -tyyppi, eikä tuollainen tule luonnostaan, mutta voi kun minä tykkäisin.
Vein minut ja lapseni serenaan uimaan eilein. Jälkeenpäin maksoi vielä hamppurilais ateriat kaikille. Ihana mies❤️
Leipoi mulle kakun synttäreinäni. Oli aika säälittävän näkönen, mutta mies oli yrittänyt parhaansa ja se oli tosi hyvän makusta.