Mikä on viimeisin lahja mieheltäsi?
Kommentit (103)
Minäkin asun miehen asunnossa ilmaiseksi. Lisäksi olen saanut kaikkea käytännöllistä, kuten turvakengät, vaatekaapin ja muuta sellaista. Syntymäpäivänä sain ruusuja.
Ja viimeksi meille muutti miehen toimesta ihana hamsteri. <3
Ihana, käytännönläheinen mieheni! <3 <3
Peili ja kosmetiikkatuotteita :)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:34"]Kanto mun kämpästä sen kämppääm mun tavaroita. Ihan pyytämättä ja ilman palkkaa.
[/quote]
Mitä ihmettä. Pyydättekö yleensä toisiltanne palkkaa auttamisesta? Omituinen parisuhde.
[/quote]
Ei. Mies nyt vaan on sellanen ettei tee kauheasti mitään ilman että pyytää.
Yli karaatti taitaa olla viimeisin
Lensi Suomeen sen takia, kun olen kipeä. Toi tuliaisiksi suklaata, rannekellon ja ihanan kortin. Sen piti tulla vasta kahen viikon päästä, mutta tulikin jo nyt.
Matka New Yorkiin ja samalla Philadelphiaan. Siellä myös kosi.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:14"]
Saan asua sen asunnossa ilmaiseksi, lasken sen jokapäiväiseksi lahjaksi. Ollaan oltu yhdessä vasta vajaa puoli vuotta niin en mä mitään varsinaista lahjaa siltä ole saanut.
[/quote]
Tässä on nyt sellainen lompsallaloisija, joista täällä aina puhutaan. Tiedoksi huutelijalle. Tosin mies saa varmaan pillua vastapalkaksi, joten kyse ei ole puhtaasta loisimisesta-miehen ja huoran välinen järjestely paremminkin.
Lähetti postissa kaulahuivin ja lapaset suomen kesää varten. Sen mielestä se oli ihan huippuhauska juttu. :D
Mielenkiintoista, että donitsit, roiskeläpät ja jotkut särkylääkkeet mielletään LAHJOIKSI ja nämä kaksi ensimmäistä olivat jopa jonkun mielestä ne kaikkein romanttisimmat jutut :D Ja vissiin monien muidenkin mielestä, peukuista päätellen.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:28"]
Mielenkiintoista, että donitsit, roiskeläpät ja jotkut särkylääkkeet mielletään LAHJOIKSI ja nämä kaksi ensimmäistä olivat jopa jonkun mielestä ne kaikkein romanttisimmat jutut :D Ja vissiin monien muidenkin mielestä, peukuista päätellen.
[/quote]
Tätä siis kutsutaan meillä ainakin arki-romantiikaksi :D -96
Ruotsalainen dekkari, luen koko ajan dekkareita ja mies tietää, että tykkään just ruotsalaisista. Ihan tavallinen arkipäivän kauppareissu oli hänen "vastuulla", ei siis synttäriä tms.
Pitsan osti mulle toissapäivänä :) tavaralahjan sain pari kuukautta sitten ja se oli ted bakerin lompakko, jota olin pitkään halunnut.
Syntymäpäivälahjaksi vei mut syömään, kylpylään ja hotelliin yöksi. Kertomatta kohdetta etukäteen tyyliin: "Nähdään klo X asemalla, sun tavarat on pakattu". Mies siis tietää rakkauteni hotelliaamiaisia ja vaahtokylpyjä kohtaan ja oli vielä varmistanut että huoneesta amme myös löytyy.
Tämän jälkeen olen tainnut saada kukkia ja herkkuja tuliaisina.
Tänä aamuna sain synttärilahjaksi yöasun ja parit stringit. Muutama viikko sitten lahjakortin hemmotteluhoitoihin.