Mikä on viimeisin lahja mieheltäsi?
Kommentit (103)
Saan asua sen asunnossa ilmaiseksi, lasken sen jokapäiväiseksi lahjaksi. Ollaan oltu yhdessä vasta vajaa puoli vuotta niin en mä mitään varsinaista lahjaa siltä ole saanut.
Naistenlehden taisi kaupasta tuoda yllätyksenä pari viikkoa sitten, kun tietää että tykkään.
Viimeisin kunnon lahja taisi olla kirkasvalolamppu jouluna, ei ole ollut mitään synttäreitä tms. tässä välissä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:07"]
Timanttisormus muuten vaan.
[/quote] Alapeukuista päätellen timantit ei enää ole tyttöjen parhaita ystäviä :D
Heinäkuussa sain synttärilahjaksi autoon uuden akun.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:14"]
Saan asua sen asunnossa ilmaiseksi, lasken sen jokapäiväiseksi lahjaksi. Ollaan oltu yhdessä vasta vajaa puoli vuotta niin en mä mitään varsinaista lahjaa siltä ole saanut.
[/quote]
Noin lyhyt seurustelu ja nyt jo asutte yhdessä?
Syntymäpäiväyllätys. Mennään miehen kanssa huomenna, lauantaina jonnekin koko päiväksi. En tiedä mitä siippa on järjestänyt, ainoastaan että on aikainen lähtö ja junalla mennään. Jos tämä ketju pysyy pari päivää hengissä niin tulen kertomaan minne päädyimme ja mitä oli ohjelmassa.
Me ei yleensä osteta lahjoja, mutta tänään sain tuliaisksi pullon sampanjaa. Mies oli ostanut koneesta.
Huomenna vietetään perheen kanssa kesäkauden päättäjäisiä, ilmeisesti nyt sitten sampanjan kera
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:14"]
[/quote]
Noin lyhyt seurustelu ja nyt jo asutte yhdessä?
[/quote]
Miksi ei? Me muutettiin yhteen mieheni kanssa ehkä kahden kuukauden seurustelun jälkeen. Ei ollut mitään järkeä rahoittaa kahta asuntoa kun olimme käytännössä toistemme luona kylässä lähes kaiken ajan. Ihmisen ovat erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:14"]ostin naiselleni seksilelun vajaa vuosi sitten. Ei ole vieläkään ottanut edes pakkauksesta pois :(
[/quote]
Teillä on niin hyvää seksiä ettei tartte;)
Tuli töistä hakemaan ja penkillä odotto energia juoma ja roiskeläppä. "Ajattelin että haluisit jotain välipalaa"..
Näköjään tässä ketjussa yläpeukkuja saa roiskeläpät ja donitsit ja timanttisormukset ja ulkomaanmatkat arvioidaan vähemmän romanttisiksi: )
Legopaketti. Rakastan koota niitä
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:02"]Minna Parikan tennarit
[/quote]
Ui! Mäkin haluisin. Minkälaiset sait?
Kun mulla murtui jalka, tuli hakemaan sairaalasta kukkakimpun ja vanilijakahvin kanssa. Heti piristyin♥
10kg paketti savea.