Nimenä: Helen
Kommentit (13)
en tod antais tulee mielee liikaa hells angels ja se on rikosliiga
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:43"]en tod antais tulee mielee liikaa hells angels ja se on rikosliiga
[/quote] no ei kyll samalta kuulosta
Olen kuullut nimen yhdellä lapsella ja minusta tosi kiva. Helena on tylsä Heluna, mutta Helen hienostunut ja kansainvälinen. Iso ero yhdellä kirjaimella.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:45"]Olen kuullut nimen yhdellä lapsella ja minusta tosi kiva. Helena on tylsä Heluna, mutta Helen hienostunut ja kansainvälinen. Iso ero yhdellä kirjaimella.
[/quote]
Hienostunut???
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 02:59"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 22:45"]Olen kuullut nimen yhdellä lapsella ja minusta tosi kiva. Helena on tylsä Heluna, mutta Helen hienostunut ja kansainvälinen. Iso ero yhdellä kirjaimella.
[/quote]
Hienostunut???
[/quote]no on ! Kuin esim maija
Mä tykkään :) Mutta en laittaisi nimeksi lapselle, jolla on perussuomalainen sukunimi tyyliin Virtanen tai Korhonen. Ja en tarkoita, että sukunimen pitää olla ulkomaalainen, mutta vähän erikoisempi ehkä kuitenkin :) Esimerkiksi omaan sukunimeeni yhdistettynä se olisi itse asiassa kiva! En vaan viitsi sukunimeäni kertoa, koska sitä ei monella ole, mutta ihan suomalainen se on :))
Ei niin yleinen kun helena...