Mikä on viimeisin lahja mieheltäsi?
Kommentit (103)
Kalevalan keskikokoinen elämän roihu -kaulakoru.
Donitsi arnoldsista :D Toi mulle töihin ruokatauolla.
Lankamoppi ja pullo Kloritea. Syntymäpäivänä.
Kirja syntymäpäivänä. Sitä edellinen oli cd-levy edellisenä syntymäpäivänä.
Aivan älytön juustonraastajakone. Sen kasaamiseen menee enemmän aikaa kuin mitä siihen, että tavallisella raastimella raastaa juuston. :D En kyllä ymmärrä, mitä sen miehen päässä liikkuu... :D :D :D
Osti mulle 32 ilmapalloa, koska täytin 32. Ja no, kihlasormus sen jälkeen.
No jos ravintolruokailua syntymäpäivänä ei lasketa niin antoi vanhan autonsa mulle ja osti itse uuden :D
Yhteinen pitkä viikonloppuloma Keski-Euroopassa. Ei ollut mikään synttärilahja tai mitään.
Tulin tänään töistä kotiin, pöydällä odotti itseleivottuja pullia ja viesti: "kulta, leivoin sulle pullia. Syö vaan, mutta älä kato niiden pohjaa. Ps. Pohja on ihan musta, mutta tein ne rakkaudella."
Ei me anneta lahjoja. Mutta mies osti mulle jäätelön eilen.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:04"]Tulin tänään töistä kotiin, pöydällä odotti itseleivottuja pullia ja viesti: "kulta, leivoin sulle pullia. Syö vaan, mutta älä kato niiden pohjaa. Ps. Pohja on ihan musta, mutta tein ne rakkaudella."
[/quote]ihana. Tää ja tuo donitsi on olleet ainoat romanttiset ♡
En muista :( saan lahjoja todella harvoin ja silloin kun saan ne ovat jotain kummallista tilpehööriä joten haluan unohtaa että saamani roina oli syntymäpäivä tai joululahja lievittääkseni tuskaani. Yksi esimerkki vuosien varrelta on pinkki ruma älypuhelinteline, jolla voi puhelimen laittaa pystyyn pöydälle. Miksi? Eläisin mieluummin ilman turhia tavaroita mutta minkäs teet, mies on muuten aivan ihana enkä halua loukata häntä valittamalla lahjoista.
Tarjosi minun ruokani, lasken lahjaks. Mutta viimeisin konkreettinen esine lahjana oli rannekello.
Yhteinen viikonloopuloma Keski-Euroopassa