Mikä on viimeisin lahja mieheltäsi?
Kommentit (103)
Laura Ashley Lint Rollers x 3! :) Ihan random yllätys, nätti pakkaus ja käytännöllinen sisältö.
Isompi taisi olla matka, mutta se on meille molemmille.
Keväällä seksilelun tuliaisena ulkomailta
Jouluna antoi lahjakortin vaatekauppaan ja kahdet korvakorut. Oli todella mieleinen lahja :) Toki ostaa yllätykseksi suklaalevyn tms silloin tällöin muutenkin.
Polarin sykemittari ja salitossut
Virallisena lahjana maksoi rintaliivit, kun raskauduin ja ei ollut kuin yhdet passelit (kuppi kasvaa 4 kokoa aina). Lisäksi lahjoiksi kai voi laskea sen, että kustantaa sisustuksen uuteen mökkiin, kun minä hoidan lapset ja en tuo rahaa.
Ja kyllä, yhteisestä sopimuksesta olen kotona, kustannan kuluja niin paljon kun rahavarani antaa myöten ja kaivelen nettiä tuntitolkulla että löytäisin hienot kalusteet mahd. Halvalla. Loinen kai sitten, itseppä käski ottaa lopputilin.. :D
Vei syömään tänään. Synttäreinä sain kolme erilaista kakkupalaa leipomosta ja rahat ihailemaani takkiin, jouluna tabletin. Mies on aina ostanut ihania lahjoja, oikein hävettää aina hänelle antamani paketit...
Toi mulle äsken särkylääkettä vaikka asutaan eri kaupungeissa. On se ihana♥
Maksoi mun napalävistyksen ja koruja siihen :) Yo-lahja :D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:14"]
Saan asua sen asunnossa ilmaiseksi, lasken sen jokapäiväiseksi lahjaksi. Ollaan oltu yhdessä vasta vajaa puoli vuotta niin en mä mitään varsinaista lahjaa siltä ole saanut.
[/quote]
Noin lyhyt seurustelu ja nyt jo asutte yhdessä?
[/quote]
Miksi ei? Me muutettiin yhteen mieheni kanssa ehkä kahden kuukauden seurustelun jälkeen. Ei ollut mitään järkeä rahoittaa kahta asuntoa kun olimme käytännössä toistemme luona kylässä lähes kaiken ajan. Ihmisen ovat erilaisia.
[/quote] Meillä sama juttu paitsi että muutettiin yhteen kolmen kuukauden jälkeen. Muutin toiselle paikkakunnalle hänen luokseen satojen kilometrien päähän perheestäni ja ystävistäni. Tiedän pariskunnan joka on seurustellut 9 vuotta ja edelleen vaan asuvat erikseen ja pähkäilevät pitäisikö vai eikö muuttaa yhteen. Sekö se sitä rakkautta on? Sitten kauhistelivat meitä kun muutimme "niin pian" yhteen.
[/quote]
Kuten täälläkin :)
Mies muutti käytännössä heti luokseni kun tavattiin. 8kk seurustelun jälkeen mentiin naimisiin. Oltiin vähä yli 20vuotiaita. Nyt on yli 11vuotta yhteiseloa takana :)
Järkkäs lapselle hoitajan, osti ruusun ja vei ulos syömään romanttisesti (ja hyvin kalliisti!!) hääpäivänä<3 ihana mies<3
12 Iittalan lasia ja ruusukimppu syntymäpäivälahjaksi. Tosin keräsin itse Citymarketista leimat laseihin ja annoin kupongin miehelle. Meillä on yhteiset rahat, niin kerromme yleensä lahjatoiveet toisillemme. Kukat saan aina pyytämättä.
Kolme ruusua kolmannen vuosipäivän johdosta eilen
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:00"]Kalevalan keskikokoinen elämän roihu -kaulakoru.
[/quote]
Mikä vika tässä?
Jouluksi osti omenankuorimiskoneen ja paidan viikkauslaitteen. Ja minä olen jo monta vuotta toivonut yöpaitaa, jota en ole saanut.
Osti mulle 400 euron edestä vaatteita.