Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisarus tekee auttamisesta hirveän haloon

Vierailija
07.08.2015 |

Toivottavasti hän ei palstaile. Tarvitsen välillä apua johonkin kuskaushommaan, kun itselläni ei ole ollut varaa pitää autoa. Kyseessä ei ole mitkään säännölliset kuskaukset paikasta a paikkaan b ja takaisin vaan ihan satunnaisesti joskus jotain. Ja kyseessä on ihan lähialueet eli koskaan en pyydä kyytiä hornantuuttiin. Mutta sisarus (sisko vai veli, en kerro) tekee aivan kamalan haloon näistä pyynnöistäni eikä voi millään lopettaa jankuttamista. Tuntuu kuin olisi kyseessä tuhannen euron menetys, vaikka kyseessä on vain minimaalinen avun anto ja siinä se!

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 06:02"]Vittu täällä on taas tyhmää porukkaa :DD Missä sanotaan että sisarus ei halua olla tekemisissä kanssani? Olemme aina olleet tällaisia, sorryt vaan :) Naurattaa kun vitun randomit tulevat kertomaan totuuksiaa toisista randomeista:DD hän ei pidä minuun yhteyttä säännöllisesti eikä kysele kuulumisia, samoin en minä, koska se ei ole ikinä tullut meiltä luonnostaan ja aivan pikkukakaroista lähtien olemme kasvaneet sellaisen mallin alaisina että kaikilla on omat asiat ja niihin ei oikein puututa, perheemme ei ole koskaan ollut "tiimi" vaan porukka yksilöitä jotka sulkeutuivat omiin huoneisiin ja riitelivät. Että kyllä se malli tulee ihan sieltä lapsuuden ensimetreiltä ja sillä ei ole mitääntekemistä jonkun inhoamisen kanssa :DD Ja edelleen vajukit EN VOI KANTAA HUONEKALUJA BUSSILLA. Asioilleni menen AINA julkisilla. Vitun vajaat :DDF
[/quote] mitä ihmettä tulet sitten tännne parkumaan ja valittamaan sisaruksestasi, jos tuo kerta on normaalia kanssakäymistä teille? Minua muuyen ärsyttää suuresti ihmiset, jotka aina syyttävät menneisyyttään ihan kaikesta. Ihminen itse luo itselleen kahleet. Lapsuus ei ole tekosyy olla muuttamatta kanssakäymistään läheisiään kohtaan.
[/quote]

Jos olen vauvasta asti nähnyt ympärilläni henkistä etäisyyttä niin totta helvetissä se muokkaa minua :D Ja totta helvetissä olen tottunut siihen :) En koe oloani mukavaksi kun ajattelen itseäni vaikka itkemässä jotain miesjuttuja perheeni nähden. Itse asiassa ajatus on kamala :D itken murheeni yksin ja pääsen yksin yli asioista. :)
[/quote] ihan fine mulle. Jos sä olet tyytyväinen tilaasi, niin anna olla ja lopeta valittaminen siitä, kuinka sisaruksesi valittaa sinulle. Olet ihan hemmetin köyhä, jos koet ainoastaan huonekalujen roudaamisen pari kertaa vuodessa olevan sama asia, kuin viettää aikaa sisaruksen kanssa. Lopeta vinkuminen ja lopeta kyytien vaatiminen, kun kerta itse tiedät, ettei auton pitäminen ole ilmaista.

Vierailija
222/222 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 06:04"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 05:47"]Pyydä ystäviäsi kantoavuksi. [/quote] Tarvitaan sattumoisin se autokin.

[/quote]

Miten olisi bussi tai taksi :)

[/quote]

Miten olisi LUKUTAITO:D puhuin PAINAVISTA HUONEKALUISTA. Taksi on hieman kallis (paljon kalliimpi kuin sisaruksen bensat) ja bussiin en sattumoisin voi raahata painavia huonekaluja:D:D vitun idiootti.
[/quote] yleensä firmoilla, jotka myyvät huonekaluja, myyvät myös kuljetuspalvelun. Olet varmasti ihana ihminen, kun kielenkäyttö on täälläkin kuin 14-vuotiaalla.
[/quote]

Niin mihin vittuun tarvitsen kotiinkuljetuspalvelun jos minun täytyy siirtää huonekalu X kotoani vaikka vittu mummolaan? :D ei teille kyllä mikään mene jakeluun:)
[/quote] se on sun onhelma, älä siirrä sitä sisarellesi. Ootko saanut ameeban pienenä aivoihisi, vai miten sun on niin vaikeaa tajuta, että sun tarjoama laatuaika huonekalujen roudaamisen suhteen ei välttämättä ole sun sisarellesi laatuaikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi