apua, mies oksentaa verta?!
Mitä pitäis tehdä, mies oksentaa ja oksennus on verenpunausta, kirkasta. On ryypänny rankasti viime vuodesta asti! Pitääkö se viedä päivystykseen???
Kommentit (238)
No mitä sille miehelles kävi ja joko oot lähteny sieltä?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:34"]
Teillähän menee toliuton summa tuohon kittaamiseen ja miehellä kaikki vapaa-aika. Suurinta välittämistä on lopettaa mahdollistaminen. Mies saa valita teidän ja kaljan välillä.
[/quote]
Niinhän sitä meneekin, mutta miehen omia rahoja niin en sillekään mitään mahda :( Ja jos rahat on ollut loppu niin on ottanut velkaa että saa juotavaa. Vapaa-aika siihen kyllä menee, ei se muuta teekkään kun tissuttelee kotosalla, vaikka tekisikin jotain pikkuhommia tässä samalla..
Mä en mielestäni ole mahdollistanut miehen juomista. Kyllähän se juo oon mä täällä tai en, jos on juodakseen. Olen jo menossa, muuttamassa ja eroamassa. Saa itse päättää mitä elämällään sitten tekee..
Aloittaja
[/quote]
Lähinnä ajattelisin, että sinun ja vauvan menetys voisi herätellä halun raitistua, jis saisi teidät sillä takaisin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:43"]
Mitäs se mies nyt tekee? Onko ne 12 kaljaa jo tissuteltu? Loppuko juominen, vai lähtikö se lisää ostamaan?
[/quote]
Tuossa se söi, lepäilee sohvalla ja tissuttelee niitä kaljojaan.. Kuus taitaa olla jälellä, äsken vähä ahistuneelta vaikutti, puheli ääneen että "hitto" jne.. En oo hirveenä sitä huomioinu, ei ansaitse paapomista.
Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:34"] Teillähän menee toliuton summa tuohon kittaamiseen ja miehellä kaikki vapaa-aika. Suurinta välittämistä on lopettaa mahdollistaminen. Mies saa valita teidän ja kaljan välillä. [/quote]
Niinhän sitä meneekin, mutta miehen omia rahoja niin en sillekään mitään mahda :( Ja jos rahat on ollut loppu niin on ottanut velkaa että saa juotavaa. Vapaa-aika siihen kyllä menee, ei se muuta teekkään kun tissuttelee kotosalla, vaikka tekisikin jotain pikkuhommia tässä samalla..
Mä en mielestäni ole mahdollistanut miehen juomista. Kyllähän se juo oon mä täällä tai en, jos on juodakseen. Olen jo menossa, muuttamassa ja eroamassa. Saa itse päättää mitä elämällään sitten tekee..
Aloittaja [/quote] Lähinnä ajattelisin, että sinun ja vauvan menetys voisi herätellä halun raitistua, jis saisi teidät sillä takaisin.
[/quote]
Niin joo, toivottavasti. Ja mehän ollaan edelleen muuttamassa pois. Kunhan se asunto löytyy. En mä lähde täältä mihinkään pikasesti, koska tää on munki koti ja mulla oikeus olla kotonani.. Missään kaverilla punkkaaminen ei nyt oo mullekaan vaihtoehto..
aloittaja
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:44"]
"Lupas lopettaa kun kaljat loppuu."
Voi kultapieni. Se mies ei lopeta. Ei PYSTY lopettamaan. Se on alkoholisti. Hoitoon menemisen on tultava miehestä itsestään, sinä et voi häntä pelastaa. Itse olen lapsesta saakka seurannut tämmöisten ihmisten elämää sukulaisten puolelta ja sanonkin siksi suoraan: Lähde hänen luotaan, taaksesi katsomatta.
Suosittelen muuten lukemaan muuten Peter Franzenin kirjan, tumman veden päällä, niin tajuat millaista elämää tarjoat lapsillesi. Se Kertoo hyvin alkoholisti-isästä. En voinut lukea sitä itkemättä.
[/quote]
Kiitos ihan vitusti tästäkin syyllistämisestä! Mä en oo mikään "kulta pieni" sulle, MÄ EN USKOKAAN miehen lupauksiin, kunhan vain kerroin mitä sanoi minulle! Ja jos oisit lukenu ajatuksella jotain kommentteja niin huomaat että olen jo lähdössä, enkä usko miehen lupauksiin ja tehnyt ihan helvetin kovan henkisen työn sen eteen että pystyn lähteä.
Kiitos todella paljon, että syyllistät MINUA siitä minkälaisen elämän tarjoan lapselleni.. Ihan kuin olisi minun vika, että mies on alkoholisti ja tulin raskaaksi.. Olisko pitäny tehdä abortti, no anteeksi kun en pystynyt tappamaan lastani.. Kiitos kun ajattelet, etten pysty tarjoamaan vauvalleni enään mitään elämisen arvoista vain koska mies alkoholisti.. Mitä jos sairaus olisi puhjennut vasta vauvan synnyttyä, kuten niin monessa perheessä käy?!
Aloittaja, joka on jo aika romuna ja itsetunto vitun mennyttä kiitos teidän kommenttien...
[/quote]
Älä selitä. Sinulla on nyt ne omasi ja tulevan lapsesi elämänlangat käsissäsi. Joko sinä jätät pahasti alkoholisoituneen miehen joka on ilmeisesti jo pilannut maksansa ja oksentaa siksi verta, tai pyydät häntä menemään hoitoon tai hän menettää perheensä. Muussa tapauksessa te elätte tulevaisuudessa alkoholistiperheenä. Niin yksinkertaista se on.
[/quote]
niin mähän olen muuttamassa pois. KYMMENEN TUHANNEN KERRAN ko mun pitää se tänne kirjottaa?!
[/quote]
Kymmenen tuhata kertaa voit selitellä kyllä. Jos olisit halunnut, niin olisit muuttanut jo. Mutta koska haluat hyysätä juoppoa niin kärsi itse seuraukset.
[/quote]
Mä en oo muuttanut, koska tilanne on kärjistynyt vasta nyt miehen loman aikana. Mulla on asunto ollu haussa nyt noin viikon. Tämmösiä päätöksiä ei tehdä salamana. Ne päätökset ja niihin henkisesti kypsyminen (tahdonvoima ja semmoset) kehittyy pikkuhiljaa!
Mä en oo juoppoa hyysänny, avun tarjoaminen ei ole hyysäämistä. Apua oon tarjonnu mm koittanu saada lääkäriin, sanonut että voin tulla tueksi kun menee hakemaan apua jne..
Ja juu, oisin voinu soittaa yöllä kun nukahti, mutta olisko siitä nyt ollu mitään apua. Ainakaan turha syyllistää mua siitä enään..?
Aloittaja
[/quote]
Siis viikon ajan olet vasta asuntoa hakenut? Soitosta olisi ollut se apu että ainakin olisit tehnyt jonkinsortin kansalaisvelvollisuutesi. Jos vaikka mies olisi aamusella ollut menehtynyt. Ei sen takia etyä pakolla päivystykseen mies, ehei.
Jos olet vasta viikon ajan etsinyt asuntoa niin vielähän te siellä nykyisessä joulunkin ehditte kimpassa viettää. Ei niitä asuntoja niin vain ole antaa, siis kaupungilla esim. Yksityisellehän et mene, ymmärsin niin.
Nämä provoketjut ne aina saa pituutta..
Ei sitä nyt ihan muutamassa vuodessa ryyppämäällä itseään hengiltä saa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:22"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:20"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:16"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:56"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:44"] "Lupas lopettaa kun kaljat loppuu." Voi kultapieni. Se mies ei lopeta. Ei PYSTY lopettamaan. Se on alkoholisti. Hoitoon menemisen on tultava miehestä itsestään, sinä et voi häntä pelastaa. Itse olen lapsesta saakka seurannut tämmöisten ihmisten elämää sukulaisten puolelta ja sanonkin siksi suoraan: Lähde hänen luotaan, taaksesi katsomatta. Suosittelen muuten lukemaan muuten Peter Franzenin kirjan, tumman veden päällä, niin tajuat millaista elämää tarjoat lapsillesi. Se Kertoo hyvin alkoholisti-isästä. En voinut lukea sitä itkemättä. [/quote]
Kiitos ihan vitusti tästäkin syyllistämisestä! Mä en oo mikään "kulta pieni" sulle, MÄ EN USKOKAAN miehen lupauksiin, kunhan vain kerroin mitä sanoi minulle! Ja jos oisit lukenu ajatuksella jotain kommentteja niin huomaat että olen jo lähdössä, enkä usko miehen lupauksiin ja tehnyt ihan helvetin kovan henkisen työn sen eteen että pystyn lähteä.
Kiitos todella paljon, että syyllistät MINUA siitä minkälaisen elämän tarjoan lapselleni.. Ihan kuin olisi minun vika, että mies on alkoholisti ja tulin raskaaksi.. Olisko pitäny tehdä abortti, no anteeksi kun en pystynyt tappamaan lastani.. Kiitos kun ajattelet, etten pysty tarjoamaan vauvalleni enään mitään elämisen arvoista vain koska mies alkoholisti.. Mitä jos sairaus olisi puhjennut vasta vauvan synnyttyä, kuten niin monessa perheessä käy?!
Aloittaja, joka on jo aika romuna ja itsetunto vitun mennyttä kiitos teidän kommenttien... [/quote] Älä selitä. Sinulla on nyt ne omasi ja tulevan lapsesi elämänlangat käsissäsi. Joko sinä jätät pahasti alkoholisoituneen miehen joka on ilmeisesti jo pilannut maksansa ja oksentaa siksi verta, tai pyydät häntä menemään hoitoon tai hän menettää perheensä. Muussa tapauksessa te elätte tulevaisuudessa alkoholistiperheenä. Niin yksinkertaista se on. [/quote]
niin mähän olen muuttamassa pois. KYMMENEN TUHANNEN KERRAN ko mun pitää se tänne kirjottaa?! [/quote] Kymmenen tuhata kertaa voit selitellä kyllä. Jos olisit halunnut, niin olisit muuttanut jo. Mutta koska haluat hyysätä juoppoa niin kärsi itse seuraukset. [/quote]
Mä en oo muuttanut, koska tilanne on kärjistynyt vasta nyt miehen loman aikana. Mulla on asunto ollu haussa nyt noin viikon. Tämmösiä päätöksiä ei tehdä salamana. Ne päätökset ja niihin henkisesti kypsyminen (tahdonvoima ja semmoset) kehittyy pikkuhiljaa!
Mä en oo juoppoa hyysänny, avun tarjoaminen ei ole hyysäämistä. Apua oon tarjonnu mm koittanu saada lääkäriin, sanonut että voin tulla tueksi kun menee hakemaan apua jne..
Ja juu, oisin voinu soittaa yöllä kun nukahti, mutta olisko siitä nyt ollu mitään apua. Ainakaan turha syyllistää mua siitä enään..?
Aloittaja [/quote] Siis viikon ajan olet vasta asuntoa hakenut? Soitosta olisi ollut se apu että ainakin olisit tehnyt jonkinsortin kansalaisvelvollisuutesi. Jos vaikka mies olisi aamusella ollut menehtynyt. Ei sen takia etyä pakolla päivystykseen mies, ehei. Jos olet vasta viikon ajan etsinyt asuntoa niin vielähän te siellä nykyisessä joulunkin ehditte kimpassa viettää. Ei niitä asuntoja niin vain ole antaa, siis kaupungilla esim. Yksityisellehän et mene, ymmärsin niin.
[/quote]
Meen kyllä yksityisellekin heti jos löytyy sopivan hintainen johon saa ottaa lemmikin. Minulle sanottiin kaupungilla että pääsen jonon kärkeen tilanteessani, ja vapaita asuntoja olisi tulossa ihan pian! Ei siitä soitosta olis ollu apua, mikä kansalaisvelvollisuus on soittaa päivystykseen että "juu mies tunteja sitten sanoi oksentaneensa verta, myöhemmin korjas ettei oksentanutkaan, nyt tossa tuhisee kännissä uniaan. En soittanu aikasemmin koska mies kielsi, ja sanoi ettei aio tulla päivystykseen".. Sitä vaan ihmettelen.. Mä parhaani mukaan valveilla ollessa ja kun heräsin vessaan, tarkistin miehen vointia ja hengittelyä.. Välittömästi olisin soittanu jos olis tullut jotain poikeevaa. Kansalaisvelvollisuus minusta hoidettu tarkkailemalla miehen tilaa..
Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:56"]
Ei sitä nyt ihan muutamassa vuodessa ryyppämäällä itseään hengiltä saa.
[/quote]
No toivottavasti ei! Mutta oireet aika pahasti viittaa maksavaurioon/alkoholikirroosiin! :( Kai se on sitten tissutellu muka mun huomaamatta kauemminkin ja/tai enemmänkin??? Hitostako mää enään edes tiedän.. Toivon kuitenkin että tämä + mun pois muutto herättäis miehen lopettamaan juomisen ja hakemaan apua, kun olis vielä hyvä mahdollisuus että voisi saada vielä hyvän elämän.. Ehkä jopa kanssani, perheenä, jos raitistuminen alkaa heti..
Ja mitä provoon tulee, niin ketä tämä keskustelu provosoi ja mihin.. En tajua?
Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:22"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:20"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:16"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:56"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:44"] "Lupas lopettaa kun kaljat loppuu." Voi kultapieni. Se mies ei lopeta. Ei PYSTY lopettamaan. Se on alkoholisti. Hoitoon menemisen on tultava miehestä itsestään, sinä et voi häntä pelastaa. Itse olen lapsesta saakka seurannut tämmöisten ihmisten elämää sukulaisten puolelta ja sanonkin siksi suoraan: Lähde hänen luotaan, taaksesi katsomatta. Suosittelen muuten lukemaan muuten Peter Franzenin kirjan, tumman veden päällä, niin tajuat millaista elämää tarjoat lapsillesi. Se Kertoo hyvin alkoholisti-isästä. En voinut lukea sitä itkemättä. [/quote]
Aloittaja, joka on jo aika romuna ja itsetunto vitun mennyttä kiitos teidän kommenttien... [/quote] Älä selitä. Sinulla on nyt ne omasi ja tulevan lapsesi elämänlangat käsissäsi. Joko sinä jätät pahasti alkoholisoituneen miehen joka on ilmeisesti jo pilannut maksansa ja oksentaa siksi verta, tai pyydät häntä menemään hoitoon tai hän menettää perheensä. Muussa tapauksessa te elätte tulevaisuudessa alkoholistiperheenä. Niin yksinkertaista se on. [/quote]
niin mähän olen muuttamassa pois. KYMMENEN TUHANNEN KERRAN ko mun pitää se tänne kirjottaa?! [/quote] Kymmenen tuhata kertaa voit selitellä kyllä. Jos olisit halunnut, niin olisit muuttanut jo. Mutta koska haluat hyysätä juoppoa niin kärsi itse seuraukset. [/quote]
Aloittaja [/quote] Siis viikon ajan olet vasta asuntoa hakenut? Soitosta olisi ollut se apu että ainakin olisit tehnyt jonkinsortin kansalaisvelvollisuutesi. Jos vaikka mies olisi aamusella ollut menehtynyt. Ei sen takia etyä pakolla päivystykseen mies, ehei. Jos olet vasta viikon ajan etsinyt asuntoa niin vielähän te siellä nykyisessä joulunkin ehditte kimpassa viettää. Ei niitä asuntoja niin vain ole antaa, siis kaupungilla esim. Yksityisellehän et mene, ymmärsin niin.
[/quote]
Meen kyllä yksityisellekin heti jos löytyy sopivan hintainen johon saa ottaa lemmikin. Minulle sanottiin kaupungilla että pääsen jonon kärkeen tilanteessani, ja vapaita asuntoja olisi tulossa ihan pian! Ei siitä soitosta olis ollu apua, mikä kansalaisvelvollisuus on soittaa päivystykseen että "juu mies tunteja sitten sanoi oksentaneensa verta, myöhemmin korjas ettei oksentanutkaan, nyt tossa tuhisee kännissä uniaan. En soittanu aikasemmin koska mies kielsi, ja sanoi ettei aio tulla päivystykseen".. Sitä vaan ihmettelen.. Mä parhaani mukaan valveilla ollessa ja kun heräsin vessaan, tarkistin miehen vointia ja hengittelyä.. Välittömästi olisin soittanu jos olis tullut jotain poikeevaa. Kansalaisvelvollisuus minusta hoidettu tarkkailemalla miehen tilaa..
Aloittaja
[/quote]
Oletko muuten ajatellut miten hoidat koiran ulkoilut kun vauva on syntynyt? En nyt tarkoita mitään vaunulenkkejä vaan yleisesti. Tuli vain mieleeni kun itselläni vähän samanlainen tilanne aikoinaan. Ei onnistunut joten etsin koiralle uuden kodin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:48"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:22"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:20"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:16"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:56"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:44"] "Lupas lopettaa kun kaljat loppuu." Voi kultapieni. Se mies ei lopeta. Ei PYSTY lopettamaan. Se on alkoholisti. Hoitoon menemisen on tultava miehestä itsestään, sinä et voi häntä pelastaa. Itse olen lapsesta saakka seurannut tämmöisten ihmisten elämää sukulaisten puolelta ja sanonkin siksi suoraan: Lähde hänen luotaan, taaksesi katsomatta. Suosittelen muuten lukemaan muuten Peter Franzenin kirjan, tumman veden päällä, niin tajuat millaista elämää tarjoat lapsillesi. Se Kertoo hyvin alkoholisti-isästä. En voinut lukea sitä itkemättä. [/quote]
Aloittaja [/quote] Siis viikon ajan olet vasta asuntoa hakenut? Soitosta olisi ollut se apu että ainakin olisit tehnyt jonkinsortin kansalaisvelvollisuutesi. Jos vaikka mies olisi aamusella ollut menehtynyt. Ei sen takia etyä pakolla päivystykseen mies, ehei. Jos olet vasta viikon ajan etsinyt asuntoa niin vielähän te siellä nykyisessä joulunkin ehditte kimpassa viettää. Ei niitä asuntoja niin vain ole antaa, siis kaupungilla esim. Yksityisellehän et mene, ymmärsin niin. [/quote]
Aloittaja [/quote] Oletko muuten ajatellut miten hoidat koiran ulkoilut kun vauva on syntynyt? En nyt tarkoita mitään vaunulenkkejä vaan yleisesti. Tuli vain mieleeni kun itselläni vähän samanlainen tilanne aikoinaan. Ei onnistunut joten etsin koiralle uuden kodin.
[/quote]
Muuten hyvä mutta kyseessä laiska sisäkissa ja akvaario.. Koiraa meillä ei ole :)
Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:51"]
Onko mies pysynyt raittiina? Kerro, miten menee.
[/quote]
Juomatta tuo on vieläkin, huomenna aloittaa työt taas.. Kävi töissä tänään sopimassa niin. Lupaavalta vaikuttaa, lähti veljensä kanssa kalaan juuri äsken (veljensä tietää ongelmasta, eli ei voi sielläkään juoda).. Edelleen siis hyvältä vaikuttaa! :)
Kiitos kaikille tsempeistä <3
Aloittaja
Hieno juttu.:D Kerrothan meille jatkossakin kuulumisia.
Tee niinkuin minä tein. Mieheni korvista alkoi tulla verta ja vaahtoa suusta. Jaloista meni tunto samalla ja muutenkin kouristeli.
Tein ketjun vauva.fi -foorumille. Se oli paras ratkaisu.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:10"]Ap, mikä tilanne?
[/quote]
Ihan yllättävän hyvä! Mies on selvistä päin, tosin ei oo sinne lääkäriin suostunu hakeutumaan tai muutenkaan ammattiapu ei näytä kelpaavan.. Ei oo hakenu kaljaa, kyllä puhelee siitä vähän väliä et selvästi joutuu pinnistelemään.. Aikoi keskeyttää lomansa ja mennä huomenna töihin, kun kuulemma siellä pystyis sit olemaan ajattelematta alkoholia.. Et suunta ainaki hyvä! Tämmöstä selvääpäivää ei oo nähty moniin kuukausiin!
.
Ei oo anellu mua jäämäänkään tai muuta, et kai tajuaa senkin ettei tätä päätöstä parin päivän raittiiden perusteella kumota..
.
Vielä kun hakeutuis ammattiavun piiriin, uskon et vois olla ihan realistiset mahikset palailla yhteen jossain vaiheessa ensvuotta! :)
.
Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:02"]
Tee niinkuin minä tein. Mieheni korvista alkoi tulla verta ja vaahtoa suusta. Jaloista meni tunto samalla ja muutenkin kouristeli.
Tein ketjun vauva.fi -foorumille. Se oli paras ratkaisu.
[/quote]
Okei. Itse en olisi ollut noin tyhmä, vaan olisin soittanut ambulanssin. Ai miksi en soittanut tälle miehelleni? Ai joo, koska kielsi koko verioksennuksen tapahtuneen, enkä ollut sitä nähnyt!! Tyhmyli..
Ok, pitääpä sitten päivitellä tänne kuulumisia, kun ne kerta kiinnostaa :) Itse toivon ettei mitään dramaattista tapahdu, ja mies pysyis selvänä. Vielä ei oo tullu kalareissulta...
Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:29"]
Mitä pitäis tehdä, mies oksentaa ja oksennus on verenpunausta, kirkasta. On ryypänny rankasti viime vuodesta asti! Pitääkö se viedä päivystykseen???
[/quote]
se on vampyyri, joka on saanut yliannostuksen
[/quote]
Badum tss!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:37"]
Mä kyllä ymmärrän sua ap. Mun avomies on myös alkoholisti, mutta aivan äärettömän ihana ja mulle rakas ihminen. Voi kun nämä miehet ymmärtäisivät mitä aiheuttavat myös toisille, ei pelkästään itselleen. Mun ei ole kertaakaan tarvinnut pelätä tän miehen seurassa. Tunnen oloni hyväksi ja rakastetuksi. Ikinä en myöskään hänelle ole kaljaa hakenut, itse on hommannut. Se on helppo huudella, jos ei ole tälläistä elämää elänyt, jokainen meistä tekee itse valintansa. Ja kyllä, jos kävisi samoin kun APlle, eikä tulisin raskaaksi, en haluaisi aborttia. Miettikää vähän enemmän. Jokainen tekee omat ratkaisunsa.
[/quote]
Kiitos, voimia sinulle myös.. Se on erittäin vaikeaa, kun vielä rakastaa ja tottakai välittää miehen kohtalosta! :( En todellakaan osaa olla niin kylmä ja tunteeton että lakkaisin vain välittämästä ja kävelen pois taakse katsomatta. Toki vauvaa on suojeltava, se on tärkeintä tässä nyt. Arvaamaton tuo omani on humalassa muttei ole satuttanut minua..