Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin loukkaus, joka ulkonäöstäsi on sanottu?

Vierailija
01.08.2015 |

Mul on pari aika hyvää: olit ennen ruma ja läski, nyt vaan ruma ! ( he he) ja "näytöt ihan tuksulta" ota noista selvää... ps. Oon ihan normaalinätti, ainaki mielestäni??!!! :D

Kommentit (191)

Vierailija
61/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidennellä luokalla minulla oli anemia (minkä vuoksi tummat silmänaluset), ja luokkalaiseni pojat haukkuivat silmäpussimonsteriksi. Myös yläasteella kuulin vielä kerran tuon nimityksen, vaikka minulla ei enää ollut tummia silmänalusia

Vierailija
62/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mistä olet saanut noin ison perseen (olin 12-vuotias)

- oletko raskaana (olin lihonut ja mullakin uusi tunika. tuon seurauksena lihoin lisää ja pidin sinnillä sitä "odotusmekkoa" vaikka alkoi jo kyljistä revetä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:37"]Mua on sanottu virtahevoseks
[/quote]

Onks se niinkun virtahepon ja merihevosen sekotus?

Vierailija
64/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pukeutunut naisellisesti ja nätisti, tyyliin mekko, korkokengät ja koruja. Jäin junasta pois samaan aikaan jonkun juopon kanssa ja tää päätti jäädä siihen laiturille karjumaan pää punasena mun perään: "HIENOHELMA!! HIENOHELMA!!!!!" Mitähän aggressioita mahtoi olla kauniisti pukeutuneita nuoria naisia vastaan hänellä :D

Vierailija
65/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:20"]Joku baarihoito haukkui hevoskulliksi. :/
[/quote]
Eiks toi oo kohteliaisuus? Iso muna. :-P

Vierailija
66/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:37"]Mua on sanottu virtahevoseks
[/quote]

[/quote]

Arvaapa,mietin tuota samaa kirjoittaessani:D.En ikinä pohtinu asiaa yhtään enempi,ku se loukkas ja muistan sen edelleen.Mutta virtaheppaa ilmeisesti silloin tyyppi haki:D.Oltiin silloin siis ala-asteikäisiä.

Vierailija
67/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyellä tukalla näyttäisin rekkikseltä.

Vierailija
68/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies josta pidin hyvin paljon halusi lopettaa suhteen, koska ei sanojensa mukaan kehdannut liikkua kanssani missään. Siitä on jo viitisen vuotta mutta en oikein pääse siitä yli.

Vierailija
69/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:27"]Rillipöllö
[/quote]

Miksi alapeukku. Minua kyllä sattui niin paljon lapsena kun mua haukuttiin toistuvasti rillipöllöksi. Taisit olla itse yksi haukkuja lapsena. Rillipöllöksi haukuttiin niitä joilla oli lasit.

Vierailija
70/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:37"]Mua on sanottu virtahevoseks
[/quote]

[/quote]

Arvaapa,mietin tuota samaa kirjoittaessani:D.En ikinä pohtinu asiaa yhtään enempi,ku se loukkas ja muistan sen edelleen.Mutta virtaheppaa ilmeisesti silloin tyyppi haki:D.Oltiin silloin siis ala-asteikäisiä.

[/quote]

Ihana :D oot symppiksen olonen. Mua haukuttu hirveksi (moose eng.) kun sukunimessä siitä vaikutteita... En kyl näytä mielestäni hirveltä :( -64-

Vierailija
71/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOP3: silmälasikäärme, lauta ja kenoperse. Viimeksi mainittu jäi arvoitukseksi (Kenoa ei pelattu Suomessa vielä silloin).

Vierailija
72/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet älyttömän hyvä laulaja, mutta et voi pärjätä, kun et täytä nykyajan kauneusihanteita." Suutuin niin että tärisin, kun ihan tuntematon ihminen kehtasi tulls noin mulle sanomaan.

Vierailija
73/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä verbaalisesti sanottu, mutta osoitettu, Ala-asteella olin koulukiusattu ja pojat haukkui kaikilla mahdollisilla nimillä, yökkivät ja sylkivät päälle. Se oli sanoinkuvaamattoman ahdistavaa ja traumaattista aikaa, koulussa itkin monet kerrat.

Olin siihen aikaan hieman pyöreä tapaus ja kehityin muita luokan tyttöjä nopeammin. Vuosien jälkeen törmäsin noihin pahimpiin kiusaajiin ja oisitte nähneet niiden ilmeet, kun olin kaunistunut kasvettuani! Se voittajafiilis - hahha! Ja aikuisena oon aina ollut miesten piirittämä. Mutta vakavasti puhuen, kyllä se vuosien ulkonäön dissaus jätti jäljet, kesti tosi kauan uskoa, että oon ihan okei. 

Vierailija
74/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Minulle ja veljelleni: mitäs pojat (olen tyttö). Tämä toistui lapsuudessani lukuisia kertoja.

-Olet sopivasti lihava (olin hoikka 10 v.)

-Sulla on tosi iso nenä

-Vatsasi näyttää siltä kuin sieltä olisi tulossa vielä toinen vauva (esikoistani katsomaan tullut äitini, synnytyksestä 12 tuntia)

Vierailija
75/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:37"]Mua on sanottu virtahevoseks
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ihana :D oot symppiksen olonen. Mua haukuttu hirveksi (moose eng.) kun sukunimessä siitä vaikutteita... En kyl näytä mielestäni hirveltä :( -64-
[/quote]
Ai:-)no,heh, kiitoksia vaan.
Ei välitä haukuista;)!Tullaan vahvemmiksi!

Vierailija
76/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ollaan sanottu erittäin erittäin loukkkaavasti. Ja vielä yritetty vakuuttaa että olen tehnyt väärää vaikka olen istunut kauniisti. Ei suomessa ole ihmisoikeus tasaarvoa. Minulle ollaan sanottu todella ilkeästi.

Vierailija
77/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteaikainen poikaystävä sanoi joskus, ettei ymmärrä miksi on mun kanssa, kun oon niin ruma. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin olen tajunnut olevani perkeleen kaunis.

Vierailija
78/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osani oon saanut minäkin, HYI että ihmiset osaa olla ilkeitä!

Vierailija
79/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kaverini oltiin ryhmässä jossa oli poikia ja meitä kuskaavan miehen mielestä ilmeisesti homma mihin kuskattiin, oli "miesten töitä", koska tervehti meitä MITÄS POJAT ja useamman kerran vielä heitteli tuota "jokos pojat vietäisiin sinne paikkaan x" ja "menkääpä pojat autoon".

Ajattelin vähän aikaa että onko sedällä päässä vikaa kun kaverini oli siro ja pitkäsäärinen gaselli ja minä taas isoperseinen ja vaalea pitkätukkainen, mutta sitten tajusin, että setää ärsytti meidän mukana olo :D

Ja tämän jälkeen minua vaan nauratti.

Vierailija
80/191 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella en antanut parin kiusaajapojan mennä ruokaöajonossa edelleni vaan ohitin ohittelijat, joten alkoivat huutamaan "Vittu kun läskin vatsa huutaa lisää ruokaa...!" Olin lievästi ylipainoinen, kokoa 38.
.
Tätini otti minusta valokuvaa ylppärikiitoskorttia varten. Hän valitti kun joka kuvassa minulla on "minnamainen virne" (olen siis Minna). Nyt tunnistan itsekin kuvista tuon "minnamaisen virneen" ja huomaan että hymyni on hirveä :(. Useat sukulaiseni ovat ihmetelleet että minun näköiseni sai niin komean miehen, ja esim. meidän hääkuvassa sanovat mieheni olevan se kauniimpi osapuoli tai parempi puolisko.
.
Ala-asteella itsevarmuuteni meni vuosiksi, kun eräs poika pullonpyöritystä pelatessa julisti, ettei hän minua suostu halaamaan, kuka tahansa muu kyllä kävisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan