Sinä joka nuorena harrastit seksiä vanhemman miehen kanssa.
Kommentit (87)
Olin 21 ja 36. Rakastimme toisiamme, tulimme juttuun. Jäin nuoreksi leskeksi.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:16"]
Joo. Olin 16 ja mies 25. Yök.
[/quote]
Oletko noin kammottava, että pitää laittaa yök loppuun? Koita kohentaa itsetuntoasi.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:24"]
Jäi. Vielä muutamia vuosia sitten kuvittelin kaiken olevan ok, ilman traumoja. Nyt, kun elämäni on hyvää ja kunnossa, olen todella surullinen tapahtuneista asioista. Miksen osannut arvostaa itseäni, ja kuinka sairas onkaan aikuinen joka käyttää härskisti hyväksi epävarmoja, valmiiksi rikki olevia nuoria ihmisiä? Olisipa joku tehnyt aikanaan rikosilmoituksen ja auttanut. Älkää katselko vierestä jos tiedätte tuollaista tapahtuvan, heti poliisille ilmoitusta. Kiitos.
[/quote]
Eli kuulit av-mammojen päivittelyä niin muutit mieltäsi ja päätit traumatisoitua?
Olen 19 ja seurustelin 43 vuotiaan miehen kanssa. Ei jäänyt. Sain parasta seksiä ikinä eikä eron jälkeen ole löytynyt ketään joka osaisi hommansa yhtä hyvin.
Ei oikeastaan, mitä nyt se oli vähän outoa kun ukko halusi pyllynsä alle tyynyn kun ratsastin. Ei siitä oikein tullut mitään. Olin 23, mies 45.
Ei jäänyt traumoja. Olin 16 ja vaihdoin 30-vuotiaan miehen kanssa seksiä huumeisiin. Suhde katkesi miehen halusta, tajusi kai että nyt ollaan huonolla tiellä... Nautin seksistä ja huumeista. Enää en kyllä kyseisenlaiseen tyyppiin päin edes katsoisi. Toivottavasti hän nautti minusta. Niin kauan kuin voi.
Nykyisin nainen 33-vuotta. :)
Ja ei, en kadu tuota.
No, jäihän siitä moneksi vuodeksi (17/38 v), johtui eniten miehen painostavasta ja valehtelevasta persoonallisuudesta. Mutta ei nämä jutut nyt enää parikymmentä vuotta myöhemmin pyöri useinkaan mielessä.