Sinä joka nuorena harrastit seksiä vanhemman miehen kanssa.
Kommentit (87)
Ei jäänyt. Olin itse 15 ja mies 25. Muutettiin sitten yhteenkin, mutta yhteiseloa kesti vain pari vuotta. Ja itse halusin lähteä eri suuntiin.
Paras varmasti silti olisi etsiä niitä kumppaneita "omanikäisten" seurasta.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:24"]
Jäi. Vielä muutamia vuosia sitten kuvittelin kaiken olevan ok, ilman traumoja. Nyt, kun elämäni on hyvää ja kunnossa, olen todella surullinen tapahtuneista asioista. Miksen osannut arvostaa itseäni, ja kuinka sairas onkaan aikuinen joka käyttää härskisti hyväksi epävarmoja, valmiiksi rikki olevia nuoria ihmisiä? Olisipa joku tehnyt aikanaan rikosilmoituksen ja auttanut. Älkää katselko vierestä jos tiedätte tuollaista tapahtuvan, heti poliisille ilmoitusta. Kiitos.
[/quote]
Jos kaipasit seksiä, niin mitä pahaa siinä oli? Ja jos et kaivannut, niin miksi et pitänyt housujasi jalassa?
t. Neitsyt 25-vuotiaaksi
Rakkaus ratkaisee. Ei Ikis tai muiden mielipiteet.
Olin 22, olen laskeskellut että mies oli silloin n. 56? Ei jäänyt traumoja, olen iloinen että sain fantasian toteutettua ennen vakiintumistani. Ainut ongelma on että olimme/olemme miehen kanssa samalla alalla, hän vaikutusvaltaisessa asemassa ja minä silloin vielä opiskelija, joten juttu voisi levitessään olla vähän skandalöösi. Kadun myös sitä että kerroin nykyiselle miehelle jutusta (myös samalla alalla), sillä häntä juttu haittaa. Eli juttu ei haittaa, mutta toivoisin että siitä tietäisivät vain osalliset.
Nojoo. Silloin 15-vuotiaana ja kokemattomana oli vielä aika höttökuvitelmat ja katselin maailmaa naiivisti ruusunpunaisten lasien läpi. Kun 25-vuotias mies kiinnitti muhun huomiota ja sanoi suoraan pitävänsä mua seksikkäänä niin mähän olin todella imarreltu ja kaikkea, luulin ihan tosissani, että hän on muhun ihastunut. Ei niin nuorena oikein tajunnut olevansa vaan jonkun mäntin runkkupatjana. Ei jäänyt sellaisia traumoja, että ne vaikuttaisivat mun elämääni enää, mutta kyllä silloin jäi todella tyhjä, arvoton ja hyväksikäytetty olo.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:51"]
Mun mielestä jos vanha mies harrastaa seksiä nuoremman kanssa tai varsinkin seurustelee, kertoo miehen henkisestä iästä.. :D
[/quote]
Miten se henkinen ikä seksiin liittyy?
[/quote] Yleensä näillä on ollut seksiSUHDE, ja nämä miehet kokevat että nuorempi likka niin ymmärtää heitä ja näin :D Ehkä vähän ot, mutta aina olen ihmetellyt tätä. Tai olisihan se vähän outoa jos 45-vuotias mamma kokee 17-vuotiaan pojan hengenheimolaisekseen :D sama toisinpäin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:12"]Helvetin hyvää se oli.
[/quote]
Komp
Seksi vanhemman miehen kanssa on kiihottavampaa, kokonaisvaltaisempaa. Siinä yhdistyy äly ja kiima. Ihanaa ja kuumaa.
Kiinnostaa muuten te joille jäi traumoja, miksi näin on? Minkä ikäsiä olitte ja koitteko jutun jotenkin hyväksikäytöksi vai mikä siinä oli se trauma? (Toki siis ymmärrän, että jos on vielä ollut ihan lapsi tuollainen varmasti vahingoittaa, mutta suurin osa tän ketjun jutuista vaikutti olevan aikuisten välisiä?) /46
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:51"]
Mun mielestä jos vanha mies harrastaa seksiä nuoremman kanssa tai varsinkin seurustelee, kertoo miehen henkisestä iästä.. :D
[/quote]
Niinhän se taitaa kertoakin. Itse tuohon alemmaksi kirjoitinkin 10-vuotta vanhemmasta miehestä.
Eriteille lähdön jälkeen tämä silloin 27-vuotias otti 17-vuotiaan uuden tyttökaverin.
Jäi :D muistan että kesken touhujen tuli ihan hirveä olo siitä, että mies oli oman isäni (mua 20 v vanhempi) ikäinen ja tuntui yhtäkkiä siltä, kuin joku isän pervokaveri olisi ollut siinä tuhisemassa ja könyämässä. Kokeiluna ihan ok, mut karmeaa muistella jälkeenpäin. Isot ikäerot on fetissi siinä missä nahka ja ruoskat. Toiset tykkää, useimmat ei kestä kuin sen yhden ainoan kokeilun :D
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:17"]Onhan se syntisen hyvää.
[/quote]
On
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:16"]Seksi vanhemman miehen kanssa on kiihottavampaa, kokonaisvaltaisempaa. Siinä yhdistyy äly ja kiima. Ihanaa ja kuumaa.
[/quote]
Äly on aina seksikästä
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 00:19"]
Jäi :D muistan että kesken touhujen tuli ihan hirveä olo siitä, että mies oli oman isäni (mua 20 v vanhempi) ikäinen ja tuntui yhtäkkiä siltä, kuin joku isän pervokaveri olisi ollut siinä tuhisemassa ja könyämässä. Kokeiluna ihan ok, mut karmeaa muistella jälkeenpäin. Isot ikäerot on fetissi siinä missä nahka ja ruoskat. Toiset tykkää, useimmat ei kestä kuin sen yhden ainoan kokeilun :D
[/quote]
oma ikä oli 24, mies 44
Miten joku ei-seksiä haluava voi hakea läheisyyttä seksistä? Seksihän on nimenomaan miehen runkkupatjana oloa, ennenkuin joskus myöhemmin kirkastuu, että ei se niin ookaan. Tai tarvii olla. Huh huh. Halailu on ihan eri juttu ja se kun/jos mies kunnioittaa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:20"]Olin 27 ja mies 65, lasketaanko vaikka olin noinkin "vanha". Ja ei jäänyt traumoja.
[/quote]
no huh huh! Ehkä mä voinkin panna yhtä työkaveria, joka on sentään "vaan" 50
t. Saman ikäinen
Suoraan kysyttiin niin vastaan suoraan: kyllä jäi.