Sinä joka nuorena harrastit seksiä vanhemman miehen kanssa.
Kommentit (87)
Itselläni ei, 20v olin ja mies 38v
Ei ole jäänyt, vaikka olen harrastanut sitä jo 25 vuotta, hyvää on ollut!
Ei sit alkuunkaan. Neitsyyteni menetin 10 vuotta vanhemmalle ja senkin jälkeen useita vanhempia miehiä ollut kuvioissa.
N24
Oli ihanaa ja mitään en todellakaan kadu.
30-vuotiaan pitäisi tajuta olla koskematta parikymppiseen. Seksi aikuisen kanssa jättää syvät traumat tuon ikäiselle.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:14"]
Ei, muistelen lämmöllä <3
[/quote]
Kuin myös <3
Olin 27 ja mies 65, lasketaanko vaikka olin noinkin "vanha". Ja ei jäänyt traumoja.
Ei jäänyt. Olin 16v kun menetin neitsyyden, mies oli 38v. Vanhemmista tykkään muutenkin. Nyt ikää 22 ja mies on 35v :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:19"]
30-vuotiaan pitäisi tajuta olla koskematta parikymppiseen. Seksi aikuisen kanssa jättää syvät traumat tuon ikäiselle.
[/quote]Normaali 20-vuotias on kypsä harrastamaan seksiä yli 30-vuotiaan kanssa.
Jäi. Vielä muutamia vuosia sitten kuvittelin kaiken olevan ok, ilman traumoja. Nyt, kun elämäni on hyvää ja kunnossa, olen todella surullinen tapahtuneista asioista. Miksen osannut arvostaa itseäni, ja kuinka sairas onkaan aikuinen joka käyttää härskisti hyväksi epävarmoja, valmiiksi rikki olevia nuoria ihmisiä? Olisipa joku tehnyt aikanaan rikosilmoituksen ja auttanut. Älkää katselko vierestä jos tiedätte tuollaista tapahtuvan, heti poliisille ilmoitusta. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:24"]
Jäi. Vielä muutamia vuosia sitten kuvittelin kaiken olevan ok, ilman traumoja. Nyt, kun elämäni on hyvää ja kunnossa, olen todella surullinen tapahtuneista asioista. Miksen osannut arvostaa itseäni, ja kuinka sairas onkaan aikuinen joka käyttää härskisti hyväksi epävarmoja, valmiiksi rikki olevia nuoria ihmisiä? Olisipa joku tehnyt aikanaan rikosilmoituksen ja auttanut. Älkää katselko vierestä jos tiedätte tuollaista tapahtuvan, heti poliisille ilmoitusta. Kiitos.
[/quote]Minkä ikäinen olit?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:24"]
[/quote]Minkä ikäinen olit?
[/quote]
14-17 v.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:24"]
[/quote]
Samaa mieltä. Luulin että kaikki oli hyvin ja sain olla kunnon opissa...nyt ymmärrän kuinka hajalla olen tuon takia.
Olin 17v.ja äijä 45v. Täytyy myöntää, et kys.henkilöstä jäi traumat, oli täys seko.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:15"]Itselläni ei, 20v olin ja mies 38v
[/quote]no tössä nyt tarkoitettiin jotain 15v ja 40v
Ei, muistelen lämmöllä <3