Sinä joka nuorena harrastit seksiä vanhemman miehen kanssa.
Kommentit (87)
Minä 20, mies 32. Ei jäänyt traumoja, lämmöllä muistelen miestä. Oltaisiin varmaan vieläkin yhdessä, mut mä lähdin ulkomaille opiskelemaan ja miehellä oli elämä Suomessa. Ehkä vielä joskus.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:24"]Jäi. Vielä muutamia vuosia sitten kuvittelin kaiken olevan ok, ilman traumoja. Nyt, kun elämäni on hyvää ja kunnossa, olen todella surullinen tapahtuneista asioista. Miksen osannut arvostaa itseäni, ja kuinka sairas onkaan aikuinen joka käyttää härskisti hyväksi epävarmoja, valmiiksi rikki olevia nuoria ihmisiä? Olisipa joku tehnyt aikanaan rikosilmoituksen ja auttanut. Älkää katselko vierestä jos tiedätte tuollaista tapahtuvan, heti poliisille ilmoitusta. Kiitos.
[/quote]samat fiilikset. Olin tosin täysi-ikäinen. 18/19v. Mutta jos musta plus pidetty huolta niin ei ois tarvinut etsiä läheisyyttä seksillä :(
[/quote]
Tiedän tunteen. On meitä monia :(
Valheista jäi. Mutta oppia ikävä kaikki :) En ole täysin luottanut yhteenkään mieheen sen jälkeen. Eipä aviomieskään ei osoittautunut luottamuksen arvoiseksi.
Jäi hirveet,joo,menin naimisiin ja perustin perheen,että sillai.Yhdestä aiemmasta suhteesta vanhempaan mieheen jäi sellainen trauma,että hän kuoli.Emme enää olleet yhdessä,mutta koski kun luin lehdestä.
Ei jäänyt traumoja, ihan hyvät muistot. Tosin pakko sanoa, et on vaikuttanut myöhempään elämääni, mut en kadu.
Olin 18-vuotiaana seksisuhteessa 30-vuotiaaseen mieheen. Varsinaisia traumoja ei jäänyt, mutta inhottaa ja kaduttaa. Olin rikkinäinen ja minut oli helppo suostutella seksiin. Miehen olisi pitänyt ymmärtää jättää rauhaan. Toisaalta sitä myös oppi jotain siitä minkälaisia moraalittomia oksetuksia osa miehistä on.
En kadu seksiä Bradin kanssa.
T. Angelina Jolie
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:13"]Jäikö pahatkin traumat?
[/quote]
Ikis. Olisko nyt aika katsoa peiliin ja jättää nää aloitukset?
En kadu seksiä Michael Douglasin kanssa.
T. Catherine Zeta-Jones
Seksi Brucen kanssa oli mahtavaa!
T. Demi Moore
Ei. Oli aika ihanaa! <3 Olin 17v ja mies oli 37v. Just tajusin että sehän on nykyään jo yli 5-kymppinen! :D Mut oli kaikin puolin komea ja ihana mies! Halusi pelkästään tuottaa nautintoa.
Mun mielestä jos vanha mies harrastaa seksiä nuoremman kanssa tai varsinkin seurustelee, kertoo miehen henkisestä iästä.. :D
Olin 22, mies jotain 50. Nojoo, sanotaanko ettei ollut mun juttu.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:13"]Jäikö pahatkin traumat?
[/quote]
Blaa blaa blaa. Ikis
Seksi Leonardon kanssa oli mahtavaa!
T. Bar Rafaeli
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:56"]Seksi Leonardon kanssa oli mahtavaa!
T. Bar Rafaeli
[/quote]
Niin oli!
T. Gisele Bundchen
Itse 18v ja mies 10v vanhempi. Hyvällä muistelen. Opin suhteessa olemisesta. Hän myös odotti kunnes olin valmis seksiin ja hänelle menetin neitsyyteni. Ihanan huomaavainen oli monessa asiassa muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:51"]
Mun mielestä jos vanha mies harrastaa seksiä nuoremman kanssa tai varsinkin seurustelee, kertoo miehen henkisestä iästä.. :D
[/quote]
Miten se henkinen ikä seksiin liittyy?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:24"]Jäi. Vielä muutamia vuosia sitten kuvittelin kaiken olevan ok, ilman traumoja. Nyt, kun elämäni on hyvää ja kunnossa, olen todella surullinen tapahtuneista asioista. Miksen osannut arvostaa itseäni, ja kuinka sairas onkaan aikuinen joka käyttää härskisti hyväksi epävarmoja, valmiiksi rikki olevia nuoria ihmisiä? Olisipa joku tehnyt aikanaan rikosilmoituksen ja auttanut. Älkää katselko vierestä jos tiedätte tuollaista tapahtuvan, heti poliisille ilmoitusta. Kiitos.
[/quote]samat fiilikset. Olin tosin täysi-ikäinen. 18/19v. Mutta jos musta plus pidetty huolta niin ei ois tarvinut etsiä läheisyyttä seksillä :(