Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavinta, mitä sinulle on tapahtunut yksin ollessasi?

Vierailija
29.07.2015 |

"Pelkäättekö omakotitalossa"-keskustelun innoittamana! Pelottavinta mitä teille on tapahtunut yksin ollessanne?

Kommentit (1779)

Vierailija
1701/1779 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiista irtaantuminen ja sydämenpysähdys

Vierailija
1702/1779 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollu kyllä yksin, mutta sellanen outo juttu kävi kerran, että kuului hirvee pamahdus, niin kuin talon katolle olisi tippunut jotain tosi isoa ja painavaa. Meil on vanha 2 krs iso talo. Kävimme tarkistamassa ullakolta katon, mitään ei näkynyt. Mies kiipesi myös talon katolle tarkistamaan, mitään ei näkynyt. Mutta talon toisessa päädyssä kivetyksellä ja portailla näkyi nyrkin kokoisia vesipisaran jälkiä, vaikka taivas oli täysin selkeä. Tämä jäi täysin mysteeriksi mistä ääni ja nuo älyttömän isot vesipisarat oli peräisin?

Nuoriso heittänyt taloanne päin vesi-ilmapalloja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/1779 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin ennen.  Kerran olin talvella tosi myöhään tulossa  kotiin niityn poikki johon  oli tallattu hankeen polku, sytytin tupakkaa ja sytkäri tippui hankeen.  Niitty oli sellainen että sitä pidettiin epävirallisesti koirien pissatuspaikkana,toisessa päässä pururata, toisessa rivareita/kerrostaloja,ympärillä metsää.  Ei siis mitenkään syrjäinen mutta  koska siellä ei ollut valoja,oli yöllä aika synkkää kun kaukana takana ja kaukana edessä kajasti vaan katulamput.

Sormet jäässä kaivelin siinä sytkää lumen alta ja julistin "VOI VITUNPERSE!" Ei niinkuin  tullut mieleen,ettei sytkä varmaan edes toimi, jos löydän sen +kaikki koiranpaskat siellä hangen alla. 

Ja silloin joku mies alkoi nauraa. Ääni tuli kuin kaivosta,oli kumea ja kaikuva. Tosi creepy. Lähdin juoksemaan sillä seurauksella etten pimeässä ja paniikissa  pysynyt polulla vaan olin lopulta koko  akka kompuroimasa umpihangessa,farkut ja kengät märkinä.Sormet niin jäässä etten meinannut päästä alaovesta. Nauraja ei onneksi seurannut vaikka hauskaa sillä varmaan riitti. Kuka tai mikä olikin.. 

Ps. Vuosi oli 2002 tai 2003 joten mikään Youtube-video ei ollut lähtenyt kännykässä päälle

Vierailija
1704/1779 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli se kerta kun salama iski ja olin yksin.

Vierailija
1705/1779 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poltin ennen.  Kerran olin talvella tosi myöhään tulossa  kotiin niityn poikki johon  oli tallattu hankeen polku, sytytin tupakkaa ja sytkäri tippui hankeen.  Niitty oli sellainen että sitä pidettiin epävirallisesti koirien pissatuspaikkana,toisessa päässä pururata, toisessa rivareita/kerrostaloja,ympärillä metsää.  Ei siis mitenkään syrjäinen mutta  koska siellä ei ollut valoja,oli yöllä aika synkkää kun kaukana takana ja kaukana edessä kajasti vaan katulamput.

Sormet jäässä kaivelin siinä sytkää lumen alta ja julistin "VOI VITUNPERSE!" Ei niinkuin  tullut mieleen,ettei sytkä varmaan edes toimi, jos löydän sen +kaikki koiranpaskat siellä hangen alla. 

Ja silloin joku mies alkoi nauraa. Ääni tuli kuin kaivosta,oli kumea ja kaikuva. Tosi creepy. Lähdin juoksemaan sillä seurauksella etten pimeässä ja paniikissa  pysynyt polulla vaan olin lopulta koko  akka kompuroimasa um

Pari ihmistä on kuullut samankaltaista naurua, mutta se oli ollut naisen ääni. Joku aivotoiminnan erikoisuus, selvästi. 

Vierailija
1706/1779 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asuttiin aikoinaan ihan landella ja ympärillä oli vaan pimeää metsää. Mieheni (nyk. äxäni) oli siihen aikoihin paljon työmatkoilla ja olin sitten tietenkin yksin kotona. Jostain syystä en uskaltanut yksin nukkua  yläkerrassa, vaan muutin aina alakerran olohuoneen sohvalle nukkumaan, kun hän oli matkoilla. Meillä oli kaksi kissaa ja ne aina vahti ulos ikkunasta. Kerran ne taas istui ikkunalaudalla ja tuijotti pimeyteen. Sitten toinen murisi matalasti ja tuijotti ulos. Kiskasin verhot ikkunan eteen ja nukuin valot päällä ja en edes uskaltanut katsoa, että mitä siellä pimeässä oli. Todennäköisesti joku metsän eläin,  mutta en todellakaan uskaltanut mennä kuistille katselemaan.

Exä soitteli jossain vaiheessa, että onko kaikki kunnossa, johon vastasin vaan jotain "no problem" tmv.

Vierailija
1707/1779 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin 40-v naisena eron jälkeen jossain mielenhäiriössä asumaan yksin vieraalle maaseudulle syrjäiseen omakotitaloon.

Ensimmäiset viikot sujuivat ongelmitta paikkoja kuntoon laitellen ja pihapiiriin tutustuen.

Sitten tuli ensimmäinen yö, kun havahduin siihen, että pihalla liikutaan. Puhetta ei kuulunut, mutta kolistelua, rasahduksia ja puskien rahinaa. Hiivin paniikissa alakertaan ja kurkin ikkunoiden raoista, mutten nähnyt ketään. Soittelin myös poliisille, mutta totesivat olevansa tunnin ajomatkan päässä ja koska mitään akuuttia hätää ei ole, eivät lähde tulemaan paikalle. Aamulla havaitsin pihalla noin koon 46 saappaan jäljet.

Pariin päivään ei tapahtunut mitään ja ehdin aloittaa työt uudella paikkakunnalla.

Iltahämärissä kotiin töistä tultuani huomasin kuitenkin jälleen uusia isoja jalan jälkiä pihan savimaassa, aivan talon nurkalla. Siirryin nopeasti sisään ja sisällä huomasin, että muutamaa tavaraa si

Onkohan tämä totta? Talolle et muka palannu enää koskaan? Jätit muka kaikki muut huonekalutki sinne, sohvat, tv, jääkaappi jne?

Rahatki varmaan kii talossa eli lainaa jälellä? Ja jätit muka talon lahoamaan tyhjilleen pystyyn etkä edes laittanu sitä myyntiin?

Vierailija
1708/1779 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1709/1779 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silloin joku mies alkoi nauraa. Ääni tuli kuin kaivosta,oli kumea ja kaikuva. Tosi creepy. Lähdin juoksemaan sillä seurauksella etten pimeässä ja paniikissa  pysynyt polulla vaan olin lopulta koko  akka kompuroimasa um

Se oli demoni. Ne ovat todellisia. 

Vierailija
1710/1779 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin sukulaisten luona käymässä yhtenä kesänä. Sama talo on oma lapsuudenkotini, joten tykkään haahuilla siellä pitkin taloa muistelemassa. Muut olivat pihalla kun kiertelin yläkerrassa katselemassa. Äkkiä alakerrasta kuului, kun joku soitti nopeasti pianolla lyhyen sävelmän. Kuului aivan selkeästi, pianon ääni jäi oikein kaikumaan korviini. Menin heti alakertaan, sillä en ollut kuullut ulko-oven käyvän tai mitään muitakaan ääniä. Pianon kansi oli kiinni ja kaikki muut olivat edelleen ulkona. Jäi mietityttämään, koska kuulin musiikin aivan varmasti. Menin myös niin nopeasti alas, ettei kukaan olisi voinut huomaamattani poistua talosta ennen kuin ehdin pianon luo, sillä portaat yläkerrasta laskeutuvat eteisen viereen.

Kaikki ihmiset luulevat joskus ääniharhoja. Liittyy aivojen vireystilaan, sitä tapahtuu lähinnä silloin, jos on omiin ajatuksiinsa vaipunut. Tavallaan se o

Ei ole aistiharhoja, vaan glitches in the Matrix, josta täällä on oma, hyvä ketju, ja kummitteluitakin tapahtuu.

Vierailija
1711/1779 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä olin vähän outolintu, kun muut tytöt biletti minä maalasin, luin  ja tein pitkiä pyöräretkiä etsien autiotaloja joita tutkia. Kerran olin taas tutkimassa taloa kun äkkiä yhdestä nurkasta nousi ukonturjeke, pitkä parta ja haisi kuin kuolema. Huusi "per""leen likka mitä sä tongit mun tavaroita?" ja tuli kohti,  paniikissa sopertelin anteeksipyyntöä. Juoksin ulos ja poljin  jalat maitohapoilla kotiin.

MUTTA myöhemmin samana iltana kun äiti oli lähtenyt yövuoroon, katselin iltapalaa syödessä keittiön ikkunasta ja se sama ukko oli 100% varmasti parkkipaikalla! Kotiini oli sieltä autiotalosta noin 20km ,en ymmärrä miten ukko oli voinut minua seurata.

Se oli aave

Vierailija
1712/1779 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jotain 12 ja ihan liian nuori kauhu elokuville mutta ollessani yön yksin, päätin katsoa telkasta tulevan kummitustalo-elokuvan.

Tein mainostauolla leipää lautaselle ja ison mukillisen kaakaota ja koska mainostauko jatkui,päätin käydä pissalla. Tullessani vessasta tv oli kiinni ja kaakaomuki ikkunalaudalla, pelästyin ja juoksin paniikissa itkemään huoneeseeni.

Myöhemmin isä tunnusti käyneensä kotona ja pilalleensa. Äiti oli todella vihainen, koska isän tempun takia en enää suostunut olemaan öitä yksin kotona ja myös herätin jommankumman vanhemman saattajaksi,jos minulla oli yöllä vessahätä.

Eli isäsi VALEHTELI pilailleensa yrittäessään saada sinut taas kykeneväksi olemaan yksin yön kotona ja käymään yksin vessassa yöllä vanhempia herättämättä. Ei isäsi sitä tehnyt, olithan yksin kotona.

Kauhuleffojen katsomisesta tulee AINA demoneita asuntoon ja NE tekevät juuri tällaista. 

Vierailija
1713/1779 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin ihan kyyn viereen ennen kuin huomasin sen. Se löi sydämen ensin pysähdyksiin, sitten iski kamala paniikki ja juoksin pois jalat maata koskettamatta. 

Vierailija
1714/1779 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajanjaksolla v.2002 - 2006 näin usein  unta minua jahtaavasta tuntemattomasta mieshenkilöstä ja muutaman kerran yhdistin nähneeni hänet myös livenä. Miehellä oli arpiset kasvot, siilitukka ja kapeat ja kalpeat kasvot. Sen silmistä huokui vihaa ja inhoa minua kohtaan. Unessa hänellä oli aina veitsi mukana ja koin sen läsnäolon erittäin painostavaksi niin, että lopulta aina heräsin. Ilmiöön sisältyi unihalvaus eli en pystynyt hahmon läsnäollessa lopulta liikkumaan.  Mielenkiintoisen tästä tekee se, että koin live-elämässä tilanteita, missä näin tämän hahmon kaksi keraa yökerhossa. Yökerhon tanssilattialla näin hänet tanssilavan reunassa seisomassa ja hän vain tuijottaa tapitti minua biisin tai parin aikana. Tällainen tilanne toistui ainakin kaksi kertaa.

Vielä mielenkiintoisemman tästä tekee se, kun sain kuulla silloin uudelta naisystävältäni tästä asiasta, vaikka en ollut hänelle kertonut mitään tästä asiasta. 

Saattaa olla, että kyseinen mies oli saatananpalvoja, joka yritti tappaa sinut mustalla magialla. Jotkut mustamaagikot pystyvät tuollalailla astaalikehossa irtautumaan ja menemään vainoamaan ihmisiä energiatasolla. Silloin juuri kyseisen henkilön voi nähdä kotonaan.

Vierailija
1715/1779 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin luhtitalon ensimmäisessä kerroksessa ja takapiha oli metsään päin,   kerran yökukkujana olin röökillä noin klo 2 yöllä ja äkkiä metsästä kuului todella paskainen nauru. Yliluonnollista tuskin, mutta kuka nyt  menee pimeään metsään , keskellä yötä, tammikuun pakkasilla, nauraa räkättämään?

Vain demonit ja miehet sellaista harrastaa =todella pahat oliot.

Vierailija
1716/1779 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerran katsoessani peiliin (olen nainen) näin miehen kasvot omieni paikalla. pari kertaa ollessani baarissa on tuttu kysynyt kuinka sulla on miehen kasvot.

Sussa asuu miesdemoni, joka manifestoi. Silloin kun se manifestoi eli tulee esiin, näytät tuolta demonilta, eli mieheltä.

Vierailija
1717/1779 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lsksbs kirjoitti:

Olen alkanut näkemään painajaisunia jossa madot syövät minut elävältä, lisäksi aamuyöllä tapahtuvat unihalvaukset jotka tuntuu todelta, esim 3 yötä sitten tunsin kun joku seisoi sängyn vieressä, yritin kääntää päätä mut tunsin kun joku metallinen, pyöreä pallo käänti mun päätä vastakkaiseen suuntaan sit yritin sitä nimeä lausua kuten monet uskovat kehoittaa, mut sit joku kuiskaa mun korvaan selvästi, et turha yrittää, olet yksin

Silloin tajusin et ei Jeesus autakaan kaikkia

Samoin edellisenä yönä tuntui todella todelta kun olin vessaan lukittautunut ja joku pyrki ulkopuolelta sisälle sinne vessaan ja yritin taas lausua sen nimen mut taas kuulin tällä kertaa pään sisältä, että, olet yksin

Annas kun arvaan, et ole koskaan pyytänyt Jeesusta elämäsi Herraksi? Raamatussakin Skeuaksen pojat yrittivät karkottaa demoneita, mutta eivät onnistuneet, koska eivät henkilökohtaisesti tunteneet Jeesusta. Vasta kun pyydät Jeesuksen sydämeesi, saat voiman karkoittaa demoneita hänen nimessään.

Vierailija
1718/1779 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo se on pelottavaa, jos kerrostaloasunnon ovikelloa soitetaan,  vaikket ole ketään kutsunut käymään, tai mitään sopimusta ole tutun tulosta.  Joillakin kotimurtoon aikovilla on kuulema tapana soittaa kelloa, jollei kukaan avaa oletetaan että asunto on tyhjä. Huoltoyhtiöllekin valitsen vaihtoehdon, soitto/sopia tulosta, joka tuntuu olevan negatiivinen toivomus, kun tuloon/avun saamiseen kestää yleensä yllättävän pitkään.  He eivät ehkä ymmärrä, että odottavan aika on pitkä ja 8-16 päivystäminen monta päivää on ranka kokemus asukkaalle.  En vaadi mitään sopimusta, ainoastaan tiedon milloin tullaan, ymmärrättekö huoltoytiöissö, ettei ovikellon soittoon kukaan halua herätä. 

Tarviiko siellä kotona koko aika päivystää? Antaa heille luvan käydä yleisavaimella, asia on siten ratkaistu. Ja huoltoyhtiöstä eivät tule ovikelloa soittelemaan koskaan ennen klo 8.00, joten ihan inhimillinen aika käyntiin. 

Vierailija
1719/1779 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin teini-ikäisenä siihen että joku nousi parvisänkyyni niin että tikkaat heilui ja alkoi "kuivapanna" takaapäin peiton läpi, kuulostaa huvittavalta muttei ole sitä itse koettuna! Moni tietysti ehdottaa nyt unihalvausta mutta  pystyin liikkumaan, vedin nimittäin kaksin käsin  tyynyä kasvojeni eteen ja odotin humputtajan häipyvän, en uskaltanut potkia kun "se" tuntui niin agressiiviselta. Jonkin ajan päästä tikkaat heilui  taas  ja  vaistosin että  päällekävijä oli poistunut huoneestani, vaikken kuullut askeleita.

Mikään hyväksikäyttö-juttu tuo ei ollut, isäni ei ole mikään pervo ja  lisäksi iskä on pyörätuolissa. Minulla ei myöskään ole  veljeä, eli kyse ei voi samasta kuin  kaverillani joka sai kaksoisveljensä yöllä sänkyyn kun tämä luuli  siskoaan tyttöystäväkseen .D Pikkusisko vain ja tämäkin oli eskarissa tuon tapahtuessa.  

Succubus ja incubus demonit ovat juuri tuollaisia raiskaajia. Uskovaisissa on monia, jotka ovat tulleet demonien raiskaamiksi. Myös miehiä.

Vierailija
1720/1779 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain yöllä kotona yksin ollessa lääkkeestä allergisen reaktion ja kaulan turpoaminen alkoi ahdistaa hengitystä. Onneksi meni ohi, mutta säikähdin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan