Kerro lyhyesti tämän hetkisestä elämäntilanteestasi
Av:lla pyörii todella erilaisia ihmisiä, joten olisi todella kiva kuulla, millainen tilanne kullakin juuri nyt elämässään meneillään. Kukin saa kertoa, mitä itse haluaa, mitään tarkkoja raameja en aseta.
Itse olen juuri 18 vuotta täyttänyt tyttö. Muutin keväällä ennen koulujen loppua omilleni ja syksyllä aloitan abivuoteni lukiossa. Lukion jälkeen suunnittelen hakevani lääkikseen. Tällä hetkellä olen kesätöissä siivousfirmassa. Olen todella läheisissä väleissä äitini kanssa, mutta isäni on alkoholisti ja näen häntä noin kerran kuukaudessa. (Äiti sen sijaan poikkeaa luonani ainakin 3 kertaa viikossa :D). Totuttelen vielä yksin asumiseen ja yo-kirjoitukset jännittävät, mutta kaiken kaikkiaan elämäni on ihan kivaa :).
Mobiili luultavasti poistaa kappalejakoni, pahoittelut...
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:11"]
Olen 23-vuotias, asun yksin koiran kanssa. Olen ollut 7 vuotta suhteessa miehen kanssa, jonka kanssa asuttiin yhdessä 2 vuotta sitten ja nyt ollaan suunnittelemassa muuttoa takaisin yhteen. Mies on pettänyt minua monia kertoja ja siksi muutettiin erilleen. Jäin tänä kesänä työttömäksi ja olen täysin pihalla mitä tekisin elämässäni. Ystäviä ei juurikaan ole introverttiuteni vuoksi, perheeseen on suhteellisen lämpimät välit. Rakastan miestäni, mutta tiedän ettei hän rakasta minua. Juon alkoholia yksin kotona miltei joka päivä. Ainoa asia mikä pitää minut elossa, on koirani, jonka puolesta tekisin ihan mitä vain (esimerkiksi en tapa itseäni).
[/quote]
Älä rakas ystävä muuta tuollaisen miehen kanssa enää yhteen! Hän jatkaa pettämistä ja raunioittaa sinut entisestään! Tee selkeä ero nyt, itke itkusi ja NOUSE! Lopeta juominen ja ota suunta ylöspäin, kohti itsenäisyyttä ja hyvää elämää! Sä selviät aivan varmasti, kun teet selkeät päätökset ja lähdet eteenpäin!
[/quote]Samaa ajattelin. Älä hyvä ihminen aloita suhdetta tuon miehen kanssa uudelleen. Maailma on täynnä miehiä ja kaikki eivät petä. Ryhdistäydy. Älä osta alkoholia kotiin , tai mene AA:han. Sieltä saat uusia tuttavuuksia ja uutta sisältöä elämääsi. Meillä mies raitistui AA;n avulla. Älä tuhlaa enää päiväkän arvokkaasta elämästäsi viinaan tai huonoon suhteeseen.Koirasikin nauttii kun et ole humalassa.Se vaistoaa kyllä eron selvään ihmiseen.
Työtön 58 v. perheellinen mies. Isot velat. Työnsaantimahdollisuudet tässä iässä olemattomat. Ansiosidonnainen loppuu lokakuun alussa. Tässä oleellisimmat.
24, tällä hetkellä työtön ja lapseton. Avoliitossa miehen kanssa joka ei mitenkään tee mua onnelliseksi. Enkä minä näköjään sitä. Kaipaisin töihin että saisin itsenäisyyteni takaisin ja sisältöä elämään.
Joku aika sitten valmistunut, työtön, sinkku. Hyvännäköinen 20v. Paljon kavereita ja säätöä vähän siellä sun täällä, mutta haluan pysyä sinkkuna vielä määrittelemättömän ajan... Nautin elämästäni enemmän kuin koskaan aiemmin. Opiskelusuunnitelmia tulevaisuudessa.
25 vuotias, avioliitossa oleva, hoitovapaata viettävä ihan perus onnellinen perheenäiti. Nyt ihan muutamien viikkojen aikana alkanut ajatus pikkukakkosesta muhimaan.....
29 v. Mies. Jonkinlainen työ on, mutta ei vakituinen. Välillä on työttömyysjaksoja ja Kelasta saan tukea. Sinkku ollut koko ikäni ja varmaan olenkin hautaan asti.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:11"]
Olen 23-vuotias, asun yksin koiran kanssa. Olen ollut 7 vuotta suhteessa miehen kanssa, jonka kanssa asuttiin yhdessä 2 vuotta sitten ja nyt ollaan suunnittelemassa muuttoa takaisin yhteen. Mies on pettänyt minua monia kertoja ja siksi muutettiin erilleen. Jäin tänä kesänä työttömäksi ja olen täysin pihalla mitä tekisin elämässäni. Ystäviä ei juurikaan ole introverttiuteni vuoksi, perheeseen on suhteellisen lämpimät välit. Rakastan miestäni, mutta tiedän ettei hän rakasta minua. Juon alkoholia yksin kotona miltei joka päivä. Ainoa asia mikä pitää minut elossa, on koirani, jonka puolesta tekisin ihan mitä vain (esimerkiksi en tapa itseäni).
[/quote]
Älä rakas ystävä muuta tuollaisen miehen kanssa enää yhteen! Hän jatkaa pettämistä ja raunioittaa sinut entisestään! Tee selkeä ero nyt, itke itkusi ja NOUSE! Lopeta juominen ja ota suunta ylöspäin, kohti itsenäisyyttä ja hyvää elämää! Sä selviät aivan varmasti, kun teet selkeät päätökset ja lähdet eteenpäin!
Masentunut, mikä on teidän venlafaksiini-annos?
25 v. opiskelija kohta toivottavasti valmistumassa. Kaikki paperilla hyvin, mutta voin todella huonosti. Pelkään hirveästi työttömyyttä ja epäonnistumista. Kaipaisin niin sitä tasasuutta ja rauhaa, mitä ihmiset sanoo löytäneensä 30+ ikävuosina.
Nainen 54v. Naimisissa, 4 lasta, kaksi jo omillaan.Töissä, joka nyt jo väsyttää kun on 30v tehnyt samoja hommia.Ihan tyytyväinen elämään, mutta jotenkin jo väsyttää. Enää ei ole virtaa niinkuin nuorena.
Olen päälle 16, alle 20 ja kärsin seksuaalisesta kohdehäiriöstä. Olen masentunut. Pitäisi jaksaa jatkaa elämää.
25v yliopisto-opiskelija ja samalla oman alan töitä tekevä nainen. Avoliitossa, takana pitkä parisuhde, 2 pientä lasta. Iso asuntolaina, asutaan vanhaa puutaloa jossa tehdään paljon remonttia. Haluaisin, että olisi aikaa vaikka urheilulle, mutta juuri nyt ei ole.
19 vuotias, pääsin ylioppilaaksi keväällä ja muutin omilleni kuukausi ennen yojuhlia. En päässyt minäkään ekalla yliopistoon, joten välivuotena aion käydä töissä ja yrittää aloittaa säästämisen. Aion kouluttautua pienoiseen unelmaani tänä syksynä (tunnistisvaara joten en kerro tarkemmin:D) sekä aloittaa lukemaan pääsykokeisiin hyvissä ajoin.
viikon sisään saan tietää, saanko täyspäiväisen sopimuksen nykyisessä osa-aikatyössäni, sekä saan tietää saanko jatkaa asumista nykyisessä asunnossani. Jos nämä kummatkin kusahtavat, niin voi olla elämä aika solmussa. Vähän pelottaa mutta luottavaisin mielin:)
Olen 26 vuotias. Asun 3 muun kanssa opiskelija-asunnossa ja kesälomaa on jäljellä viikko. Valmistun vuonna 2018 jos kaikki menee niinkun pitää. Opiskelen ulkomailla.
Olin monta vuotta siivous- ja myyjäntöissä, kävin pohjalla (tein konkurssin) mutta nyt elämä hymyilee ja monen tuhannen euron pikavippivelat on maksettu pois.
Tykkään eläimistä ja lenkkeilystä, reiteni huutavat hoosiannaa kun muutama tunti sitten tein pienen kotitreenin.
Nyt syön iltapalaksi Suomesta ostamiani kiskis.karkkeja ja kämppis toi kaupasta tuliaisiksi pienen ämpärillisen kirsikkatomaatteja mulle napsittavaksi :)
Eronnut, uudelleen naimisissa, pari lasta ja oma terveys on mennyt jo 40-vuotiaana. Jos sairastamista ei lasketa, niin elämä on ihanaa.
Olen köyhä lukiolainen. Masentunut ja lihava. Mies inhoaa minua eikä halua harrastaa seksiä kanssani.
27-vuotias nainen, sinkku aseksuaali. Olen sairastanut masennusta 11-vuotiaasta asti lapsuuden trauman takia. Kolme kissaa ja työkyvytön, mutta halu parantua ja kuntoutua kova! Ei ammattia (vielä :)).
24v nainen avoliitossa ihanan miehen kanssa, mutta ihastunut toiseen mieheen, joka on mieheni hyvä ystävä. Kohta valmistun yliopistosta maisteriksi ja tähtäimessä toinen tutkinto. Kriisiä pukkaa, mutta mennään päivä kerrallaan.
32v kahden lapsen yh. Takan onneton parisuhde ja edessä uusi seikkailu. Vakiduuni ja kaksi ammattia. Säästän omaa asuntoa varten. Lähdetään ensiviikolla lasten kanssa etelään. Sain säästettyä rahat alle puolessa vuodessa, parisuhteessa ei ollut ikinä varaa matkustaa vaikka molemmat tienattiin. Ylpeä itsestäni!
21v, kolmas vuosi amkissa alkamassa. Asun yhdessä mieheni kanssa, elämä rullaa vähän liiankin tasaista tahtia... :D kova vauvakuume!