Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro lyhyesti tämän hetkisestä elämäntilanteestasi

Vierailija
27.07.2015 |

Av:lla pyörii todella erilaisia ihmisiä, joten olisi todella kiva kuulla, millainen tilanne kullakin juuri nyt elämässään meneillään. Kukin saa kertoa, mitä itse haluaa, mitään tarkkoja raameja en aseta.

Itse olen juuri 18 vuotta täyttänyt tyttö. Muutin keväällä ennen koulujen loppua omilleni ja syksyllä aloitan abivuoteni lukiossa. Lukion jälkeen suunnittelen hakevani lääkikseen. Tällä hetkellä olen kesätöissä siivousfirmassa. Olen todella läheisissä väleissä äitini kanssa, mutta isäni on alkoholisti ja näen häntä noin kerran kuukaudessa. (Äiti sen sijaan poikkeaa luonani ainakin 3 kertaa viikossa :D). Totuttelen vielä yksin asumiseen ja yo-kirjoitukset jännittävät, mutta kaiken kaikkiaan elämäni on ihan kivaa :).

Mobiili luultavasti poistaa kappalejakoni, pahoittelut...

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo 55, kaksi lasta ja lastenlasta.Mies aggressiivisuuteen taipuvainen.

Vierailija
2/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias nainen. Työtön, koska isot irtisanomiset firmassa. Aika hukassa elämän kanssa. Sinkku ja asun yksin. Periaatteessa kaikki muu elämässä ok paitsi rahapula ja työttömyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24v nainen, kouluttamaton. Viimeksi olin töissä työkkärin kautta v. 2009. Ja sitä ennen kesätöissä v. 2006. Muuta en ole tehnyt. Sairastan keskivaikeaa masennusta ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Olen säälittävä ihmispaska. Haluaisin saada ammatin, mutta haaveeksi jää.

Elän mieheni kanssa ok-talossa koirien kanssa. Yhdessä kohta 4vuotta.

Elämä on kurjuutta.

Vierailija
4/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v mies, koulut käyty, vaimo, kaksi lasta, vakituista työelämää 10v takana, omassa talossa (joka muutaman vuoden päästä toivottavasti velaton) asustellaan ja nautitaan naperoista ja toisistamme. Onnellinen.

Vierailija
5/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v nainen. Valmistuin lukiosta keväällä, nyt vielä 3pv aika vastuullisessa kesätyössä, sen jälkeen opiskelupaikan perässä yliopistoon ulkomaille. Etsinyt asuntoa kyseisestä maasta kuumeisesti, mutta ei nappaa ulkomaalaisena. Lähden kokeilemaan, toivottavasti jostain löytyy koti. Suuri harmitus jättää tuore ihana rakkaus Suomeen käymään armeijaa, mutta eiköhän vesi löydä uomansa ja suhde kestä...:)

Vierailija
6/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli kolmekymppinen työssä käyvä perheenäiti, joka nyt kesälomalla. Naimisissa ja kaksi päiväkoti-ikäistä lasta. Tavallista arkea vietetään.

Vierailija
7/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 16:10"]

Olen 24v nainen, kouluttamaton. Viimeksi olin töissä työkkärin kautta v. 2009. Ja sitä ennen kesätöissä v. 2006. Muuta en ole tehnyt. Sairastan keskivaikeaa masennusta ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Olen säälittävä ihmispaska. Haluaisin saada ammatin, mutta haaveeksi jää.

Elän mieheni kanssa ok-talossa koirien kanssa. Yhdessä kohta 4vuotta.

Elämä on kurjuutta.

[/quote]Voi tekisi mieli lohduttaa, kun vain tietäisi miten. Ajattele mitä kaikkea hyvää sinulla on,esim. koirat joiden kanssa voit liikkua ja harrastaa. Nauti elämästä, vain kerran olet nuori. Miksi ammatti jää haaveeksi? Ammattiin voi valmistua monia eri teitä, joku niistä varmasti sopii myös sinulle. Ei elämä kellekään ole pelkkää ruusuilla tanssimista, aina välillä kaikilla on vaikeata, mutta asioilla on tapana järjestyä.

Vierailija
8/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v, juuri valmistumassa ammattikorkeasta ja aloittamassa työelämän. Työpaikka löytyi heti :) Kotoa löytyy 4.5v poika sekä aviopuoliso.

Vierailija
9/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v, vakiduuni nälkäpalkalla, ammattikoulusta valmistunut 2013 enkä sen jälkeen ole päässyt opiskelemaan, vaikka into olisi kova. Asun kämppiksen kanssa ainakin toistaiseksi, poikaystävä muuttaa kyllä heti tilalle kun kämppis lähtee (toivottavasti pian). Arki menee töissä ja koiran kanssa, leffoja katsellessa ja välillä kokkaillessa. Viikonloppuisin saatan juhlia, jos on jotain hyvää tarjolla yöelämässä.

Vierailija
10/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syyskuussa 24 vuotta täyttävä lapseton nainen. Asun avopuolisoni kanssa (hän myös nainen), jonka kanssa olen ollut 6 vuotta yhdessä. Meillä on paljon eläimiä, ja tyttöystävä harrastaa käärmeitä ja hämähäkkejä.

Itse harrastan piirtämistä ja käsitöitä, mutta suurimman osan ajastani olen laiska.

Olen opiskellut 2 ammattia, joista viimeisin puutarhuri, ja suunnitelmissa jatkokoulututtua floristiksi (oppisopimuksella mieluiten). Tällä hetkellä olen määräaikaisessa työssä kukkakaupassa. Osaan sitoa kimput, mutta varsinainen koulutus puuttuu.

Vanhempiini ja sukulaisiin erittäin lämpimät välit, vaikka pelkäsin mitä sanoisivat tyttöystävästäni... Pelko oli turhaa, kukaan ei hylännyt tai katkaissut välejä :)

Sain ajokortin vähän aikaa sitten ja ostimme edullisen auton. On helpottanut kulkemista tosi paljon!

Vierailija
11/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
12/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v ensimmäistä lastaan odottava. Asutaan avopuolison kanssa omistusasunnossa kivalla alueella. Jännittää kovasti synnytys. Valmistunut jo muutama vuosi sitten ja nyt hyvässä vakiduunissa, mutta haaveena olisi lähteä jatko-opiskelemaan äippäloman jälkeen.

Vierailija
14/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön ja lapseton, yksinäinen sinkku.

N38

Vierailija
15/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:32"]

Työtön ja lapseton, yksinäinen sinkku.

N38

[/quote]

Mikään näistä ei todellakaan ole oma valinta, olisin halunnut miehen ja lapsia. Vakituisen kunnon työn ja ystäviä. Olen onneton ja surullinen näin.

Vierailija
16/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 vuotias naimisissa oleva nainen. Odotan toista lasta. Ensimmäinen lapsi syntyi liian aikaisin ja hautajaiset olivat viime syksynä. On kurjaa olla nuori ihminen jjoka on kuitenkin nähnyt lapsensa kuoleman. Tämä uusi raskaus jännittää, mutta auttaa henkisesti eteenpäin.

Vierailija
17/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 v ulkosuomalainen, eronnut ja kaksi lasta. Täysin hyytynyt töihin, mutta työ on niin turvallinen ja hyvä lasten kannalta etten halua vaihtaa. Hyvä, pitkäaikainen kaukorakkaus, mutta muuten kärsin usein henkisestä yksinäisyydestä. Tunnen usein oloni vieraaksi vaikka olen täällä asunut jo kauan, eikä Suomeenkaan ole pitkä matka. Vähän siis masentaa, en tiedä johtuuko vanhenemisesta vai vanhoista sairauksista vai mikä mättää, mutta pää ei tahdo pysyä mukana eikä kestää. Saa nähdä mitä syksy tuo tullessaan.

Vierailija
18/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, lukio loppui keväällä eli tän kevään ylioppilas, naimisissa, raskaana, juuri muuttanut uuteen kaupunkiin. Onnellinen olen ja tyytyväinen tähän tilanteeseen.

Vierailija
19/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppinen nainen, pitkäksi venähtäneessä avoliitossa (enkä edes aio naimisiin), teen luovaa työtä josta tykkään, mutta tulot saisivat olla paremmat. Elätän silti perhettä melkein yksin, mies työtön jo kymmenettä vuotta putkeen. Yksi poika, joka tällä hetkellä varusmiespalveluksessa. Muuten elo olisi ihan mukavaa, mutta miehen saamattomuus ärsyttää.

Vierailija
20/91 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

53v mies kolme neljä kahdeksan ja 10 v lasten koti isä. Vaimo opiskelee opsona.
Nautin olosta kun vanhemman lapsen kasvua en nähnyt töiden takia. Rahallisesti huonoa mutta henkisesti rikasta ja antoisaa aikaa. Suosittelen kotona oloa mahdollisimman pitkään lasten kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän