Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Korpimuija lopettanut?

Vierailija
07.08.2024 |

Ei ole kuulunut mitään nyt vähään aikaan.

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi kai jonkun korpiäijän, ei kerkee enää. 

Vierailija
2/152 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei vähään aikaan. Uusimman videon hän on julkaissut 26. heinäkuuta. Pitäisikö jokaisen tubettajan julkaista videoita joka päivä joka aiheuttaa sen, että kaikki videot ovat sitten täyttä paskaa?

Et voi olla noin riippuvainen tubettajista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ei vähään aikaan. Uusimman videon hän on julkaissut 26. heinäkuuta. Pitäisikö jokaisen tubettajan julkaista videoita joka päivä joka aiheuttaa sen, että kaikki videot ovat sitten täyttä paskaa?

Pari viikkoa on jo pitkä aika someammattilaiselle olla poissa eetteristä. Sitä muuttuu äkkiä eilispäivän jutuksi. 

Vierailija
4/152 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vaan aiheet loppu.

Vierailija
5/152 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa on jo pitkä aika someammattilaiselle olla poissa eetteristä. Sitä muuttuu äkkiä eilispäivän jutuksi. 

Ei sometus ole hänelle mikään ammatti. Olet pahasti kujalla.

Vierailija
6/152 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti nuoret unelmoivat sometähden tulevaisuudesta. Varmasti kivaa tehdä non-stoppina viihdykettä ilman mahdollisuutta lomasta tai edes muutaman päivän hengähdystauosta.

Vierailija
7/152 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sometus ole hänelle mikään ammatti. Olet pahasti kujalla.

Tietenkin on. Olet itse aika pahasti kujalla jos luulet että kukaan elättää itsensä tänä päivänä pelkillä käsitöillä. 

Vierailija
8/152 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vaan laiskuus iskenyt. 

Vierailija
9/152 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideat loppu. 

Vierailija
10/152 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sellainen ekstrovertti höpöttäjä, niin videoiden aiheiden keksiminen lienee helpompaa. Jos olet hiljaisempi kotihiiri, niin varmaan jossain vaiheessa tulee piste, jolloin ei keksi mitään "uutta" kuvattavaa.

Vierailija
11/152 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuttanut Kallioon. 

Vierailija
12/152 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvausaikataulut heittivät volttia, kun oli miehekästä tekemistä. Paluu sorvin ääreen tapahtuu lähiaikoina. 

Vierailija
13/152 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta videota näyttää olevan...ei taida olla aiheet loppu, kun samoja asioita pyörittelee. Ei siinä, jotkut tykkää. Itse vähän kyllästyin, kun samaa asiaa tuutataan hieman eri lauseita käyttäen. On muuten pirun hauskoja toi Tuben kommentit, voi jessus 🤦

Vierailija
14/152 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä oikeasti kiinnostaa? Oli varmaan tehnyt itse tämän aloituksen, että porukka kävisi katsomassa tiliään.

Vierailija
15/152 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta videota näyttää olevan...ei taida olla aiheet loppu, kun samoja asioita pyörittelee. Ei siinä, jotkut tykkää. Itse vähän kyllästyin, kun samaa asiaa tuutataan hieman eri lauseita käyttäen. On muuten pirun hauskoja toi Tuben kommentit, voi jessus 🤦

Alkaa ne tube kommentit olemaan samaa luokkaa kuin täälläkin ja öyhöttämistä asiasta mikä ei liity edes videoon. 

Vierailija
16/152 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä oikeasti kiinnostaa? Oli varmaan tehnyt itse tämän aloituksen, että porukka kävisi katsomassa tiliään.

Voi olla. Onhan hänestä tehdyt keskustelut pitkälti poistettu, joten olisko käväissyt itse tekemässä ilmoituksia niistä 🤷

Vierailija
17/152 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tubepaskanlänkyttäjien seuraamisen yli 10 vuotta sitten, kun tajusin, että eihän ne edes editoi itse niitä tekeleitään.

Vierailija
18/152 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan se jännä miten kaupunkilaisseuraajaa kiinnostaa kun nainen käyttää videolla kirvestä 5 minuuttia. Taisitte missata 50-luvun. Oli ihan eriluokan fyysiset duunit sekä miehillä että naisilla. Nykyään kovin homma on kävellä Mäkkäriin juomaan 10 euron paskalattea.

Vierailija
19/152 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvausaikataulut heittivät volttia, kun oli miehekästä tekemistä. Paluu sorvin ääreen tapahtuu lähiaikoina. 

Laadukasta tuotantoa jälleen nähtävänä. Kaikki katsomaan ja heti.

Vierailija
20/152 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Onhan hänestä tehdyt keskustelut pitkälti poistettu, joten olisko käväissyt itse tekemässä ilmoituksia niistä 🤷

Samat öyhöttäjät käy jokaisen somessa työskentelevän tilillä haukkumassa ja savustamassa työttömäksi. Sama pätee myös muihin ammatteihin erityisesti aspaan, siivoomiseen, vartiointiin. Käyvät joka ikisen  läpi, öyhöytävät ja savustavat ulos. Tämä on heidän työnsä, ihmisten savustaminen työpaikoilta ulos työttömäksi kortistoon. Nämä ovat ihan ammattiöyhöttäjiä, ammattityöpaikkasavustajia.