Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut fiktiiviseen henkilöön

Vierailija
26.07.2015 |

Tämä on ihan hullua. Olen aikuinen nainen, ja katsoin yhden elokuvan, ja nyt olen ihan rakastunut. Luulin, että näin voi käydä vain teineille, mutta että kolmekymppiselle naiselle! Eikä edes itse näyttelijä sytytä, vaan se hahmo, jota näyttelee! Onko muille käynyt näin. Olen ollut rakkauden puuskissa nyt jo kuukauden verran.

Kommentit (170)

Vierailija
81/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loki <3

Vierailija
82/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on paljon ja yleensä ne ovat vielä vähän outoja ihastuksia, kuten:

Prätkähiirien Vinski

Nuuskamuikkunen

Titanicin Cal (:D)

Back to the future Dr. Emmett (mitähän hittoa?!)

Pokemonien rakettiryhmän James

Ja South Parkin Stan !!!

Oikei, olin aika nuori näiden ihastuksien aikaan. Nykyään tyksin Greyn anatomian Jacksonista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin rakastuneeni todelliseen, avoimeen ja luotettavaan mieheen, mutta se olikin fiktiivinen hahmo.

Vierailija
84/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikista ihanin ikinä on tohtori House!Mun rakkauteni häntä kohtaan meni jo paniikin puolelle kun meinasin että nyt sekoan.Good wifen Will ja Gilmoren tyttöjen Jess aiheutti kanssa päänvaivaa mutta ei nyt mitään verrattuna Houseen.

Vierailija
85/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan hullua. Olen aikuinen nainen, ja katsoin yhden elokuvan, ja nyt olen ihan rakastunut. Luulin, että näin voi käydä vain teineille, mutta että kolmekymppiselle naiselle! Eikä edes itse näyttelijä sytytä, vaan se hahmo, jota näyttelee! Onko muille käynyt näin. Olen ollut rakkauden puuskissa nyt jo kuukauden verran.

Mulle käy niin jatkuvasti,ei se ole teinien yksinoikeus :D Tällä hetkellä olen koukussa Once upon time-sarjaan ja rakastunut Tittelintuureen(myös Kapteeni Koukku on hottis,mutta hän on paljastunut onnettomaksi nössöksi :/). Ja ikää siis 28,pian 29v.

Fiktiivisiin hahmoihin rakastumisessa on sama homma kuin julkkikisiin rakastumisissa tai ylipäätään yksipuolisissa kaukorakkauksissa.Todellisisssa ihmissuhteissa arki astuu kuvaan jossain vaiheessa,tällaisissa "mahdottomissa" rakkauksissa sitä vaaraa ei ole.

Vierailija
86/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transformersin Bumblebee. En pidä yhtään tuppisuisista miehistä, mutta tässä vaan plussaa. N35

Vierailija
87/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prätkähiirien Vinski

Nuuskamuikkunen

Back to the future Dr. Emmett (mitähän hittoa?!)

Pokemonien rakettiryhmän James

Ja South Parkin Stan !!!

Oikei, olin aika nuori näiden ihastuksien aikaan. Nykyään tyksin Greyn anatomian Jacksonista.

Ihanaa,en ole siis ainoa joka on nuorana ollut ihastunut Prätkähiireen(tosin se oli Turbo),Nuuskanmuikkuseen ja Pokemonien Jamesiin :D

17-vuotiaasta asti olen haaveillut kapteeni Jack Sparrowsta.

Vierailija
88/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama Benedict Cumberbatchin Sherlockin kanssa. Olen ihan auttamattoman lääpälläni.

Sama täällä. Ja nimenomaan Sherlockiin, ei Cumberbatchiin.

Vierailija
89/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shetlandsaarten murhat nerokkaasti ratkaiseva Jimmy Perez. Ei ollut rakkautta ensisilmäyksellä, vaan viikkojen kuluessa hän lumosi minut sympaattisuudellaan ja rauhallisuudellaan, älykkyydellään ja viisaudellaan. Fiksusti hoitaa lastaankin. Ja hänen äänensä.... huokaus...

Lisäksi hän on vapaa! (Tämä ominaisuus todellisen elämän tyrkylle tulijoilla tahtoo monesti puuttua...)

Vierailija
90/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prätkähiirien Vinski

Nuuskamuikkunen

Mulla on nuo samat ja monia muita. Uudemmista voisin mainita Sheldon Cooperin.

Vierailija
91/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr Darcy (vain Colin Firth)

Vierailija
92/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mr Darcy (vain Colin Firth)

Kyllä kiitos!

Vierailija
93/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. *huokaus* Tulee olemaan tuskaa siinä vaiheessa kun tahdon parisuhteen, miten oikeat henkilöt voivat kilpailla fiktiivisten hahmojen kanssa?

Vierailija
94/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prätkähiirien Vinski

Nuuskamuikkunen

Mulla on nuo samat ja monia muita. Uudemmista voisin mainita Sheldon Cooperin.

Sheldon on ihana! Tosielämässä sellaisen tyypin kanssa eläminen olisi taatusti haastavaa,mutta fiktioihastuksena ihan paras!

Vierailija
95/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa Kerran sarjasta Koukku ja Mr. Gold.

Avengersista Thor ja Loki.

Ja mikä sairainta....Dexter :DD

Vierailija
96/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain nainen voi olla noin IDIOOTTI !

Älä ota niin tosissasi.

Saahan sitä leikkiä ajatuksilla.. Sitä varten on mielikuvitus ja haaveilut. Ei niitten tarkoitus oo täyttyä. Ne on kivoja tunteita.

Mullakin on näistä nykyisistä sarjoista yks hahmo, jota ihailen ja mullekin tuli pari viikkoa sitten toi tunne, että oon ihastunut siihen. Hupaisaa ja hauskaa ja ihanaa leikkiä. Se tunne.

Vierailija
97/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans yks rakastunut, fiktiivisiin veljeksiin..ohh

Mulla kans veljekset, Winchesterit. Oi voi.

Vierailija
98/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. *huokaus* Tulee olemaan tuskaa siinä vaiheessa kun tahdon parisuhteen, miten oikeat henkilöt voivat kilpailla fiktiivisten hahmojen kanssa?

Eivät mitenkään,onneksi fiktiivisten hahmojen rakastaminen ja oikean ihmisen kanssa seurustelu eivät poissulje toisiaan.Itselläni ainakin on niin,että parisuhde on hyvä,mutta alkuhuuma on hälvennyt,nämä fiktioihastukset jollain tavalla auttavat romantiikankaipuuseen :D

Vierailija
99/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös haaveillaan Olipa kerran sarjan Koukusta ja Goldista. Myös sarjassa aiemmin ollut Peter Pan oli mun mieleen, vaikka olikin kovin lapsenkasvoinen. Rillit huurussa sarjaa katson mielelläni Sheldonin ja Raj'n takia.

Vierailija
100/170 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimet ovet ilmeisesti pöpilässä tai jälleen kerran jätetty lääkkeet syömättä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän