Olen rakastunut fiktiiviseen henkilöön
Tämä on ihan hullua. Olen aikuinen nainen, ja katsoin yhden elokuvan, ja nyt olen ihan rakastunut. Luulin, että näin voi käydä vain teineille, mutta että kolmekymppiselle naiselle! Eikä edes itse näyttelijä sytytä, vaan se hahmo, jota näyttelee! Onko muille käynyt näin. Olen ollut rakkauden puuskissa nyt jo kuukauden verran.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
.
Avengersista Thor ja Loki.
Ja mikä sairainta....Dexter :DD
"Olipa Kerran sarjasta Koukku ja Mr. Gold" Mulla on samat,tosin Mr.Gold on jostain syystä seksikkäämpi silloin kun se on Tittelintuure(siis kullanvärinen ja kiharahiuksinen),jokin siinä hassussa keikistelyssä on älyttömän ihanaa :D Älyttömintä ei ole edes ole ihastukseni satuhahmoon,vaan se että poikaystäväni on siitä mustasukkainen.Siis aika epätodennäköinen uhka hänelle tuo Tuure.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Ja mikä sairainta....Dexter :DD"Olipa Kerran sarjasta Koukku ja Mr. Gold" Mulla on samat,tosin Mr.Gold on jostain syystä seksikkäämpi silloin kun se on Tittelintuure(siis kullanvärinen ja kiharahiuksinen),jokin siinä hassussa keikistelyssä on älyttömän ihanaa :D Älyttömintä ei ole edes ole ihastukseni satuhahmoon,vaan se että poikaystäväni on siitä mustasukkainen.Siis aika epätodennäköinen uhka hänelle tuo Tuure.
Ja se Tittelintuuren nauru vasta ihanaa onkin. : D
Vierailija kirjoitti:
Avoimet ovet ilmeisesti pöpilässä tai jälleen kerran jätetty lääkkeet syömättä :(
Tosikot,pysykää poissa hupiketjuista.
Joku mainitsi Once upon timen Peter Panin,tunsin itseni ihan pervoksi kun pidin "nuorta poikaa" vetävänä,tuli parempi mieli kun selvisi että ei se oikeasti mikään pikkupoika ollutkaan,siitä tykkääminen oli siis okei :D
Kapteeni Killian Koukku olisi niin ihana ilman sitä kaihoisaa tuijottelua koiranpentusilmillä.
Kaksikymmentäviisi vuotta kestänyt ihastus Villi Pohjola -sarjan John Corbettiin. Samainen ihanuus ilmestyi myöhemmin Sinkkunaisiin Carrien poikaystäväksi. Aah, mikä mies!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:27"]Täällä kans yks rakastunut, fiktiivisiin veljeksiin..ohh
Winchesterit? :P mulla castiel, ah <3
Mun mielestä kans Castiel on ihana :D Ollaan siis ihastuneita enkeliin ;)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:33"]
Outlander-sarjan Jamie! Voi ihme mikä mies! Myönnän siis myös ihastuneeni fiktiiviseen hahmoon...
Sama täällä. Oon kuluttanut päiväkausia kesästä aikaa googlettaen kuvia, haastatteluja ja juttuja Jamien näyttelijästä Sam Heughanista. Hän on täydellinen mies - siis tämä roolihahmonsa.
Katsoin jo nyt heinäkuussa netistä kaikki Outlander-jaksot ja nyt uudestaan telkkarista tulevat ja sitten vielä tallenteet katson pariin kertaan. Sen hääyö-jakson olen nyt katsonut varmaan 10 kertaa.
Olen niin rakastunut ja siis oikeesti kiihotun kun katson tuota jumalaista Jamieta.
http://cdn.collider.com/wp-content/uploads/outlander-sam-heughan-3.jpg
Sarjassa ei oo niin ihana, mutta niissä kirjoissa on ihan unelmien mies :) Vaikka siis toki Jamietä näyttelevä Sam Heughan on todella komea, mutta mielestäni hahmo on parempi kirjoissa kuin sarjassa.
Ihana ketju! Oon kanssa kolmekymppinen ja ihastumiset alkoi lapsena, jatkuu varmaan hamaan sataseen asti. Mulla mm. Turbo Prätkähiiristä, Elfquestin Terä, velho Raistlin, Frodo, Haldir ja Faramir, Darth Maul (kyllä vain!), Loki, Thorin ja Bard Hobitista ja nyt viimeisimpänä Poe Dameron.
Vierailija kirjoitti:
Mulla haltiakuningas Thranduil (Lee Pace) ja ikää 26. Siis huhhuh. <3
Lee Pace on ihana missä vaan roolissa. Pushing Daisies on itse asiassa ihan yksi lemppari sarjoistani.
109 jatkaa, unohdin aivan buffy vampyyrintappajan angelin!
Tuli vielä yksi fiktiivinen ihastus mieleen,Twiligt-elokuvien ihmissusi-intiaani Jacob.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Ja mikä sairainta....Dexter :DD"Olipa Kerran sarjasta Koukku ja Mr. Gold" Mulla on samat,tosin Mr.Gold on jostain syystä seksikkäämpi silloin kun se on Tittelintuure(siis kullanvärinen ja kiharahiuksinen),jokin siinä hassussa keikistelyssä on älyttömän ihanaa :D Älyttömintä ei ole edes ole ihastukseni satuhahmoon,vaan se että poikaystäväni on siitä mustasukkainen.Siis aika epätodennäköinen uhka hänelle tuo Tuure.
Niin on,tykkään myös siitä elehtimisestä(se sormien heiluttelu ja muu). Kun aloin katsoa sarjaa ja tajusin että Tittelintuure/Mr Gold on Robert Caroly,muistin että olin jo lapsena ihasutunut siihen kun se esitti skottipoliisia jossain ysärisarjassa(Ylämaan kettu?) Niin että kai siinä näyttelijässäkin on jotain vetovoimaa,mutta ensisijaisesti rakastan Tuurea :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Niin on,tykkään myös siitä elehtimisestä(se sormien heiluttelu ja muu). Kun aloin katsoa sarjaa ja tajusin että Tittelintuure/Mr Gold on Robert Caroly,muistin että olin jo lapsena ihasutunut siihen kun se esitti skottipoliisia jossain ysärisarjassa(Ylämaan kettu?) Niin että kai siinä näyttelijässäkin on jotain vetovoimaa,mutta ensisijaisesti rakastan Tuurea :D
Robert Carlyle nyt on melkoinen namu. Ja "Housut pois" -leffassa vielä näyttää melkein kaiken ...:-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Robert Carlyle nyt on melkoinen namu. Ja "Housut pois" -leffassa vielä näyttää melkein kaiken ...:-)
Se on jotenkin nyt vielä namumpi kuin nuorena,siitä on tullut tosi charmikas!
MR.DARCY *sydän*
Colin Firth Mr.Darcyna... Sekä Ylpeydessä ja Ennakkoluulossa, että Bridget Joneseissa.
Minä ihastuin aikoinaan Putoushahmo Mikko Chetterbergiin (Krista Kosonen). Olen nainen mutta jotenkin hahmo vain viehätti kovasti :D
Doctor who: Jack Harkness saa haikailemaan ja kiihottumaan aina kun ilmestyy sarjaan :D varsinki sillon ku se pokaa jotain miehiä. (olen siis nainen)
Supernatural: ensin ihastukseni oli Dean ja pidin Samia jotenkin liian gorillamaisen näkösenä mutta sitten kun Samista tuli vähän badboy niin yhtäkkiä se ei ollukkaa enää niin gorilla vaan olikin uuh <3
Uusi Sherlock Holmes: no Sherlock tietty.
Harry Potter: Alan Rickmanin (RIP! <3 ) hahmo Snape (myös kirjassa). Erityisesti kummiskin hänen äänensä oli sellai että oli pakko kuunnella kaikki mitä se sanoo :D
Sitten itsessään on joku sarja kokonaisuudessaan mihin rakastuu niin suunnattomasti että kun se sarja loppuu niin tuntuu että osa elämää valuu pois. :D
Mä olen ollut jo vuosikausia tosi ihastunut yhteen romaanihenkilöön. Kaikkien näiden vuosien ja lukukertojenkin jälkeen tulee perhosia vatsaan aina kun se ilmestyy sivulle, niin sanotusti :) Ja olen todellakin mustasukkainen, esim. tiedän että tästä hahmosta on olemassa fanfictionia ja fanartia mutta en halua edes nähdä niitä. Samoin jos kirjasta ikinä tehtäisiin elokuva/sarja, en haluaisi nähdä sitä, koska se pilaisi kaiken. Ja mäkin oon siis ihan aikuinen nainen!
Holby Cityn Linden on tällä hetkellä mun!
Näkymättömän mieheen? :)