Olen rakastunut fiktiiviseen henkilöön
Tämä on ihan hullua. Olen aikuinen nainen, ja katsoin yhden elokuvan, ja nyt olen ihan rakastunut. Luulin, että näin voi käydä vain teineille, mutta että kolmekymppiselle naiselle! Eikä edes itse näyttelijä sytytä, vaan se hahmo, jota näyttelee! Onko muille käynyt näin. Olen ollut rakkauden puuskissa nyt jo kuukauden verran.
Kommentit (170)
Käyttäjä1183 kirjoitti:
Mäkin olen niin ihanstunut P.S I love you elokuvan Gerryyn. Olen ollut jo kauan.
Haluan sellaisen miehen.
Eikä Gerald Butlerissakaan mitään vikaa ole :)
Se olikin ihana,leffa oli onneton siihen perustuvan kirjan rinnalla,mutta Geraldin Butlerin hahmo oli sympaattinen! <3 Voi kun omakin mies olisi edes puoliksi niin huolehtiva ja välittävä.
Täällä joku muukin on jo maininnut Once upon a time-sarjan, jota itsekin seuraan. Itseänipä ei Tittelintuure ja Koukku niin paljoa kiinnosta (vaikka ihkuja hekin kyllä ovat), vaan olen äärettömän rakastunut siihen prinssi Davidiin. Ah, se on niiiin ihana, niin komee ja ihana ja kaikkea. Oon niin rakastunut! OMG, nytki kirjotan tätä tyhmä ilme naamalla ku ajattelen mun ihanaa prinssi Uljasta!!!! ♡♡♡♡♡♡
Täällä kans yks Prätkähiiri- ja erit. Moto-fani :D
Mulla myös Winchesterin veljekset ehdottomasti (tykkään myös hulluna Castielista ja Crowleystä - on aika symppis hahmo helvetin kuninkaaksi D)). Mut Sam ja erit. Dean vie voiton, ai että, tulee uniinkin...
Lisäksi mm. Sons of anarchyn Juice (ainoastaan 4. ja 5. tuotankokausi, kun hahmosta tuli niin erilainen, muttei vielä liian synkkä), McLeodin tyttärissä Jodin ihastus Matt/Rob, Brooklyn 99 Jake, Blacklistissä se blondi vakava poliisimies...
Lisäksi, vaikka heteronainen oonkin, Olipa kerran itse "paha kuningatar" :) Se näyttelijä on vain niin kaunis ja ai että se matala, vähän viskinpolttama (tai sen kuuloinen) ääni <3
Onhan näitä, leffoja en ees ala käymään läpi, ei tulis loppua.
Vierailija kirjoitti:
Antonio Banderas Veren vangeissa. Olin joskus auttamattoman rakastunut. Nyt naurattaa :) silloin olin reippaasti yli kahdenkympin jo.
Mutta mikä leffa se olikaan siihen aikaan - samassa ellussa Pitt, Banderas, Slater ja Cruise. Sikermälle taitaa vetää vetoja lähinnä vanha Robin Hood - varkaiden ruhtinas: Costner, Rickman, Slater, Wincott....lämmittää vielä vuosienkin takaa ;)
sama täällä en pysty millään olemaan ajattelematta häntä.Se on vaan niin ihana.....olen tosiaan ihastunut siihen tyyppiin voi olisitpa sä mun ystävä..................................
Olen ollut ihastunut Titanic-leffan Jack Dawsoniin. Ja siis vähän vanhempana jo, kolmekymppisenä. Tosin olin Jackiin ihastunut myös Titanicin ilmestyessä eli vanha ihastus ikään kuin aktivoitui uudelleen. Olin aivan lääpälläni ja jopa vähän suruissani, kun Jackia ei oikeasti ole olemassa, enkä olisi voinut tavata sitä. :D Noh, sitten kävi niin, että ihastus laajeni Jackin esittäjään eli DiCaprioon. Ja se ihastus jatkuu aika voimakkaana vieläkin, vaikka tiedän, että todellisuudessa minua vain ärsyttäisi sellainen naistenmies-mallienkaataja.
Bones (Karl Urban) Star trekistä <3
Mun rakkauselämään ei muuta mahdukaan kuin fiktiivisiä henkilöitä...
Vanhoja klassikkoihastuksiani ovat mm. Mr Darcy, Mr Rochester ja Gilbert Blythe.
Kapteeni Amerikka, Thor, Wolverine ynnä muut ihanat supersankarit pyörivät usein päässä.
Ottaisin koska vaan Indiana Jonesin tai Han Solon, en mitenkään osaa valita niiden välillä.
Tohtori House ja Ser Jorah Mormont ovat myös kertakaikkisen hullaannuttavia, vaikka ovatkin oikeasti aivan liian vanhoja mulle. Samoin Jean-Luc Picard...
Olen rakastunut sekä Mads Mikkelsenin Hannibaliin että Hugh Dancyn Williin. Kannibaalista haaveilu tuntuu itsestäkin jo aika sairaalta, ja sarjan katsominen on ollut kamalaa tunteiden vuoristorataa.
Lisäksi Ruohometsän kansan Thlayli eli Isopää on aina kuulunut suosikkihahmoihini. Jos olisin kaniini...
Onkohan mulla päässä vikaa? Tosimaailma näyttää aika ankealta ja valjulta fiktion rinnalla :D
Vierailija kirjoitti:
Thorin Oakenshield, fiktiivinen KÄÄPIÖ :D Viis veisaan Richard Armitagesta (tosin se ääni <3)
Cesare Borgia (Francois Arnaud)
Kumpi tahansa Ylvis-veljeksistä, tai molemmat yhtäaikaa
jne.
Käyn neljättäkymppiä, ei hellitä :D
Jep. Sama kääpiö ja toinen armitagen näyttelemistä hahmoista Mr. Thornton. Ehkä se on sen ääni, kun itse näyttelijä ei ihan saa samaa reaktiota aikaiseksi.
Juuri näin! Lincolnina, ei näyttelijänä