Olen rakastunut fiktiiviseen henkilöön
Tämä on ihan hullua. Olen aikuinen nainen, ja katsoin yhden elokuvan, ja nyt olen ihan rakastunut. Luulin, että näin voi käydä vain teineille, mutta että kolmekymppiselle naiselle! Eikä edes itse näyttelijä sytytä, vaan se hahmo, jota näyttelee! Onko muille käynyt näin. Olen ollut rakkauden puuskissa nyt jo kuukauden verran.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Voi apua kävin kommentoimassa väärää ketjua.. En taida kehdata kertoa, on avengersista :D
Voi herranjumala. Nyt ryhdistäytykää.
Mä olin pienenä rakastunut Nuuskamuikkuseen ja Prätkähiiristä Motoon <3
Mulle tuli ihan pettäjä-fiilis kun ensin olin ollut ihastunut Aragorniin mutta sitten meninkin ihastumaan Legolasiin 😂
Sen osasin ottaa rauhallisemmin kun ihastuin nuoreen professori x:ään vaikka olin aiemmin ollut ihastunut Wolverineen.
Olen onnellisesti naimisissa oleva keski-ikäinen perheenäiti.
Joskus nämä ihastumiset nolotti, mutta nyt olen sitä mieltä että on parempi ihastua fiktiivisiin tyyppeihin kuin vaikka työkavereihin tai naapureihin. Nykyään osaan nauttia näistä tunteista hyvällä omallatunnolla 😊
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans yks rakastunut, fiktiivisiin veljeksiin..ohh
Sam & Dean?
Vai
Danny & Ben?
;)
Mä olin tajuttoman rakastunut teinivuosina Päivien Viemää sarjan Lucas Robertsoniin. Näin unia hänestä ja mietin, kuinka voisin oikeasti saada hänet itselleni 😂
Vierailija kirjoitti:
Mr Darcy (vain Colin Firth)
Colin Firth kelpaa myös Bridget Jonesin Mr. Darcyna :)
pyiiy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua kävin kommentoimassa väärää ketjua.. En taida kehdata kertoa, on avengersista :D
Voi herranjumala. Nyt ryhdistäytykää.
Miksi pitäisi ryhdistäytyä? Siksi että joku palstan hiekkapimppi ottaa itseensä kun muilla on hauskaa? Fiktiivitiset yksipuoliset romanssithan on vähän niin kuin harrastus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mr Darcy (vain Colin Firth)
Mua huvitti,kun luin Bridget Jones - elämä jatkuu-kirjaa,jossa hän pakko mieltFirthia,joka siis on leffaversiossa Mark Darcy :D
Mullekin kelpaisi kumpi tahansa herra Darcy!
Omituisin fiktiivinen ihastukseni tähän mennessä oli Kissojen valtakunta-elokuvasta, kissaparoni Humbert von Gikkingen,patsas jolla oli sielu.Siinä oli vaan jotenkin yhdistyivät miehekkyys ja huomaavaisuus.
Minäkin olen ollut ihastunut Nuuskamuikkuseen :D Oivoi. Ihastuksiini kuuluvat myös breaking badin Jesse ja ennen kaikkea skinsin Chris! :D
Daryl Dixon, Walking Dead. Jotenkin se rujouden ja herkkyyden yhdistelmä vetoaa muhun. Ja kyllä, olen aikuinen. ;-)
Mä olen ollut rakastunut mm. Diana Gabaldonin Jamieen, Dexter-sarjan Quinniin ja The Killingin Holderiin. Mutta en tietenkään yhtä aikaa, joku raja...
Pienenä olin rakastunut Hopeanuolessa olevaan poikaan (Daisuke?). Sitten tuli Pokemonin Ash. Sitten Salkkareiden Saku, Titanicin Jack, LOTR Legolas, ja nykyään ihastuksen virkaa toimittaa Supernaturalin Dean. Ihastuminen on mukavaa, vaikka harmittaa tietää, että sitä ihastumisen kohdetta ei oikeasti ole edes olemassa! Pidin itseäni aina ihan friikkinä, mutta ihana tietää että meitä on paljon :-D
Mä taas oon ihan rakastunut Elijah Michaelsoniin. Siis siihen hahmoon. Haaveilen hänestä joka ilta. Paremman mielen mä tästä saan kuin mistään mun paskoista parisuhteistani. Tee nainen 40 v sinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans yks rakastunut, fiktiivisiin veljeksiin..ohh
Sam & Dean?
Vai
Danny & Ben?
;)
Veikkaan Damon & Stefan Salvatore
Vierailija kirjoitti:
Mä taas oon ihan rakastunut Elijah Michaelsoniin. Siis siihen hahmoon. Haaveilen hänestä joka ilta. Paremman mielen mä tästä saan kuin mistään mun paskoista parisuhteistani. Tee nainen 40 v sinkku
Korjaus *Mikaelson*
Thorin Oakenshield, fiktiivinen KÄÄPIÖ :D Viis veisaan Richard Armitagesta (tosin se ääni <3)
Cesare Borgia (Francois Arnaud)
Kumpi tahansa Ylvis-veljeksistä, tai molemmat yhtäaikaa
jne.
Käyn neljättäkymppiä, ei hellitä :D
Mä olin lapsena ihastunut siihen tummaihoiseen naiseen, joka on Olipa kerran elämä-sarjassa ja Olipa kerran avaruus. Tumma iho, mustat pitkät hiukset ja sellanen avaruusasu päällä. Mä en tiennyt ketään kauniimpaa. Tietääkö joku hänen nimen? Kysyy nainen 40 v
Olen jo vuosia ollut ihastunut Sirius Mustaan, Bellatrix Lestrangeen sekä Remus Lupiniin.
Tyhjätaskut -sarjan Max
Jace Wayland (Jamie Campbell Bowerin ulkonäöllä ja brittiaksentilla) TMI-kirjasarjasta
Nälkäpelien Gale
Percy Jackson-kirjasarjan Nico Di Angelo, Percy Jackson ja satyyri Grover Underwood
Mulla on tullut tällaienen suhde Frendeihin,ne on ikään kuin fiktiivisiä ystäviä.Onneks ion kaikki 1o kautta omana,aina kun pääsen viimeisen looppuun,aloitan sarjan katsomisen alusta.