Olen rakastunut fiktiiviseen henkilöön
Tämä on ihan hullua. Olen aikuinen nainen, ja katsoin yhden elokuvan, ja nyt olen ihan rakastunut. Luulin, että näin voi käydä vain teineille, mutta että kolmekymppiselle naiselle! Eikä edes itse näyttelijä sytytä, vaan se hahmo, jota näyttelee! Onko muille käynyt näin. Olen ollut rakkauden puuskissa nyt jo kuukauden verran.
Kommentit (170)
Olen melkein viisikymppinen ja minulle kävi samoin pari vuotta sitten. Viimeksi olen ollut samalla tavalla ihastunut fiktiiviseen hahmoon joskus 80-luvulla. Toisin kuin nuoruudessani, nyt voi aina pistää dvd:n uudelleen pyörimään jostain tietystä kohdasta ja jatkaa unelmointia.
Samanlaista ihastumista olen joskus kokenut romaanihahmojen kanssa, mikä on tietysti vielä mahtavampaa, sillä mielikuvitus täydentää puuttuvat kohdat ja tekee hahmosta rakastettavamman. Tämä on sitä kaukoihastumista parhaimmillaan.
Mulla sama Benedict Cumberbatchin Sherlockin kanssa. Olen ihan auttamattoman lääpälläni.
Voi apua kävin kommentoimassa väärää ketjua.. En taida kehdata kertoa, on avengersista :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:21"]Voi apua kävin kommentoimassa väärää ketjua.. En taida kehdata kertoa, on avengersista :D
[/quote]ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:05"]
Tämä on ihan hullua. Olen aikuinen nainen, ja katsoin yhden elokuvan, ja nyt olen ihan rakastunut. Luulin, että näin voi käydä vain teineille, mutta että kolmekymppiselle naiselle! Eikä edes itse näyttelijä sytytä, vaan se hahmo, jota näyttelee! Onko muille käynyt näin. Olen ollut rakkauden puuskissa nyt jo kuukauden verran.
[/quote]
mikä hahmo?
Tuttua! :D Rikoskomisario Jack Robinson saa tämän mamman sydämmen pamppailemaan.
Minun hahmoni on Ron Weasley ja hänen näyttelijänsä :DD
T. 2
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:05"]
[/quote]
mikä hahmo?
[/quote]thor
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:05"]
[/quote]
mikä hahmo?
[/quote]
Aku Ankka.
Ap
Niin mäkin ja mulla on vieläpä piirrossarjan hahmo, ei siis edes näytelty. :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:05"]
[/quote]
mikä hahmo?
[/quote]
Aku Ankka.
Ap
[/quote]
Haha vastasin tuonne jo:) Unohdin kyllä laittaa ap:) nyt hus hus siitä esittämästä minua:D, ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:09"]Mulla on sama juttu menossa Good Wifen Wilin kanssa!En tiedä jätänkö noi loput kaudet kattomatta ku sattuu liikaa.On kyllä niiin tyhmää ja masentavaa.Kiva kuulla etten ole ainoa kelle voi käydä tällästä. [/quote] Tai siis en mä tohon Williin ole rakastunnut vaan siihen näyttelijä Josh Charlesiin.
[/quote]
Ajattelin tulla ehdottamaan samaa. Tai siis siihen kokoelmaan hänen roolejaan, jonka olet nähnyt, Charlesia itseään taitaa harvempi tuntea. Itseäni häiritsee vaikutelma, että joidenkin näyttelijöiden kapasiteettiin kuuluu taito esittää itseään fiksumpaa. Epäilen tämä näyttelijän kuuluvan siihen porukkaan.
Minäkin tykästyin, ja ihmettelin, koska Will-hahmo nyt ei niin kauhean rakastettavalta välttämättä vaikuttanut, enkä ole eläissäni tuntenut vetoa juristiin. Mutta kun olen nähnyt saman näyttelijän esittäneen runopoikaa, nuorta homoa etsintävaiheessa ja lukkiintunutta älykköä pariterapiassa, niin uusimpaan roolihahmoon vaistomaisesti liittää ne aiemmat, ja alkaa ajatella, että tuossapa moniöpuolinen ja kiinnostava ihminen.
Mutta siis, yleisesti ottaenhan kaikki me rakastumme fiktiiviseen hahmoon, jonkalaisen olemme hormonihöyryissämme ihailumme kohteesta rakentaneet.
Mulla sama Orange is the new blackin Alexista! Näen hänestä seksiunia ja haaveilen hänestä välillä. Käyn ihan kuumana kun katson sarjaa ja kohtauksia jossa Alex. JA OLEN HETERO!!!:D Laura Prepon on upea Alex-lookissa. Oispa se lesbo
Nuorena poikana ihastuin animaatiohahmoon. Kyseessä ei ollut mikään hetken ihastus vaan jopa vuosia kestänyt syvä ihastus...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:15"]
Vain nainen voi olla noin IDIOOTTI !
[/quote]
Höpönlöpön. Kyllä moni miespuolinen tykkää esimerkiksi animetytsyistä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:09"]
Kuka on rakkautesi kohde? Minäkin olen ihastunut fiktiiviseen henkilöön.
[/quote]
Sörsselssön Uuno Turhapurosta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:50"]
Nuorena poikana ihastuin animaatiohahmoon. Kyseessä ei ollut mikään hetken ihastus vaan jopa vuosia kestänyt syvä ihastus...
[/quote]
Älä huoli, niin tein minäkin nuorena tyttönä.
Minä ihastun/rakastun lähes aina fiktiivisiin hahmoihin katsoessani elokuvia.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:15"]Vain nainen voi olla noin IDIOOTTI !
[/quote]
Miehet taas ovat rakastuneita kuvaan "alistuvasta" thaivaimosta. Odottaakaahan kun arki koittaa...