Olen rakastunut fiktiiviseen henkilöön
Tämä on ihan hullua. Olen aikuinen nainen, ja katsoin yhden elokuvan, ja nyt olen ihan rakastunut. Luulin, että näin voi käydä vain teineille, mutta että kolmekymppiselle naiselle! Eikä edes itse näyttelijä sytytä, vaan se hahmo, jota näyttelee! Onko muille käynyt näin. Olen ollut rakkauden puuskissa nyt jo kuukauden verran.
Kommentit (170)
Orange is The New Blackin Poussey. <3
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:27"]Täällä kans yks rakastunut, fiktiivisiin veljeksiin..ohh
[/quote] Winchesterit? :P mulla castiel, ah <3
[/quote]
Näin kerran Samista unta ja oli vielä monta päivää mielessäni sen jälkeen :D
Olen ollut aivan tolkuttoman rakastunut Titanicin Jack Dawsoniin. Ja taidanpa olla vieläkin.
En pääse vuosienkaan jälkeen yli Twilightin Edward Cullenista :D Ja ikää tosiaan jo lähes 30v :).
Myös Gabaldonin kirjojen Jamie on jotain ihan vastustamatonta. Tv-sarjassa Jamie on ihan ok mutta ei aiheuta samaa sydämentykytystä. Joten te jotka olette katsoneet sarjaa, älkää vaan erehtykö lukemaan kirjoja, Jamie on niissä niin ihana että ette tule ikinä toipumaan!
Minulle tapahtuu näitä ihastumisia/rakastumisia edelleen silloin tällöin, ja olen jo keski-ikäinen täti-ihminen. Olen rakastunut jopa kirjojen henkilöhahmoihin, joiden aineettomuus on vieläkin epätodellisempaa kuin elokuvien näyttelijän lihallistamat hahmot... Olen jopa tuntenut mustasukkaisuutta, kun tiedän, että samalla hahmolla on paljon muitakin faneja! Tiedän tasan tarkkaan, että on aivan absurdia tuntea niin voimakkaita tunteita henkilöä kohtaan, jota ei ole edes olemassa. Mutta ei se auta :) Toki nuo tunteet aina hiipuvat aikanaan, mutta miksei niistä voisi nautiskella niin kauan kuin sitä ihanuutta kestää!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:34"]Mä oon rakastunut Breaking Badin Jesseen.. Joo ja itse en käytä huumeita ja alkoholiakin harvoin, menisin naimisiin silti välittömästi sen kanssa. <3
[/quote]
Voi mäkin olin ihan rakastunut Jesseen kun viimein tutustuin breaking badiin viime syksynä (katoin kaikki kaudet varmaan parissa viikossa, hups)! Ja nyt tälleen jälkeenpäin ajateltuna se näyttelijä ei ole ulkonäöltään yhtään mun makuun enkä tosielämässä IKINÄ olisi kiinnostunut mistään narkkarista, mutta siinä hahmossa oli vaan jotain niin karismaattista ja samalla herkkää, että teki vain mieli ottaa Jesse kainaloon ja lohduttaa :')
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:21"]
Voi apua kävin kommentoimassa väärää ketjua.. En taida kehdata kertoa, on avengersista :D
[/quote]
Kuka? Kapteeni Amerikka?
Mä olen vuorotellut niiden sankareiden välillä, eli tunnustan saman synnin: olen yhtä rakastunut kuin sinäkin ap! :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:05"] Tämä on ihan hullua. Olen aikuinen nainen, ja katsoin yhden elokuvan, ja nyt olen ihan rakastunut. Luulin, että näin voi käydä vain teineille, mutta että kolmekymppiselle naiselle! Eikä edes itse näyttelijä sytytä, vaan se hahmo, jota näyttelee! Onko muille käynyt näin. Olen ollut rakkauden puuskissa nyt jo kuukauden verran. [/quote] mikä hahmo? [/quote]thor
[/quote]
Musta tuntuu, että joudutaan joko jakamaan Thor tai ainakin tappelemaan siitä.. Tai sitten Thor saa valita itse. Kerro kun se vie sut treffeille, niin luovutan suosiolla ja tunnustan tappioni!
Hei, niin minäkin! Moneen sellaiseen, et ole yksin. :)
Prototypen Alex Mercer, AC:n Ezio Auditore ja pari muutakin tyyppiä on mun suuria rakkauksia! <3
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:27"]
Mulla oli teininä vuosien ihastus Ron Weasley-hahmoon. Nimenomaan siis hahmoon, ei rupert grintiin. Myöhemmin pari vuotta olin pakkomielteisen rakastunut skinssin Sidiin ja nyt 23-vuotiaana pari vuotta on mennyt HIMYM :n Marshallista unelmoidessa, nytkin katselen 5. kauden jaksoja varmaan sadatta kertaa
[/quote]
Oi, mullakin oli suuria tunteita Sidiä kohtaan! Onneksi itse seurustelen aika vastaavan kaiffan kanssa, joten mitä ihmettä oikein haaveilen :D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:23"]
Hei, niin minäkin! Moneen sellaiseen, et ole yksin. :)
Prototypen Alex Mercer, AC:n Ezio Auditore ja pari muutakin tyyppiä on mun suuria rakkauksia! <3
[/quote]
En ole siis ainoa. Mahtavaa!
Hugh Grant missä roolissa tahansa.
Mad Menin Don!ja Jon Hamm kyllä ihan siviilinäkin.huhuh!
Mulla Khal Drogo (Game of Thrones) :D
Tottakai on mahdollista. Mulla vaan erona se että itse olen 20 ja ihastunut yhteen hahmoon pelistä Dying light.en koe olevani hullu vaikka näin onkin. Ohihan tämä menee kuitenkin 😊
Gears of war: ultimate edition: Marcus Fenix, Damon Baird ja Clayton Carmine sais hakea mut pois milloin vaan...
Ezio... mmmm...
ja muut AC sankarit.. Tänä vuonna tulee AC leffa ja michael fassbender pääosassa.. en tiedä voinko ees mennä kattoo.. voih ja huokaus
Mulla haltiakuningas Thranduil (Lee Pace) ja ikää 26. Siis huhhuh. <3