Olen rakastunut fiktiiviseen henkilöön
Tämä on ihan hullua. Olen aikuinen nainen, ja katsoin yhden elokuvan, ja nyt olen ihan rakastunut. Luulin, että näin voi käydä vain teineille, mutta että kolmekymppiselle naiselle! Eikä edes itse näyttelijä sytytä, vaan se hahmo, jota näyttelee! Onko muille käynyt näin. Olen ollut rakkauden puuskissa nyt jo kuukauden verran.
Kommentit (170)
Aragorn (muttei Viggo Mortensen)
L-koodin aikaan ihastuin ihan heterona Shaneen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:12"]
Rakastuit sitten ukkosen jumalaan. Voi vittu teitä akkoja.
[/quote]
Itsehän se oli aina lääpällään kuolevaisiin akkoihin. Voi molo teitä ukkoja.
Outlander-sarjan Jamie! Voi ihme mikä mies! Myönnän siis myös ihastuneeni fiktiiviseen hahmoon...
Mä oon rakastunut Breaking Badin Jesseen.. Joo ja itse en käytä huumeita ja alkoholiakin harvoin, menisin naimisiin silti välittömästi sen kanssa. <3
Sarjakuvalentoemäntä Natasa oli poikavuosieni suuri ihastus.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:33"]
Outlander-sarjan Jamie! Voi ihme mikä mies! Myönnän siis myös ihastuneeni fiktiiviseen hahmoon...
[/quote]
Sama täällä. Oon kuluttanut päiväkausia kesästä aikaa googlettaen kuvia, haastatteluja ja juttuja Jamien näyttelijästä Sam Heughanista. Hän on täydellinen mies - siis tämä roolihahmonsa.
Katsoin jo nyt heinäkuussa netistä kaikki Outlander-jaksot ja nyt uudestaan telkkarista tulevat ja sitten vielä tallenteet katson pariin kertaan. Sen hääyö-jakson olen nyt katsonut varmaan 10 kertaa.
Olen niin rakastunut ja siis oikeesti kiihotun kun katson tuota jumalaista Jamieta.
http://cdn.collider.com/wp-content/uploads/outlander-sam-heughan-3.jpg
Mulla sama! Olen 23, eli en mikään teini enää. Näyttelijäkin sytyttää, muttei niin paljon kuin fiktiivinen hahmo.
Mulla on sama juttu menossa Good Wifen Wilin kanssa!En tiedä jätänkö noi loput kaudet kattomatta ku sattuu liikaa.On kyllä niiin tyhmää ja masentavaa.Kiva kuulla etten ole ainoa kelle voi käydä tällästä.
Kuka on rakkautesi kohde? Minäkin olen ihastunut fiktiiviseen henkilöön.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:06"]Mulla sama! Olen 23, eli en mikään teini enää. Näyttelijäkin sytyttää, muttei niin paljon kuin fiktiivinen hahmo.
[/quote]
Ja tähä piti lisätä vielä, että koko aika menee tämän hahmon ajattelemisessa, näen unia hänestä. Välillä selailen näyttelijän kuvia googlesta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:09"]Mulla on sama juttu menossa Good Wifen Wilin kanssa!En tiedä jätänkö noi loput kaudet kattomatta ku sattuu liikaa.On kyllä niiin tyhmää ja masentavaa.Kiva kuulla etten ole ainoa kelle voi käydä tällästä.
[/quote]
Tai siis en mä tohon Williin ole rakastunnut vaan siihen näyttelijä Josh Charlesiin.
Vain nainen voi olla noin IDIOOTTI !
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:15"]
Vain nainen voi olla noin IDIOOTTI !
[/quote]
Johtuu kaltaisistasi miehistä.
Jotenkin sympaattista vaikkakin varmasti myös häiritsevää :P
Mulla ollut ihastus hollyoiksin Brendan Bradyyn. Ei sen puoleen näyttelijä Emmet Scanlan on kyllä mieletön, ja se matala ääni!!