Mies päästi lahjakortin vanhenemaan, nyt vertaistukea v*tutukseen!
Meillä oli 200€ elämyslahjakortti jonka varauksen olin delegoinut miehelle, vieläpä sanoen että voisiko hän kerrankin ottaa vastuun tästä yhdestä asiasta kun tuntuu että mun harteilla on aina kaikki aikataulut ynnä muut. Tänään mies sitten huomasi että hups, kortti olikin vanhentunut 4 päivää sitten. Sinne meni se elämys ja ne rahat. En viitsinyt suurta meteliä nostaa kun toista harmitti, en halua kääntää veistä haavassa, mutta en voi ymmärtää miten ihmisen on mahdollista unohtaa se YKSI asia jonka minä KERRAN elämässäni luotan hänelle, varsinkin kun hän suurin palopuhein HALUSI osoittaa että olen väärässä kun sanon että hän ei muista perheen asioita hoitaa ellen minä muistuta.
Olin siis oikeassa, ellen tee itse, niin tehdyksi ei tule.
Harmittaa rahan menetys vietävästi, ihan turha homma, olis voinut vaikka polttaa ne rahat.
Kommentit (124)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:02"]
Jos on muutaman päivän "vanhentunut", luulisi yrittäjän joustavan.
Tiesithän että lahjakortin tulee olla vähintaan vuoden voimassa?
Mihin tämä perustuu, paikallinen liike antaa vaan 4 kk lahjakortteja. Onko jollain tarkempaa tietoa?
[/quote]
Mä en tykkää lahjakorteista.
Itse sain lahjakortin jalkahoitoon, kaunis ajatus...mutta kun mä en anna kenenkään koskea jalkoihini.
Lahjan antaja kommentoi että pääset sinäkin joskus rentoutumaan ja jalkahoitoon.
Joo 2500€ kuussa tienaavalla ei tietty itsellään ole varaa tuohon ja mikä rentoutuminen?Mun jalkoihin ei koske edes aviosiippa, ugh, olen puhunut.
No tuon kyseisen kortin vihdoin tuotteisiin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:46"]
Tutulta kuulostaa. Mä hoidan myös kaiken tuollaisen meidän perheessä. Paras on, kun menemme anopin luo esim. äitienpäivänä, mies kysyy autossa, että "onhan meillä joku lahja?" Kyllä ottaa päähän.
[/quote]
Miksi ottaa päähän? Miksi et voi nauttia siitä, että sinuun luotetaan, ja sinua arvostetaan?
(mies nauttisi, akat vain nalkuttaa kaikesta)
[/quote]
Arvostetaan. Hyvä vitsi. Kokeilehan itse olla päävastuussa perheestä ukon saamattomuuden takia ja pohdi sitten nauttisitko tuollaisesta, ei luottamisesta vaan vapaamatkustamisesta ja itsestään selvänä pitämisestä.
[/quote]
Vapaamatkustaja on kyllä jännä termi käytettäväksi omasta miehestä, perheenjäsenestä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:13"]
[/quote]
Miksi yrittäjän pitää joustaa asiassa, joka ei hänelle kuulu lainkaan? Asiakas ei käyttänyt lahjakorttia => asia sillä selvä. Kun se lahjakortti on vuoden verran voimassa, niin siinä on 365 päivää aikaa järjestää asia tai ottaa etukäteen yhteyttä ja sopia jatkoajasta.
[/quote]
Eli yrittäjän hierot käsiäsi yhteen, kun saat ilmaista rahaa?
Kerro yrityksesi nimi, niin osataan välttää.
Elämyspaskat muutenkin on ylihintaisia, ja kustannukset on kuitenkin mitättömät hinnoitteluun nähden.
[/quote] Yrittäjänä pidän kiinni sopimuksista. Jos lahjakortti on vuoden voimassa, niin siinä on 52 viikkoa aikaa lahjakortti käyttää tai vaikka myydä edelleen sellaiselle, joka sitä tarvitsee. Vai sopisiko sinulle niin päin, että lahjakortin mukaan se on voimassa vuoden, mutta yrittäjänä päätän, että ei helvata, se onkin vain 10 kk ja sitten asiakkaalle selitän, että muutin mieleni.
[/quote]
Eli saat rahaa palvelustasi, mutta et halua sitä tarjota. Hienoa yrittäjähenkeä, varmastikin asiakkaasi ovat tyytyväisiä toimintaasi.
[/quote]
Saan rahaa palveluista, jotka tuotan vuoden sisään lahjakortin kirjoittamisesta.
Kokeilepa joskus lentoyhtiön kanssa, että ostat liput 28.7. lennolle, mutta menet kentälle vasta 29.7. ja vaadit, että koska sinulla on lippu, niin matkaan pitää päästä. Ja jos et pääse, on vika ahneen lentoyhtiön.
[/quote]
Olet väärässä, tai valitsit huonon esimerkin. Ei kauppa joka myy vaikka kodin tarvikkeita ole hävinnyt siinä mitään menetkö sinne tänään, vaiko huomenna sen lahjakortin kanssa. Tiedät varsin hyvin itsekin kun käytät älyäsi, että se lento on jo mennyt, eikä sinne menneelle lennolle enää pääse. Miksi käyttäydytte näin lapsellisesti? Olisit voinut keksiä jonkun kunnollisenkin esimerkin niin pointtisi olisi voinut mennä läpikin.
[/quote]
Mietipä kahdesti: vuosi sitten hemmotteluhoito maksoi kahdelta 200 e, nyt 260e. Koska lahjakortissa on se tietty hoito lahjakortin kohteeksi määritelty, yrittäjä tarjoaa sen lahjakortilliselle 200 eurolla, vaikka tietää, että "takkiin tulee". Nyt kun on kyse palvelusta, ei tavarasta. Lento on palvelu, sille on sovittu tietty aikaraja ja jos siitä ei kumpikin pidä kiinni, ei palvelua saa ja silti maksaa. Tai yritäpä matkustaa metrossa kännykkälipulla, joka ostettiin jo eilen ja jossa on aikarajoitus. Tarkastaja ei kuuntele selitystä, että koska et eilen reissannut niin lippu on käyttämätön.
[/quote]
Arvasin, vaan aika ei ole oleellinen. Onhan yritys saanut juuri markkinoiden mukaisen maksun palvelusta.
Elät ajatusharhassa.
[/quote]
Ei yritys ole saanut maksua palvelusta vaan maksun lahjakortista. Sillä lahjakortilla saa sopimuksen mukaisesti palvelua vuoden aikana. Sen jälkeen se on mitätön. Tutustu sopimusjuridiikaan.
[/quote]
Kerro millaista palvelua itse myyt?
Asenteesi maksaviin asiakkaisiin on ainakin niin syvältä ja suolesta, että ihmettelen miksi olet asiakaspalvelutyössä?
Eli otat rahat pois, ja voivoi, myöhästyit päivällä. Ei voi mitään.
Suomen laki ei määrää lahjakorteille erityistä voimassaoloaikaa, joten tavarantoimittaja/palveluntarjoaja määrittää itse lahjakortin voimassaoloajan.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:51"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:46"] Tutulta kuulostaa. Mä hoidan myös kaiken tuollaisen meidän perheessä. Paras on, kun menemme anopin luo esim. äitienpäivänä, mies kysyy autossa, että "onhan meillä joku lahja?" Kyllä ottaa päähän. [/quote] Miksi ottaa päähän? Miksi et voi nauttia siitä, että sinuun luotetaan, ja sinua arvostetaan? (mies nauttisi, akat vain nalkuttaa kaikesta) [/quote] Arvostetaan. Hyvä vitsi. Kokeilehan itse olla päävastuussa perheestä ukon saamattomuuden takia ja pohdi sitten nauttisitko tuollaisesta, ei luottamisesta vaan vapaamatkustamisesta ja itsestään selvänä pitämisestä. [/quote] Vapaamatkustaja on kyllä jännä termi käytettäväksi omasta miehestä, perheenjäsenestä.
[/quote]
Vapaamatkustaminen on vapaamatkustamista harjoittipa sitä ihan kuka tahansa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:51"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:46"] Tutulta kuulostaa. Mä hoidan myös kaiken tuollaisen meidän perheessä. Paras on, kun menemme anopin luo esim. äitienpäivänä, mies kysyy autossa, että "onhan meillä joku lahja?" Kyllä ottaa päähän. [/quote] Miksi ottaa päähän? Miksi et voi nauttia siitä, että sinuun luotetaan, ja sinua arvostetaan? (mies nauttisi, akat vain nalkuttaa kaikesta) [/quote] Arvostetaan. Hyvä vitsi. Kokeilehan itse olla päävastuussa perheestä ukon saamattomuuden takia ja pohdi sitten nauttisitko tuollaisesta, ei luottamisesta vaan vapaamatkustamisesta ja itsestään selvänä pitämisestä. [/quote] Vapaamatkustaja on kyllä jännä termi käytettäväksi omasta miehestä, perheenjäsenestä.
[/quote]
Vapaamatkustaminen on vapaamatkustamista harjoittipa sitä ihan kuka tahansa.
[/quote]
Onneksi en ole sun kanssa parisuhteessa. Et vaikuta järin ymmärtäväiseltä, lämpimältä ja toisen huomioon ottavalta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:10"]
[/quote]
Miksi yrittäjän pitää joustaa asiassa, joka ei hänelle kuulu lainkaan? Asiakas ei käyttänyt lahjakorttia => asia sillä selvä. Kun se lahjakortti on vuoden verran voimassa, niin siinä on 365 päivää aikaa järjestää asia tai ottaa etukäteen yhteyttä ja sopia jatkoajasta.
[/quote]
Elämyspaskat muutenkin on ylihintaisia, ja kustannukset on kuitenkin mitättömät hinnoitteluun nähden.
[/quote] Yrittäjänä pidän kiinni sopimuksista. Jos lahjakortti on vuoden voimassa, niin siinä on 52 viikkoa aikaa lahjakortti käyttää tai vaikka myydä edelleen sellaiselle, joka sitä tarvitsee. Vai sopisiko sinulle niin päin, että lahjakortin mukaan se on voimassa vuoden, mutta yrittäjänä päätän, että ei helvata, se onkin vain 10 kk ja sitten asiakkaalle selitän, että muutin mieleni.
[/quote]
Eli saat rahaa palvelustasi, mutta et halua sitä tarjota. Hienoa yrittäjähenkeä, varmastikin asiakkaasi ovat tyytyväisiä toimintaasi.
[/quote]
Saan rahaa palveluista, jotka tuotan vuoden sisään lahjakortin kirjoittamisesta.
Kokeilepa joskus lentoyhtiön kanssa, että ostat liput 28.7. lennolle, mutta menet kentälle vasta 29.7. ja vaadit, että koska sinulla on lippu, niin matkaan pitää päästä. Ja jos et pääse, on vika ahneen lentoyhtiön.
[/quote]
Olet väärässä, tai valitsit huonon esimerkin. Ei kauppa joka myy vaikka kodin tarvikkeita ole hävinnyt siinä mitään menetkö sinne tänään, vaiko huomenna sen lahjakortin kanssa. Tiedät varsin hyvin itsekin kun käytät älyäsi, että se lento on jo mennyt, eikä sinne menneelle lennolle enää pääse. Miksi käyttäydytte näin lapsellisesti? Olisit voinut keksiä jonkun kunnollisenkin esimerkin niin pointtisi olisi voinut mennä läpikin.
[/quote]
Mietipä kahdesti: vuosi sitten hemmotteluhoito maksoi kahdelta 200 e, nyt 260e. Koska lahjakortissa on se tietty hoito lahjakortin kohteeksi määritelty, yrittäjä tarjoaa sen lahjakortilliselle 200 eurolla, vaikka tietää, että "takkiin tulee". Nyt kun on kyse palvelusta, ei tavarasta. Lento on palvelu, sille on sovittu tietty aikaraja ja jos siitä ei kumpikin pidä kiinni, ei palvelua saa ja silti maksaa. Tai yritäpä matkustaa metrossa kännykkälipulla, joka ostettiin jo eilen ja jossa on aikarajoitus. Tarkastaja ei kuuntele selitystä, että koska et eilen reissannut niin lippu on käyttämätön.
[/quote]
Arvasin, vaan aika ei ole oleellinen. Onhan yritys saanut juuri markkinoiden mukaisen maksun palvelusta.
Elät ajatusharhassa.
[/quote]
Ei yritys ole saanut maksua palvelusta vaan maksun lahjakortista. Sillä lahjakortilla saa sopimuksen mukaisesti palvelua vuoden aikana. Sen jälkeen se on mitätön. Tutustu sopimusjuridiikaan.
[/quote]
Asenteesi maksaviin asiakkaisiin on ainakin niin syvältä ja suolesta, että ihmettelen miksi olet asiakaspalvelutyössä?
[/quote]
Jos myyn lahjakortin, niin olen myynyt lahjakortin, en mitään muuta tuotetta. Se lahjakortti on voimassa vuoden. Jos asiakas ei sinä aikana halua vaihtaa lahjakorttia palveluun, ei asia kuulu minulle. Hän osti lahjakortin ja sai sen. On ihan oma asia käyttää se lahjakortti, en voi siihen pakottaa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:16"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:10"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Elät ajatusharhassa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jos myyn lahjakortin, niin olen myynyt lahjakortin, en mitään muuta tuotetta. Se lahjakortti on voimassa vuoden. Jos asiakas ei sinä aikana halua vaihtaa lahjakorttia palveluun, ei asia kuulu minulle. Hän osti lahjakortin ja sai sen. On ihan oma asia käyttää se lahjakortti, en voi siihen pakottaa.
[/quote]
Et vastannut kysymyksiin. Paska yrittäjä on paska yrittäjä vaikka kuinka venkoilet.
Vai menikö firmasi jo konkkaan paskan asiakaspalvelun takia?
Kuluttajaliiton johtava lakimies Tuula Sario kertoo, että lainsäädännöllisesti peli on menetetty lahjakortiin merkityn päivämäärän jälkeen. Hän korostaa,kuitenkin että käytännössä yrittäjän ei ole viisasta kieltäytyä kelpuuttamasta lahjakorttia viimeisen käyttöpäivän mentyä umpeen.
- Suoraan sanottuna, typerä on sellainen kauppias, joka pahoittaa asiakkaan mielen sillä. Kannattaa miettiä asiassa kokonaisuutta. Eli jos asiakkaalla on viikon vanha lahjakortti ja liike ilmoittaa ettei kortti käy, niin tämä asiakas muistaa varmasti kertoa sen kaikille ystävilleen ja jakaa Facebookissa kokemuksensa muille. On hyvä muistaa tässä kohtaa vanha sanonta: huono kello kauas kilkkaa.
http://yle.fi/uutiset/vanhentunutta_lahjakorttia_kannattaa_viela_tarjota_yrittajalle/5096561
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Elät ajatusharhassa.
[/quote]
[/quote]
Sopimusjuridiikassa mikään ei estä tekemästä muutosta asiakkaan eduksi jos se käy molemmille osapuolille.
Itse lentokentällä pari vuosikymmentä työskenneellä olen aina silloin tällöin tutustunut kaltaisiisi väy-väy-väy-väykyttäjiin. Sanakirjoissa kohtaan "terveen järjen ja suhteellisuudentajun puute" voisi laittaa sinun pärstäsi asiaa selventämään.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minä asiakkaana kysyn, jos on vahinko käynyt vahinko ja jäänyt lahjakortti käyttämättä. Jos ystävällisesti toteat, että sattuuhan sitä, niin kerron tutuille ja jatkan palvelujesi ostamista. Jos taas alat jääkäämään parista päivästä, niin pidä rahasi. Kerron vielä useammalle tutulle (tämä on tutkittu) - enkä palaa. Ja voit uskoa, kilpailijoita sinulla riittää. Pakko ei siis lain edessä ole, mutta siitä ei ole kysymys, kun puhutaan palvelusta. Asiakas ja yrittäjä ovat täysin eri asemassa. Toinen myy, toinen ostaa.
Asiakas nää pelisäännöt loppupeleissä määrää, se voi kävellä mihin tahansa muuhun sataan liikkeeseen ja saada sitä palvelua. Ja vie mennessään sen kuusi kaveriasn ja nämä kuusi kavetia omat kuusi kaveriaan jne.
Ottaahan nää asiat joskus päähän "asiakas aina oikeassa", mutta suomessa yrittäminen on vaikeita ja riskialtista jo ihan ilman sitä että itse ajat asiakkaat kilpailijalle.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:08"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:51"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:46"] Tutulta kuulostaa. Mä hoidan myös kaiken tuollaisen meidän perheessä. Paras on, kun menemme anopin luo esim. äitienpäivänä, mies kysyy autossa, että "onhan meillä joku lahja?" Kyllä ottaa päähän. [/quote] Miksi ottaa päähän? Miksi et voi nauttia siitä, että sinuun luotetaan, ja sinua arvostetaan? (mies nauttisi, akat vain nalkuttaa kaikesta) [/quote] Arvostetaan. Hyvä vitsi. Kokeilehan itse olla päävastuussa perheestä ukon saamattomuuden takia ja pohdi sitten nauttisitko tuollaisesta, ei luottamisesta vaan vapaamatkustamisesta ja itsestään selvänä pitämisestä. [/quote] Vapaamatkustaja on kyllä jännä termi käytettäväksi omasta miehestä, perheenjäsenestä. [/quote] Vapaamatkustaminen on vapaamatkustamista harjoittipa sitä ihan kuka tahansa. [/quote] Onneksi en ole sun kanssa parisuhteessa. Et vaikuta järin ymmärtäväiseltä, lämpimältä ja toisen huomioon ottavalta.
[/quote]
Oi, kuinka upea analyysi sen perusteella, että haluan parisuhteen molempien osapuolien kantavan kortensa kekoon yhteisen hyvän vuoksi ja puhun asioista niiden oikeilla nimillä :) Sinulla taisi kalikka kalahtaa kovasti omaan nilkkaan? Onneksi puolisoni tietää millainen olen ja yhteinen pitkä, onnellinen avioliittomme jatkukoon. Näitä mainitsemiasi asioita voisit sinä itse harjoitella, ehkä joku sitten tahtoo pysyä sinunkin rinnallasi vielä jonain päivänä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:08"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:51"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:46"] Tutulta kuulostaa. Mä hoidan myös kaiken tuollaisen meidän perheessä. Paras on, kun menemme anopin luo esim. äitienpäivänä, mies kysyy autossa, että "onhan meillä joku lahja?" Kyllä ottaa päähän. [/quote] Miksi ottaa päähän? Miksi et voi nauttia siitä, että sinuun luotetaan, ja sinua arvostetaan? (mies nauttisi, akat vain nalkuttaa kaikesta) [/quote] Arvostetaan. Hyvä vitsi. Kokeilehan itse olla päävastuussa perheestä ukon saamattomuuden takia ja pohdi sitten nauttisitko tuollaisesta, ei luottamisesta vaan vapaamatkustamisesta ja itsestään selvänä pitämisestä. [/quote] Vapaamatkustaja on kyllä jännä termi käytettäväksi omasta miehestä, perheenjäsenestä. [/quote] Vapaamatkustaminen on vapaamatkustamista harjoittipa sitä ihan kuka tahansa. [/quote] Onneksi en ole sun kanssa parisuhteessa. Et vaikuta järin ymmärtäväiseltä, lämpimältä ja toisen huomioon ottavalta.
[/quote]
Oi, kuinka upea analyysi sen perusteella, että haluan parisuhteen molempien osapuolien kantavan kortensa kekoon yhteisen hyvän vuoksi ja puhun asioista niiden oikeilla nimillä :) Sinulla taisi kalikka kalahtaa kovasti omaan nilkkaan? Onneksi puolisoni tietää millainen olen ja yhteinen pitkä, onnellinen avioliittomme jatkukoon. Näitä mainitsemiasi asioita voisit sinä itse harjoitella, ehkä joku sitten tahtoo pysyä sinunkin rinnallasi vielä jonain päivänä.
[/quote]
Avioliittoa takana jo yli 20 vuotta, kiitos vaan :) Mutta meidän parisuhteessa kumpikin tekee osansa, niissä asioissa mitkä itseltä sujuvat. Mies ei osaa suunnitella ja varailla matkoja tai sumplia aikatauluja, minä teen sen. Mieheltä sujuu paremmin lumityöt, mies tekee ne. Eikä se ole mitään vapaamatkustamista, että toinen tekee jotain töitä enemmän, se on joustamista ja toisen huomioimista :)
Ja kyllä minun mieheni arvostaa sitä, että pyöritän arkeamme, eikä pidä minua itsestäänselvänä. Oma avioliittosi sen sijaan kuulostaa kaikkea muuta kuin onnelliselta :)
Noo, nythän kävi sillä tavalla hyvin, että kun ei tullut lähdettyä mihinkään, säästitte varmasti aika paljon enemmän, kuin mitä toi parisataa.
Perillä olisi kuitenkin tullut laitettua rahaa haisemaan. Sitä paitsi lahjakortti asiakkaat saavat sitä kaikkein paskinta palvelua.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:05"]Toi olisi NIIN voinut käydä minulle. Minä olen tosi huono tollasissa. Anna miehellesi hali, sitä varmaan ketuttaa, kun suakin, jos rakastaa. Näin meillä. Pikkujuttu. Eurot sivuseikka, naurakaa yhdessä vaikkas moiselle ja menkää pihalle katsoo tähtitaivasta ilmatteeks:).
[/quote]
Annoin halit ja pusut, kun kyllä sitä harmitti.
En vaan niin suuri ihminen ole että heti unohtaisin, sen takia tulin tänne nettiin avautumaan.
Ap
[/quote]
:D kun mietin itseäni tuossa tilanteessa... Ei kävisi halit ja pusut pienessä mielessäkään.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:05"]Toi olisi NIIN voinut käydä minulle. Minä olen tosi huono tollasissa. Anna miehellesi hali, sitä varmaan ketuttaa, kun suakin, jos rakastaa. Näin meillä. Pikkujuttu. Eurot sivuseikka, naurakaa yhdessä vaikkas moiselle ja menkää pihalle katsoo tähtitaivasta ilmatteeks:). [/quote] Annoin halit ja pusut, kun kyllä sitä harmitti. En vaan niin suuri ihminen ole että heti unohtaisin, sen takia tulin tänne nettiin avautumaan. Ap
[/quote]
kasinaamanen lunttu et ansaitse miestäsi
Kysykää yrittäjältä voiko muutaman päivän myöhästymisessä joustaa! Jos sillä edes satasen alennuksen saisi, jos maksatte itse toisen satasen tuon mokan takia.
Mutta hei, ainakin mies on pahoillaan. Minun miehelläni se "hälläväliä" asenne jatkuu turanoinnin jälkeenkin, ei millään tahdota ymmärtää miksi se nyt olisi ollut niin tärkeää...
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:08"]
Mulla samanlainen mies. Ja kyllä vituttaa ja usein vastaavat tapaukset. Nyt olen jo kaksi kk muistutellut viikon välein valokuvakirjasta joka piti teettää anopin 60vuotis lahjaksi. Sovimme jo keväällä että mies hoitaa asian. Ikinä ei ehdi tai jaksa. Viimeisen kerran muistutin viikko sitten. Enää turha muistutella kun juhlat niin pian että ei ehdi. En aio hankkia edes korttia tai mitään. Saa anoppi sitten ihmetellä miks ei poikansa perhe muista...
[/quote]
Minulla on kolme poikaa ja en taatusti ihmettelisi, jos heidän perheiltään joskus ei tule mitään, jos sellaisia juhlia on :)
Ainoana naisena neljän miespuolisen kanssa olen niin tottunut tähän, että jotenkin vain eivät älyä tällaisia. Miniää en ainakaan syyttäisi, vaan sanoisin, että hyvä vain, kun et hoida miehes puolesta muistamisia miehen suvulle :)
Meillä taas anoppi syyllistää mua, mun pitäisi naisena kuulemma hoitaa nämä asiat.
[/quote]