Mies päästi lahjakortin vanhenemaan, nyt vertaistukea v*tutukseen!
Meillä oli 200€ elämyslahjakortti jonka varauksen olin delegoinut miehelle, vieläpä sanoen että voisiko hän kerrankin ottaa vastuun tästä yhdestä asiasta kun tuntuu että mun harteilla on aina kaikki aikataulut ynnä muut. Tänään mies sitten huomasi että hups, kortti olikin vanhentunut 4 päivää sitten. Sinne meni se elämys ja ne rahat. En viitsinyt suurta meteliä nostaa kun toista harmitti, en halua kääntää veistä haavassa, mutta en voi ymmärtää miten ihmisen on mahdollista unohtaa se YKSI asia jonka minä KERRAN elämässäni luotan hänelle, varsinkin kun hän suurin palopuhein HALUSI osoittaa että olen väärässä kun sanon että hän ei muista perheen asioita hoitaa ellen minä muistuta.
Olin siis oikeassa, ellen tee itse, niin tehdyksi ei tule.
Harmittaa rahan menetys vietävästi, ihan turha homma, olis voinut vaikka polttaa ne rahat.
Kommentit (124)
Ap tässä. Soitin palvelua tarjoavaan yritykseen ja olivat sitä mieltä että joustetaan kyllä, ongelma vaan se, että he eivät hoida varauksia, vaan lahjakortin myynyt yritys. Siellä on asiakaspalvelu auki vasta maanantaina, aion soittaa ja kysyä, jos vaikka järjestyisi vielä. Ei enää harmita niin paljon, ja alkoi naurattamaan vielä ihan hillittömästi kun tajusin että olen tämmöisenkin aloituksen tehnyt: http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4403859/ostin_miehelle_100_lahjakortin_heitti_siivotessaan_roskiin
Ei siis enää lahjakortteja meidän perheeseen!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:14"]Jos se oli elämyslahjakortti niin eikö se ole silloin saatu lahjaksi? Paljonko sinä olit siitä maksanut ja miksi?
[/quote]
Mies osti sen meille, ihan itse maksettu oli.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:02"]
Ohis, haluan nähdä kuinka edellisen kirjoittajan lipun Hra. Iso Pomo muuttaa tuosta noin vaan. Voin kertoa, että WTC iskujen jälkeen ollaan todella tarkkoja varsinkin kansaivälisten lentojen kanssa. Tiesitkö että jos sinulla on lippu paikasta A paikkaan B josta jatkolento paikkaan C, ja saatkin kaverilta kyydin tuolle A-->B välille, niin sinulla ei enää ole mahdollisuutta päästä tuolle lennolle C.
[/quote]
Menee nyt kyllä pahasti ohi alkuperäisen aiheen - mutta lyhyesti....
11/9 -terrori-iskuista on jo toistakymmentä vuotta aikaa ja niiden jälkeen lentoturvallisuuden vaatimukset ovat kiristyneet valtavasti. Kuten olemme varmaan molemmat huomanneet.
Lentovarausten muutos ei sinänsä ole mikään turvallisuusriski. Näitä reitti- ja päivämäärämuutoksia tehdään jatkuvasti lentoyhtiöissä sekä matkatoimistoissa siltä osin kun lipun säännöt muutokset sallivat ja matkustajien lentosuunnitelmat muuttuvat. Ja jos lentoyhtiön rivivirkailijan esimies/-nainen/pomo/isopomo/yhtiön pääjohtaja tms. valtuuttaa muutokseen sääntörajoituksista huolimatta, niin kyllähän se virkailija sen myös tekee. Tai on pian entinen virkailija.
Jos sinulla on lentoyhtiön X lentolippu A:sta B:hen ja erillinen lippu B:stä C:hen lentoyhtiöllä Y niin siinä on kaksi erillistä lentolippua (lue: sopimusta lentokuljetuksesta) jotka eivät mitenkään sido toisiaan. Jos taas olet hankkinut lipun A:sta B:n kautta C:hen etkä saavu ensimmäiselle lennolle on lentoyhtiöllä täysi syy olettaa että et saavu jälkimmäisellekään lennolle koska olet lipun ostaessasi tehnyt sopimuksen lentokuljetuksesta nimenomaan A:sta C:hen.
Omalta osaltani tämä OT lentoliikenteen pariin päättyköön tähän....
Kysy ap, kävisikö kortti vielä.
Itse myös kerran munasin, ja ystävällisesti vaateliikkeen yrittäjä otti lahjakortin vielä vastaan.
Itse olen myös asiakapalvelutehtävissä ollessani tehnyt samoin useammallekin asiakkaalle. Tyytyväinen asiakas on yrityksen ilo. :)
Meillä muistamisen suhteen sama homma. Pyydän maanantaina miestä tekemään kotiaskareen x "tämän viikon aikana". Jokaisella muistutuskerralla mies loukkaantuu, en kuulemma saa muistuttaa kun siitä tulee paha mieli. Sitten seuraavan viikon puolessa välissä hän muistaa että "hups, sori, en ole vieläkään EHTINYT hoitaa asiaa x". Olen yrittänyt kaikkea jatkuvasta muistuttelusta hiljaiseloon mutta mikään ei tepsi. Sitten kun se pyydetty homma hoidetaan kuukauden päästä pitäisi olla niiin kiitollinen että.
On miehessäni kyllä hyvätkin puolensa :)
Vaikka ei olisi vuoteen lahjakorttia käyttänyt, ei se tarkoita etteikö voisi alkaa yrityksen asiakkaaksi sen jälkeen kun on sieltä hyvää palvelua saanut. Eikös yrityksen tarkoituksena ole tuottaa niin hyvää palvelua, että nimenomaan aiemmin heillä käymätönkin asiakas haluaa tulla sinne uudestaan ja uudestaan. Ehkä lahjakortin saajalla on voinut olla vaikea elämäntilanne, hän ei ole muistanut lahjakorttiaan tai hän ei ole ollut kovin kiinnostunut lahjakortin kohteena olevasta asiasta, mutta oli syy sitten mikä tahansa, hän voi innostua lahjakortin tarjoamasta palvelusta tai tuotteesta, kun saa yrityksestä hyvää palvelua ja pääsee kokeilemaan lahjakorttiaan. Ja edelleenkin yrittäjän on mahdotonta arvioida sitä hyvää tai huonoa mainoksen määrää, jonka hän saa kohdeltuaan asiakasta erityisen ystävällisesti tai vaihtoehtoisesti niin että asiakas kokee yrittäjän toimivan huonosti tai epäystävällisesti.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:14"]Jos se oli elämyslahjakortti niin eikö se ole silloin saatu lahjaksi? Paljonko sinä olit siitä maksanut ja miksi? [/quote] Mies osti sen meille, ihan itse maksettu oli. Ap
[/quote]
Hulvatonta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:14"]Jos se oli elämyslahjakortti niin eikö se ole silloin saatu lahjaksi? Paljonko sinä olit siitä maksanut ja miksi? [/quote] Mies osti sen meille, ihan itse maksettu oli. Ap
[/quote]
Miksi mies osti lahjakortin eikä palvelua?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:05"]
Palvelua ei ole maksettu, on ostettu lahjakortti, joka on voimassa tietyn ajan. Sen lahjakortin voi sinä aikana vaihtaa palveluun. Jos palveluun ei halua tulla lahjakortin ollessa voimassa, ei ole minun asiani antaa palvelua ilmaiseksi. Vähän sama kuin yrittäisit tulla maksamaa vanhoilla markoilla.
[/quote]
Myyt siis helvetin kalliita pahvisia läpysköitä?
Vai itkeekö täällä joku konkkaan mennyt paskayrittäjä? ; )
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:38"]Meillä muistamisen suhteen sama homma. Pyydän maanantaina miestä tekemään kotiaskareen x "tämän viikon aikana". Jokaisella muistutuskerralla mies loukkaantuu, en kuulemma saa muistuttaa kun siitä tulee paha mieli. Sitten seuraavan viikon puolessa välissä hän muistaa että "hups, sori, en ole vieläkään EHTINYT hoitaa asiaa x". Olen yrittänyt kaikkea jatkuvasta muistuttelusta hiljaiseloon mutta mikään ei tepsi. Sitten kun se pyydetty homma hoidetaan kuukauden päästä pitäisi olla niiin kiitollinen että.
On miehessäni kyllä hyvätkin puolensa :)
[/quote]
vahinkoalapeukku,sori.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:57"]No ei hänestä ollut.
[/quote]
Ei ollut ei. Koitan ajatella että "oppirahat on maksettava" mutta tiukkaa tekee.
Ap
Kannattaa kysellä voisiko sen vielä käyttää, meillä ainakin on onnistunut.
Tuolla nettisivuilla lukee että "kun kortti on vanhentunut ei palvelua voi enää lunastaa eikä rahoja palauteta"
Minunkin ensimmäinen ajatus oli kysyä että käykö kortti vielä. En tiedä viitsiikö soittaa kun noin selvästi sivuilla sanotaan että ei.
Ap
Mä oon pyytänyt, että mies järjestäisi meille jotain nyt elokuussa, kun on hääpäivä. Toukokuussa jo pyysin. Meillä sama juttu, että kaikki tällainen jää aina mun vastuulle. No eipä tuo ole mitään saanut aikaan. Sanattomaksi vetää.
Jos on muutaman päivän "vanhentunut", luulisi yrittäjän joustavan.
Tiesithän että lahjakortin tulee olla vähintaan vuoden voimassa?
Jos se oli elämyslahjakortti niin eikö se ole silloin saatu lahjaksi? Paljonko sinä olit siitä maksanut ja miksi?