Kehtaisitko mennä samaan Alkoon tänään ostamaan 3L viiniä, jos olisit viimeksi perjantaina ostanut samanlaisen laatikon?
Vai menisitkö johonkin toiseen Alkoon, jossa sinua ei tunneta.
Kommentit (27)
Itse laittaisin kyllä persunaamarin päähän.
Se liika viinilla läträäminen näkyy kyllä naamasta, ihan sama vaikka menisit Alkoon Utsjoelle.
Mene vaan. On oma asiasi kuinka usein ostat viiniä. Myyjillä ei ole työpaikkaa ilman meitä, jotka ostetaan Alkosta eikä Tallinnasta.
Alko on sitä varten että sieltä ostetaan alkoholia.
Mikä tässä on ongelma?
Miksi ne muka Sua muistaisi tai mitä ostit? Vai onko joku pikkupaikkakunta? Ja edelleen, mitä väliä?
No on kyllä hyvämuistinen henkilökunta, jos muistaa vielä päivien päästä, miltä joku näytti. "Niin se oli se ruskeatukkainen, jolla oli musta talvitakki ja jalassa housut".
Tottakai menisin. Käyn muutenkin Alkossa lähes joka päivä.
MÄ olen peräkkäisinä päivinä käynyt Alkossa kyllä ja isojen ostosten kanssa kun oli kekkerit tulossa. En joutunut mitenkään pilkatuksi. Ja ihan sama, en ole ikinä ollut edes hiprakassa joten tässä asiassa ei ole mitään itsentunto-ongelmia.
Ostan neljä kerralla jolloin myyjä luulee että isot bileet tiedossa. Kuukauden päästä haen uudet neljä toisesta Alkosta, kuukauden päästä uudet neljä kolmannesta Alkosta. Näin haen satsin kolmen kuukauden välein yhdestä paikasta enkä pistä silmään erityisemmin.
#sarkasmi
Taidan olla ainoa täällä joka ei ole ikinä ostanut viinilaatikkoa. Muutaman pullon kyllä jouluiksi.
Miksi en? Jos siellä on samat myyjät niin ovat ne ehtineet palvella minun jälkeeni satoja muitakin.
Kyllä sinun on nyt viisainta laittaa peruukki ja aurinkolasit päähän sekä tyystin erilaiset vaatteet. Samalla voit miettiä juoppouttasi.
mee vaan. johan tuosta aikaa ja -vieraitakin on suottanna käyvvä- hm... .ei ne jaksa laskee,ja laita eri kuteet,eri lippis tms. paksut kuteet,näytät lihavammalle tms. oot vaan yks numero jonossa. ostaa ne itekki. mitäs plaatua sais olla tänään muuten. pahvitölkit ok, gatenegro ,liisa, valkkarit siis...
Vierailija kirjoitti:
Miksen kehtaisi? Mistä ne tietää, kelle sen ostaisin.
ostaa lahjapussin ja yhden ruusun,,, ihan vaan treffeille menossa..
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla ainoa täällä joka ei ole ikinä ostanut viinilaatikkoa. Muutaman pullon kyllä jouluiksi.
Minä en ole ostanut myöskään, en jouluksikaan yhtään pulloa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en? Jos siellä on samat myyjät niin ovat ne ehtineet palvella minun jälkeeni satoja muitakin.
Eli kuitenkin sulle on väliä, muuten oisit jättäny tuon viimesen lauseen pois.
Kehtaisin. Selittäisin myyjälle, että siihen perjantaina ostettuun laatikkoon oli tullut reikä enkä ehtinyt siitä juurikaan juomaan lähes ollenkaan.
Halvemmalla saat kun käyt hakemassa takakontin täyteen Virosta.
Miksen kehtaisi? Mistä ne tietää, kelle sen ostaisin.