Mies päästi lahjakortin vanhenemaan, nyt vertaistukea v*tutukseen!
Meillä oli 200€ elämyslahjakortti jonka varauksen olin delegoinut miehelle, vieläpä sanoen että voisiko hän kerrankin ottaa vastuun tästä yhdestä asiasta kun tuntuu että mun harteilla on aina kaikki aikataulut ynnä muut. Tänään mies sitten huomasi että hups, kortti olikin vanhentunut 4 päivää sitten. Sinne meni se elämys ja ne rahat. En viitsinyt suurta meteliä nostaa kun toista harmitti, en halua kääntää veistä haavassa, mutta en voi ymmärtää miten ihmisen on mahdollista unohtaa se YKSI asia jonka minä KERRAN elämässäni luotan hänelle, varsinkin kun hän suurin palopuhein HALUSI osoittaa että olen väärässä kun sanon että hän ei muista perheen asioita hoitaa ellen minä muistuta.
Olin siis oikeassa, ellen tee itse, niin tehdyksi ei tule.
Harmittaa rahan menetys vietävästi, ihan turha homma, olis voinut vaikka polttaa ne rahat.
Kommentit (124)
Kysy vaan ja selitä tilanne, et ainakaan menetä mitään. Jos lahjakortin voi vielä käyttää niin tuhlaa se kokonaan itseesi! :)
Toi olisi NIIN voinut käydä minulle. Minä olen tosi huono tollasissa. Anna miehellesi hali, sitä varmaan ketuttaa, kun suakin, jos rakastaa. Näin meillä. Pikkujuttu. Eurot sivuseikka, naurakaa yhdessä vaikkas moiselle ja menkää pihalle katsoo tähtitaivasta ilmatteeks:).
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:05"]Toi olisi NIIN voinut käydä minulle. Minä olen tosi huono tollasissa. Anna miehellesi hali, sitä varmaan ketuttaa, kun suakin, jos rakastaa. Näin meillä. Pikkujuttu. Eurot sivuseikka, naurakaa yhdessä vaikkas moiselle ja menkää pihalle katsoo tähtitaivasta ilmatteeks:).
[/quote]
Annoin halit ja pusut, kun kyllä sitä harmitti.
En vaan niin suuri ihminen ole että heti unohtaisin, sen takia tulin tänne nettiin avautumaan.
Ap
Ehkä pitää soittaa vielä ja kysyä. Varmuuden vuoksi.
Ap
Mulla samanlainen mies. Ja kyllä vituttaa ja usein vastaavat tapaukset. Nyt olen jo kaksi kk muistutellut viikon välein valokuvakirjasta joka piti teettää anopin 60vuotis lahjaksi. Sovimme jo keväällä että mies hoitaa asian. Ikinä ei ehdi tai jaksa. Viimeisen kerran muistutin viikko sitten. Enää turha muistutella kun juhlat niin pian että ei ehdi. En aio hankkia edes korttia tai mitään. Saa anoppi sitten ihmetellä miks ei poikansa perhe muista...
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:05"]Toi olisi NIIN voinut käydä minulle. Minä olen tosi huono tollasissa. Anna miehellesi hali, sitä varmaan ketuttaa, kun suakin, jos rakastaa. Näin meillä. Pikkujuttu. Eurot sivuseikka, naurakaa yhdessä vaikkas moiselle ja menkää pihalle katsoo tähtitaivasta ilmatteeks:).
[/quote]
Voi ootpa ihana <3 pusut ja halit :)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:02"]
Mä oon pyytänyt, että mies järjestäisi meille jotain nyt elokuussa, kun on hääpäivä. Toukokuussa jo pyysin. Meillä sama juttu, että kaikki tällainen jää aina mun vastuulle. No eipä tuo ole mitään saanut aikaan. Sanattomaksi vetää.
[/quote]
EI kukko käskemällä laula. En ymmärrä tätä, minä sanon, että Sinä teet nyt tämän ja järjestät tämän. Ihan käy sääliksi noita miespolosia. Jos jotain tiettyä haluat, joka ei miehen pirtaan sovi, niin tee itse. Tai aina on vaihtoehto etsiä uusi ja sopiva mies. Ja ihmetellään miksi eroprosentit on suuria ja vieraissa käydään???
En ikinä koskaan hyväksyisi tollasta kyykytystä minun mieheltä, vice versa luulisin. Järjestäpä nyt mulle, kääk ja yäk!!!
Älkää vitun apinat ostako mitään lahjakortteja jotka on sitten pakko käyttää ja ostaa jotain turhaa mitä ei sillä hetkellä tarvitse ja vieläpä YLIHINTAAN!! Jos lahjansaaja jotain tarvitsee, niin ostakaa mitä hän tarvitsee. Piste.
Jos on muutaman päivän "vanhentunut", luulisi yrittäjän joustavan.
Tiesithän että lahjakortin tulee olla vähintaan vuoden voimassa?
ei yrittäjät voi vaan katsoa läpsi sormien kaikkien myöhästymisiä. Onse nyt perkele kumma ettei osata ajallaan asioita hoitaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:05"]Toi olisi NIIN voinut käydä minulle. Minä olen tosi huono tollasissa. Anna miehellesi hali, sitä varmaan ketuttaa, kun suakin, jos rakastaa. Näin meillä. Pikkujuttu. Eurot sivuseikka, naurakaa yhdessä vaikkas moiselle ja menkää pihalle katsoo tähtitaivasta ilmatteeks:). [/quote] Annoin halit ja pusut, kun kyllä sitä harmitti. En vaan niin suuri ihminen ole että heti unohtaisin, sen takia tulin tänne nettiin avautumaan. Ap
[/quote]
Harmitus todellakin ok, mutta älä siihen jämähdä. Onneksi ollaan erilaisia ja erehtyväisiäkin, muuten olisi mälsää. Soita silti ja kysy, voi hyvinkin onnata. Minä siis toi, joka samaistuin mieheesi:).
Elämyslahjakortit on muutenkin ihan masentavia. Paljon mahtavampi elämys olisi, jos joku lykkäisi käteen kaksi siloista 100 euron seteliä.
No, tiedän henkilöitä jotka ovat menneet kentälle niin että kone meni jo tunti sitten, tai eilen, joten ei tuo nyt niin iso juttu ole
Jos on muutaman päivän "vanhentunut", luulisi yrittäjän joustavan.
Tiesithän että lahjakortin tulee olla vähintaan vuoden voimassa?
[/quote]
Miksi yrittäjän pitää joustaa asiassa, joka ei hänelle kuulu lainkaan? Asiakas ei käyttänyt lahjakorttia => asia sillä selvä. Kun se lahjakortti on vuoden verran voimassa, niin siinä on 365 päivää aikaa järjestää asia tai ottaa etukäteen yhteyttä ja sopia jatkoajasta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:11"]
mies antakoon sinulle 100e
[/quote]
White Trash
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:08"]
Mulla samanlainen mies. Ja kyllä vituttaa ja usein vastaavat tapaukset. Nyt olen jo kaksi kk muistutellut viikon välein valokuvakirjasta joka piti teettää anopin 60vuotis lahjaksi. Sovimme jo keväällä että mies hoitaa asian. Ikinä ei ehdi tai jaksa. Viimeisen kerran muistutin viikko sitten. Enää turha muistutella kun juhlat niin pian että ei ehdi. En aio hankkia edes korttia tai mitään. Saa anoppi sitten ihmetellä miks ei poikansa perhe muista...
[/quote]
Minulla on kolme poikaa ja en taatusti ihmettelisi, jos heidän perheiltään joskus ei tule mitään, jos sellaisia juhlia on :)
Ainoana naisena neljän miespuolisen kanssa olen niin tottunut tähän, että jotenkin vain eivät älyä tällaisia. Miniää en ainakaan syyttäisi, vaan sanoisin, että hyvä vain, kun et hoida miehes puolesta muistamisia miehen suvulle :)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:02"]
Mä oon pyytänyt, että mies järjestäisi meille jotain nyt elokuussa, kun on hääpäivä. Toukokuussa jo pyysin. Meillä sama juttu, että kaikki tällainen jää aina mun vastuulle. No eipä tuo ole mitään saanut aikaan. Sanattomaksi vetää.
[/quote]
EI kukko käskemällä laula. En ymmärrä tätä, minä sanon, että Sinä teet nyt tämän ja järjestät tämän. Ihan käy sääliksi noita miespolosia. Jos jotain tiettyä haluat, joka ei miehen pirtaan sovi, niin tee itse. Tai aina on vaihtoehto etsiä uusi ja sopiva mies. Ja ihmetellään miksi eroprosentit on suuria ja vieraissa käydään???
En ikinä koskaan hyväksyisi tollasta kyykytystä minun mieheltä, vice versa luulisin. Järjestäpä nyt mulle, kääk ja yäk!!!
[/quote]
kun vuosia on yhdessä on vaan parempi pyytää, että se toinenkin ottaisi jonkin menon suunniteltavaksi. Kun kerran jokatapauksessa mua ärsyttää olla tämän perheen seremoniamestari.
Eiköhän se ero olisi lähempänä, jos vaan marttyyrinä teen ja hoodan vaikken haluakkaan.
Jos mies ei nyt hoida osaansa, ei kai munkaan sitten enää jatkossa tarvi.
Lohduttaudu silllä, että mies oli rehellinen ja kertoi kortin menneen vanhaksi. moni olisi tilannut elämyksen ja maksanut se vaivihkaa omasta pussistaan.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:08"]
Ehkä pitää soittaa vielä ja kysyä. Varmuuden vuoksi. Ap
[/quote]
Anna sen ukkos hoitaa sitten soittelut ja kyselyt, sehän sen ryssi.
Pistä miehes soittaan sinne ja aneleen niiltä armoa, sehän se mokas.