Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummassa asuisit mieluummi, Espoossa vai Vantaalla?

Vierailija
24.07.2015 |

Ja tarkempi selitys miksi asuisit Espoossa, kiitos.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:52"] Vantaalla, koska se on kotiseutuani ja sieltä on paremmat kulkuyhteydet. [/quote]   Kun Länsimetro valmistuu niin Espoo tulee voittamaan Vantaan tässäkin asiassa. [/quote] Espoon keskuksesta kestää senkin jälkeen vielä ikuisuus Stadiin. Tikkurilasta se sama 13 minuuttia.

[/quote]

Z on 5 min pasilaan ..

[/quote] Pasilan jälkeen junat usein seisookin, ja noi Vantaan suunnan junat aina myöhässä.

Vierailija
62/71 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:22"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:52"] Vantaalla, koska se on kotiseutuani ja sieltä on paremmat kulkuyhteydet. [/quote]   Kun Länsimetro valmistuu niin Espoo tulee voittamaan Vantaan tässäkin asiassa. [/quote] Espoon keskuksesta kestää senkin jälkeen vielä ikuisuus Stadiin. Tikkurilasta se sama 13 minuuttia. [/quote] Z on 5 min pasilaan ..   [/quote] Pasilan jälkeen junat usein seisookin, ja noi Vantaan suunnan junat aina myöhässä.

[/quote]

Ne näkee netistä. Pasilassa voi aina vaihtaa mihin junaan vaan ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:52"] Vantaalla, koska se on kotiseutuani ja sieltä on paremmat kulkuyhteydet. [/quote]   Kun Länsimetro valmistuu niin Espoo tulee voittamaan Vantaan tässäkin asiassa. [/quote] Espoon keskuksesta kestää senkin jälkeen vielä ikuisuus Stadiin. Tikkurilasta se sama 13 minuuttia.

[/quote]

Z on 5 min pasilaan ..

[/quote]
Ja Stadilla tarkoitin nyt Helsingin keskustaa, vaikka voi se joissain asiayhteyksissä viitata koko Helsinkiinkin. Tikkurilasta Puistolaan on muutama minuutti, mutta tätä en nyt hakenut takaa.

Vierailija
64/71 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalaisilla huvittavia perusteluita. Vai muka me espoolaiset näyttämishaluisempia.

Itse te muut aina otatte puheeksi asuntojen merimaiset yms, emme me niitä teille tyrkytä, me vaan asumme niissä, ja sitten toiset ovat sitä mieltä että jotenkin leuhkimme kun sinne muutimme.

Enkä ole edes rikas espoolainen, btw.

Mutta hienoa jos te vantaalaiset olette sitä mieltä, että Vantaalla on parempia ihmisiä, ja pysytte siksi siellä. Ei kaikille ole tilaa Espoossa.

Vierailija
65/71 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuvarma keino saada riitaa aikaiseksi. Sama kun kysyisi "Kumpi on parempi, Itä- vai Länsi-Vantaa? Turku vai Tampere? Kouvola vai Lahti? Kontula vai Jakomäki?"

Vierailija
66/71 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:22"] [quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:52"] Vantaalla, koska se on kotiseutuani ja sieltä on paremmat kulkuyhteydet. [/quote]   Kun Länsimetro valmistuu niin Espoo tulee voittamaan Vantaan tässäkin asiassa. [/quote] Espoon keskuksesta kestää senkin jälkeen vielä ikuisuus Stadiin. Tikkurilasta se sama 13 minuuttia. [/quote] Z on 5 min pasilaan ..   [/quote] Ja Stadilla tarkoitin nyt Helsingin keskustaa, vaikka voi se joissain asiayhteyksissä viitata koko Helsinkiinkin. Tikkurilasta Puistolaan on muutama minuutti, mutta tätä en nyt hakenut takaa.

[/quote]

Itse ajattelen asioita kulku yhteyksiltä. Kauanko ne nyt sitten hinkkaa Pasila-Helsinki väliä, kaikki junat n.5 minuuttia.

Vierailija
67/71 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:28"]Espoo on tutumpi ja turvallisemman oloinen paikka.
[/quote]

Minulle Vantaa. Ja asunkin täällä.

Vierailija
68/71 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalaisilla huvittavia perusteluita. Vai muka me espoolaiset näyttämishaluisempia.

Itse te muut aina otatte puheeksi asuntojen merimaiset yms, emme me niitä teille tyrkytä, me vaan asumme niissä, ja sitten toiset ovat sitä mieltä että jotenkin leuhkimme kun sinne muutimme.

Mutta hienoa jos te vantaalaiset olette sitä mieltä, että Vantaalla on parempia ihmisiä, ja pysytte siksi siellä. Ei kaikille ole tilaa Espoossa.

[/quote]

Vastaa ensi kerralla johonkin aiheelliseen äläkä piekse olkiukkojasi.

Jooko?

Vierailija
69/71 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:58"]Vantaalaisilla huvittavia perusteluita. Vai muka me espoolaiset näyttämishaluisempia.

[/quote]

XD Minua jaksaa vuodesta toiseen naurattaa tämä pk-seutulaisten valtataistelu, se on niin hauskaa :D Helsinki, Espoo ja Vantaa ovat kaikki aivan samaa mestaa, jos jätetään pois laskuista Westend ymv. Mutta silti stadilaiset mollaavat "Vantaan juntteja" ja vantaalaiset mollaavat "eliitti-espoolaisia" samalla kun Espoossa huudellaan solvauksia köyhille stadilaisille ja vantaalaisille. Voi meitä :D

Vierailija
70/71 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:36"]Ehdottomasti Vantaa. En tykkää yhtään matkustaa yleisessä liikenteessä ja kuljen siis omalla autolla. EN KOSKAAN suostu ajamaan Espoossa. Missä vain muualla ajan mieluummin, mutta jumalauta sitä Espoon minä ensin liikennettä ja miten sattuu menoa. Siihen hajoaa pää.
[/quote]

Problems?

Vierailija
71/71 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olin sitä mieltä että Vantaalla on aidommat ihmiset (ja että Espoossa on pinnallisempaa). ;) Ei sen paremmat ihmiset ole Vantaalla kuin Espoossakaan sinänsä, ihmisarvo se on teillä siinä missä vantaalaisillakin. Rehellisesti vaan kerroin mielipiteeni ja siihen vielä joku halusi perusteluja, joten kerroin niitäkin. Näin sen nyt vaan koen.

Toisaalta, moni pitää teistä espoolaisista enemmän kuin vantaalaisista, joten ole huoleti. Ette te sen vihatumpia ole, itse vain henk. koht. koen asioiden olevan näin ja kerroin rehellisen syyn miksi asuisin mieluummin Vantaalla kuin Espoossa.

En muuten ole vantaalainen, asuin siellä nuorena, en asu enää. En ole Vantaalta kotoisin. Nykyään asun Espoon naapurissa, paljon lähempänä Espoota kuin Vantaata. Jorvissa käyn sairaalassa jos on tarvis. (Aikoinaan tuli Peijaskin testatua ja pidän kyllä enemmän Jorvista). 

Työmatkan kannalta mulla olisi nykyään sama asuisinko Espoossa vai Vantaalla, joten sen puolesta valinta olisi vapaa, samoin miehen työn puolesta (hki keskustassa). 

Muistahan, että tämä on vain minun mielipiteeni. Kauniita unia sinne "naapuriin" Espooseen. :) Varmastikin olet sydämeltäsi oikein kultainen ihminen, en lähde sitä arvuuttelemaan kenenkään yksittäisen ihmisen kohdalla enkä etenkään netin kautta. ;) 

t. tuo keski-ikäinen nainen joka valitsisi Vantaan aitojen ihmisten takia 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi