Stubb tapaa taas Trumpin
Tämähän alkaa jo kyllästyttää...
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1e5da702-a2fc-4e07-ac97-270e451a2f4b
Kommentit (47)
Ruotsin PM vihertää kateudesta, siitä voin lyödä vaikka vetoa!
Finland's Stubb meeting with Trump on Thursday at White House
Jokainen Trumpin tapaaminen on sekä uhka että mahdollisuus.
Narsisti-opportunisti hakee DCA-isännältä lisää ohjeita ja menee taas matelemaan ja nolaamaan itsensä ja Suomen maineen. Häpeällistä aikaa.
1. Edes Obama ei kutsunut Tarjaa, vaikka ovat ideologisesti lähellä toisiaan. USA:ssa tiedetään Tarjan menneisyydestä asioita, joita ole paljastettu täällä meillä ainakaan vielä.
Jostain syystä Trump on kovin mieltynyt pressaamme. Minulle ei ole oikein auennut, mistä oikein on kyse.
Trump will host Canadian Prime Minister Mark Carney at the White House tomorrow and Finnish President Alexander Stubb on Thursday, White House press secretary Karoline Leavitt told reporters at a news briefing this afternoon.
Trump will also host his eighth Cabinet meeting at the White House on Thursday.
Miksi? Trump on dementoitunut vauva, joten miksi kukaan tapaisi sitä? Se pitää viedä kehtoon hoitajan huomaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen Trumpin tapaaminen on sekä uhka että mahdollisuus.
Tuo on kyllä täysin totta.
Vierailija kirjoitti:
Mieti Tarjaa, jota ei koskaan kutsuttu.
Punanoitaa ei tosiaan kutsuttu Yhdysvaltoihin.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Trump on kovin mieltynyt pressaamme. Minulle ei ole oikein auennut, mistä oikein on kyse.
Stubb osaa pelata golfia ja kehua Trumpia tämän golftaidoista.
Kaksi kukonpoika narsistia tapaa taas toisensa. Stubb osaa kyllä lipoa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tämä ei ole ainoa asia, joka ei ole oikein sinulle auennut. Alkoiko eskarissa vai jo sitä ennen?
Golfin peluusta heidän tuttavuutensa ainakin alkoi.
Jaahas, mailapoika pääsee taas duuniin.
-Kylmät kädet
Mieti Tarjaa, jota ei koskaan kutsuttu.