livbox pitkäaikaistilaaja
Kyllä harmittaa kun olen tilannut vuoroin itselle, vuoroin tyttärelle livboxia yhteiseksi niin en pääae pitkäaikaistilaajaksi. Yhtämenoa meille tullut aikojen alusta. onko muilla samaa tilannetta?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:57"]livbox?
[/quote]niin?!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:53"]Kyllä harmittaa kun olen tilannut vuoroin itselle, vuoroin tyttärelle livboxia yhteiseksi niin en pääae pitkäaikaistilaajaksi. Yhtämenoa meille tullut aikojen alusta. onko muilla samaa tilannetta?
[/quote]Eli pitkäaikaistilaaja saa lahjan vuoden tilausten jälkeen.
Kuinka monta prosenttia niistä tuotteista on keskimäärin sellaisia, että ne tulee käytettyä? eikö olisi järkevämpää ostaa samalla hinnalla yksi hyvä tuote, jonka tarvitsee. Mua inhottaisi että olisi kaapit täynnä turhaa roinaa, josta olen vielä maksanut.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:05"]
Kuinka monta prosenttia niistä tuotteista on keskimäärin sellaisia, että ne tulee käytettyä? eikö olisi järkevämpää ostaa samalla hinnalla yksi hyvä tuote, jonka tarvitsee. Mua inhottaisi että olisi kaapit täynnä turhaa roinaa, josta olen vielä maksanut.
[/quote]
Itse tilasin kerran livboxin 10 eurolla, kaikki tuotteet tulivat käyttöön! Ja hyödyllisiäkin vielä.
Olin aiemmin melko tyytyväinen, mutta tilaaminen loppui tämän kevään sheivaus/ näytepakettiin. Kertakäyttöhöylä ja pari näytetuubia ja joku lumenen itseruskettava. Ei ihan vastannut odotuksia, annoin myös negatiivista palautetta.
tilaan lookfantastic.com brittikaupasta heidän beauty boxinsa, se on tuhat kertaa parempi
Livboxin taso laskenut kuin lehmän häntä..