Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

livbox pitkäaikaistilaaja

Vierailija
07.07.2015 |

Kyllä harmittaa kun olen tilannut vuoroin itselle, vuoroin tyttärelle livboxia yhteiseksi niin en pääae pitkäaikaistilaajaksi. Yhtämenoa meille tullut aikojen alusta. onko muilla samaa tilannetta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livboxin taso laskenut kuin lehmän häntä..

Vierailija
2/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

livbox?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:57"]livbox?
[/quote]niin?!

Vierailija
4/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:53"]Kyllä harmittaa kun olen tilannut vuoroin itselle, vuoroin tyttärelle livboxia yhteiseksi niin en pääae pitkäaikaistilaajaksi. Yhtämenoa meille tullut aikojen alusta. onko muilla samaa tilannetta?
[/quote]Eli pitkäaikaistilaaja saa lahjan vuoden tilausten jälkeen.

Vierailija
5/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta prosenttia niistä tuotteista on keskimäärin sellaisia, että ne tulee käytettyä? eikö olisi järkevämpää ostaa samalla hinnalla yksi hyvä tuote, jonka tarvitsee. Mua inhottaisi että olisi kaapit täynnä turhaa roinaa, josta olen vielä maksanut.

Vierailija
6/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 22:05"]

Kuinka monta prosenttia niistä tuotteista on keskimäärin sellaisia, että ne tulee käytettyä? eikö olisi järkevämpää ostaa samalla hinnalla yksi hyvä tuote, jonka tarvitsee. Mua inhottaisi että olisi kaapit täynnä turhaa roinaa, josta olen vielä maksanut.

[/quote]

Itse tilasin kerran livboxin 10 eurolla, kaikki tuotteet tulivat käyttöön! Ja hyödyllisiäkin vielä. 

Vierailija
7/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin melko tyytyväinen, mutta tilaaminen loppui tämän kevään sheivaus/ näytepakettiin. Kertakäyttöhöylä ja pari näytetuubia ja joku lumenen itseruskettava. Ei ihan vastannut odotuksia, annoin myös negatiivista palautetta.

Vierailija
8/9 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaan lookfantastic.com brittikaupasta heidän beauty boxinsa, se on tuhat kertaa parempi

Vierailija
9/9 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö muka ole?