Järkyttyyköhän remppamiehet jos odotan "vahingossa" kotona ns sexyissä alusvaatteissa?
Onko hyvä idea? Jos muka unohdan että niiden piti tulla ja keikistelen sitten mukamas yllättyneenä?
Kommentit (43)
Aivan varmasti järkyttyvät, incelli.
Meinsitko laittaa ne sun norsu-kalsarit? Ne kärsälliset?
Miksei. Kyllä mä tykkäisin remppamiehenä. Tietty sun täytyy olla sexy.
Kai olet katsonut ennakkoon, minkälaisia remppamiehiä on tulossa? Että saat varmasti kimppakivaa salskeilta ja viriileiltä nuorilta miehiltä etkä joiltain yli-ikäisiltä kaljamahoilta.
Mitä ne siellä sunnuntaina tekee?
Veikkaan että niillä on tullut ammatissaan vastaan kaikenlaista.
Mä joskus nuorempana nukuin darraani nakuna kerran kun huoltomiehet tuli asentamaan palovaroitinta. Jatkoin unia ja ne laittoi hököttimen paikoilleen. Postimiehelle oon joskus avannut alusvaatteissa unenpöpperössä kun oon odottanut omaa miestä. Ojensi paketin ja hyvää päivänjatkoa.
Veli tekee remonttia ja joskus naureskelee kun näitä itsensä tyrkyttäjiä oikeasti tulee vastaan.
Miksi et mene baariin?
Vierailija kirjoitti:
Mä joskus nuorempana nukuin darraani nakuna kerran kun huoltomiehet tuli asentamaan palovaroitinta. Jatkoin unia ja ne laittoi hököttimen paikoilleen. Postimiehelle oon joskus avannut alusvaatteissa unenpöpperössä kun oon odottanut omaa miestä. Ojensi paketin ja hyvää päivänjatkoa.
Veli tekee remonttia ja joskus naureskelee kun näitä itsensä tyrkyttäjiä oikeasti tulee vastaan.
Miksi et mene baariin?
Ööh, no ehkä kiikarissa on joku tietty remppamies jota sieltä baarista ei löydy.
Seksuaalista häirintää. Voisin remppamiehenä kieltäytyä työstä sellaisella työmaalla.
Sitten sieltä tulee luiskaotsaisia raksaukkoja jostain Baltian maasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene baariin?
Ööh, no ehkä kiikarissa on joku tietty remppamies jota sieltä baarista ei löydy.
Ööö, kuinka usein sä sitä remppaa teetätät ja miksi et vaan kysy?
Miltä muuten susta tuntuis jos sua joku ahdistelis vähissä vaatteissa kun oot duunissa?
Ö-öööh?
Emme järkyty. Ollaan nähty jo kaikenlaista. Myös niitä seksikkäitä alusvaatteita seksikkäillä kotirouvilla.
Hyvä idea mihin? Itses nolaamiseen?
Noloa. Älä tee sitä.