Millä alalla et ikinä voisi työskennellä?
Itselleni ilmailuala olisi kauhu - epäsäännölliset työajat, suhdanneherkkyys sekä työympäristö varsinkin lentokoneessa aika hc.
Kommentit (75)
Hoitoala tai asiakaspalvelu.
En tykkää passata muita, en osaa olla empaattinen ja kokemuksesta tiedän että iso osa asiakkaista on ihan täysiä mulkkuja.
Onneksi olen suht menestynyt teknisellä alalla, ettei tarvitse tehdä noita kahta (mitä nuorena tein). M43
Joku missä olisi lapsia. Siis semmoisia pieniä jotka vielä kirkuvat kaiken aikaa. Kamalaa jos osuu esim uimahalliin tai junaan samaan aikaan semmoinen älämölö että heti alkaa päähän sattua
Parturikampaaja, kokki, myynti, putkimies...
Roskakuski, se haju. SH liian rankkaa ympäristö. Poliisi, en jaksaisi kiinniottoja tai vankiloista. Pidän vapaudesta. Opettajan rankka ura.
Alat missä ollaan koirien kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Roskakuski, se haju. SH liian rankkaa ympäristö. Poliisi, en jaksaisi kiinniottoja tai vankiloista. Pidän vapaudesta. Opettajan rankka ura.
Ei kai kaikki poliisit joudu koulutuksen aikana "kentälle" Tietääkö kukaan?
Muiden jo mainittujen lisäksi sähkö. Lääkkeetön adhd, pätkii.
Radiotoimittaja, siis nämä turhan lässyttäjä jotka joutuvat repimään tarinaa vaikka kuivasta riihen seinästä
Käsienheiluttelualat ei ole minun juttu. Tykkään teknisistä aloista enemmän.
Tasavallan presidenttinä. Liian pieni palkka.
Harrastin seksityötä 17 vuotiaana poikana. Silloin tuli huomattua että miehet, jotka maksavat poikaseksistä ovat 98% urpoja, mielenvikaisia tai muuten vaan idareita. En tekisi enää sitä työtä, kun kaksi asiakasta sadasta on ihan ok. Mika82
Aspa
Siivooja
Lähäri
Henkilökohtainen avustaja
Patologi
Rakennusala. Vaikka vasara ja saha pysyy käsissä ja olen DI niin en osaisi rakentaa nykyisen kaltaisia taloja. Sama juttu laivatelakoiden kanssa.
Vartiointialalle en haluaisi johtuen alan maineesta.
Teurastamo voisi olla aika paha..