Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahimmat kännisekoilusi

Vierailija
23.07.2015 |

kerro ja anna meidän nauraa! itellä se, että tuli paska tanssilattialla housuu ku oli nii hyvä biisi ettei voinu lähtee kesken kaiken pois!

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minut heitettiin ulos ennen lempibändini keikan aikana yökerhosta koska oksensin eturivissä useita kertoja. Ja kyllä, olen nainen.

Vierailija
62/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoin telkkarin, suutelin vahingossa väärää miestä, oksensin taksikuskin päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

panin baarin narikassa baarin pokea :D potkut tuli

Vierailija
64/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:12"]

Jaa. Minut heitettiin ulos ennen lempibändini keikan aikana yökerhosta koska oksensin eturivissä useita kertoja. Ja kyllä, olen nainen.

[/quote]

Mulla vastaavanlainen. Tosin pääsin tämän suosikkilaulajan kanssa samalla taksilla keikkapaikalta kaupunkiin ja tarkoituksena mennä jatkamaan iltaa baariin mutta oksensin koko matkan muovipussiin, terveisiä vaan L! :D

Vierailija
65/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin työpaikan juhliin. Ja kyllä, olen kolmikymppinen nainen, joka työpaikalla tunnettiin todella rauhallisena ja PIDÄTTYVÄISENÄ henkilönä. Vetäisin hirveät lärvät, imuttelin tanssilattialla varattua itseäni 30 v. vanhempaa työkaveria ja jossain vaiheessa vaihdoin toiseen samanlaiseen. Välillä makasin heidän kans päällekkäin lattialla kopeloimassa. Täytyy sanoa, että täytyihän noiden ukkojenkin olla päissään, mutta meinasin tappaa itseni seuraavana päivänä. Onneksi en oo enää samassa työpaikassa. Tapahtumista on monta vuotta, mutta siltikin tuntuu, etten kehtaa kulkea kaupungilla tässä keskisuuressa kaupungissa.

Vierailija
66/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia sitten kännit festareilla, noo päädyin äidin eksän kanssa harrastamaan seksiä alueen vessakoppiin, sitten äidin luokse yöksi ja vessaan oksentamaan, sammuin pöntön ääreen ja kusin housuun ja ovi toki lukossa :) 

Vierailija
67/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:01"]

vuosia sitten kännit festareilla, noo päädyin äidin eksän kanssa harrastamaan seksiä alueen vessakoppiin, sitten äidin luokse yöksi ja vessaan oksentamaan, sammuin pöntön ääreen ja kusin housuun ja ovi toki lukossa :) 

[/quote]

Bajamajassako? =D

Vierailija
68/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuuu bajamajassa :D 

Vierailija
69/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin myyjää ja join tiskin takaa lonkeroa ilman että sanoin myyjälle, kusin vessassa lattialle, pöllin portsarin raha kassan, ajoin taksilla väärään osoitteeseen mihin olin menossa ja jätin maksamatta, pöllin tuntemattoman talosta polkupyörän ja myin sen tuntemattomalle 100 eurolla.

Vierailija
70/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:06"]

juuuu bajamajassa :D 

[/quote]

APUA!!!! =D =D =D

Vierailija
71/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kun olin ihan turvat teininä ja olin kusella kadulla ja mul oli menkat.. Kaveri yllytti et otan tamponin pois ja heitän sillä pyörällä tulevaa miestä joka oli tulossa sieltä. Noh, en heittänyt kun se oli tulossa mua kohti, mutta heitin sitä päin kun se oli just menny ohi... Frendit kiusaa tästä vieläkin. Kieltämättä tosi noloa käytöstä :D

Vierailija
72/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusin bileissä vaatekaappiin kun luulin sitä vessaksi.

Vierailija
73/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:09"]Varmaan se kun olin ihan turvat teininä ja olin kusella kadulla ja mul oli menkat.. Kaveri yllytti et otan tamponin pois ja heitän sillä pyörällä tulevaa miestä joka oli tulossa sieltä. Noh, en heittänyt kun se oli tulossa mua kohti, mutta heitin sitä päin kun se oli just menny ohi... Frendit kiusaa tästä vieläkin. Kieltämättä tosi noloa käytöstä :D
[/quote]

....... :D :D voi apua!

Vierailija
74/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat on niin synkkiä ja surullisia että niistä ei riemua revi. Siis ne omat pahimmat. Joitain ei niin pahoja: oksensin firman juhlissa pomon päälle, sammuin hankeen talvella ja heräsin putkasta, yritin iskeä jokaista miestä miehen siskon häissä.
Korkki kii vuodesta -07

Vierailija
75/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:09"]Varmaan se kun olin ihan turvat teininä ja olin kusella kadulla ja mul oli menkat.. Kaveri yllytti et otan tamponin pois ja heitän sillä pyörällä tulevaa miestä joka oli tulossa sieltä. Noh, en heittänyt kun se oli tulossa mua kohti, mutta heitin sitä päin kun se oli just menny ohi... Frendit kiusaa tästä vieläkin. Kieltämättä tosi noloa käytöstä :D
[/quote]
Oisin hakannut sut ja kaverisi jos oisin ollut toi pyöräilijä

Vierailija
76/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:14"]

Omat on niin synkkiä ja surullisia että niistä ei riemua revi. Siis ne omat pahimmat. Joitain ei niin pahoja: oksensin firman juhlissa pomon päälle, sammuin hankeen talvella ja heräsin putkasta, yritin iskeä jokaista miestä miehen siskon häissä. Korkki kii vuodesta -07

[/quote]

Joo sama, ja korkki kiinni nyt 1,5 vuotta.

Vierailija
77/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kertoo palstan naisten "tasokkuudesta".

Näille sitten pitäisi olla se komea, tasokas, fiksu, ystävällinen,  charmantti ja ennenkaikea rikas mies?

Vierailija
78/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:23"]

Tämä ketju kertoo palstan naisten "tasokkuudesta".

Näille sitten pitäisi olla se komea, tasokas, fiksu, ystävällinen,  charmantti ja ennenkaikea rikas mies?

[/quote]

Ja pitäisi olla lisäksi huumorintajuinen. ;D

Vierailija
79/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaah. Oon mä kai jotain sekoillu, kun putkareissuja on ~50 plakkarissa, eikä kaikki edes Suomessa...

Vierailija
80/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttasin minimekossa n. kilometrin matkan kotiin, arvatenkin pikkupöksyt vilkkuen. Menin nukkuvan mieheni päälle ja aloin "ratsastaa" siinä kun teki mieli seksiä. Sitten oksensin. Miehen pään päälle. Ollaan edelleen yhdessä, mutta kuittailua kuulen vieläkin. Voi taivas. No, olin nuori ja tyhymä =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi