Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahimmat kännisekoilusi

Vierailija
23.07.2015 |

kerro ja anna meidän nauraa! itellä se, että tuli paska tanssilattialla housuu ku oli nii hyvä biisi ettei voinu lähtee kesken kaiken pois!

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:54"]

Konttasin minimekossa n. kilometrin matkan kotiin, arvatenkin pikkupöksyt vilkkuen. Menin nukkuvan mieheni päälle ja aloin "ratsastaa" siinä kun teki mieli seksiä. Sitten oksensin. Miehen pään päälle. Ollaan edelleen yhdessä, mutta kuittailua kuulen vieläkin. Voi taivas. No, olin nuori ja tyhymä =)

[/quote]

Et aivan.. menit sentään kotiin panemaan.

Vierailija
42/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos muutkin ovat sekoilleet!

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen 3-kymppiset mökillä, minä vedin överit ja sammuin vessaan. Vatsa sekaisin ja välillä oksensin ja välillä paskoin. Pahinta on se, että kyseessä oli koko paikan ainoa vessa ja siksi siellä kävi välillä muitakin. En siis sitä muista, ihan pieniä välähdyksiä vaan, että joku on välillä käynyt. Mutta siis olen istunut siellä pöntöllä ripuloimassa muiden aikana ja välillä oksentanut, haju lienee ollut mahtava. Hävettää tuo vieläkin niin, että en ole kehdannut edes kavereideni kanssa asiasta puhua. Ja aikaa tästä jo 10 vuotta.

Vierailija
44/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan noloimpia on semmoset mokat, kun oon pussaillut illan aikana varmaan 10 eri jätkän kanssa. Ja siis pahan tästä tekee se, että osa miehistä on tullut huutamaan mulle kun olen löytänyt uuden miehen ja siitä on tullut kunnon draamakohtaus. Ja kerran yhestä kaveriporukasta pussailin kaikkia miehiä vuorotellen... Yks niistä alko pitää saarnaa siitä että kuinka oon huora jne.

Sitten festareilla se kun joka päivä pannut eri miestä... Ja suututtanut taas yhden niistä kun se näki kun olin toisen kanssa läheisissä tunnelmissa baarissa. Mut eikös yhen illan jutut pidetä yhen illan juttuina? Joten en tajua miks se suuttui.

Sit perus nää oksentamiset ja kun on menny puhuun kaikkee todella noloa puolitutuille. Yrittäny vietellä jotain pokeja. Ja vilautellut keskellä kaupunkia liian lyhyessä hameessa ja tämän ikuisti tietenkin joku tuntematon mies, joka otti kamerallaan minusta kuvia. Että kiva. :-D

Olen myös lähtenyt baarista panemaan jotain miestä ja ollut niin jurrissa, että kesken touhujen potkin vahingossa vähän sen tavaroita lattialle kun oli niin rajut liikkeet. Nolottaa kun ne meni rikki...

Panin kerran poliisia kännissä ja mua jotenkin nolottaa, koska se oli poliisi (don't even ask, en itekään tiä mikä tässä nolottaa)... Ja mä olin 18-vuotias teini ja se mua about 10 vuotta vanhempi.

Tanssilattialla on tanssittu rumasti ja kunnon kuivapanoa harrastettu. Oon vaan niin nolo. :-D

Vierailija
45/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

63 jatkaa vielä... Olen vaihtanut tamponin keskellä erään suht suuren kaupungin keskustaa. En voi kertoa mikä kaupunki, koska paikalla oli todistajia. :-D

Vierailija
46/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin mennä hieman tyylikkäämpään paikkaan katsastamaan menoa, jossa sisäänpääsy ihan järjetön, henkilökunta portsarista lähtien (vai onko ne siellä jo hovimestareita) seisoo pingviinitakki päällä, rusetti kaulassa ja valkoiset sormikkaat käsissä.
Eli oli siis vähän tyylikkäämpää ja kalliimpaa ryysyä ja asusteita päällä, kun arvokkaasti astelin paikalle, mutta harmi vain että paikkaan johtaa pitkät portaat alas ja minä kompastuin heti ensiaskelmilla ja pyörin ja muksahtelin alas asti kuin pitsiin puettu superpallo. Tyylikkäät ladyt ja herrat tuijottavat skumppalasit käsissään inhoten, kun makasin lattialla helmat korvissa, pikkuhousut paistaen ja silmäkulma verta valuen. :D saatettiin aika nopeasti takaisin ulos.

Vierailija
47/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:50"]

Varmaan noloimpia on semmoset mokat, kun oon pussaillut illan aikana varmaan 10 eri jätkän kanssa. Ja siis pahan tästä tekee se, että osa miehistä on tullut huutamaan mulle kun olen löytänyt uuden miehen ja siitä on tullut kunnon draamakohtaus. Ja kerran yhestä kaveriporukasta pussailin kaikkia miehiä vuorotellen... Yks niistä alko pitää saarnaa siitä että kuinka oon huora jne. Sitten festareilla se kun joka päivä pannut eri miestä... Ja suututtanut taas yhden niistä kun se näki kun olin toisen kanssa läheisissä tunnelmissa baarissa. Mut eikös yhen illan jutut pidetä yhen illan juttuina? Joten en tajua miks se suuttui. Sit perus nää oksentamiset ja kun on menny puhuun kaikkee todella noloa puolitutuille. Yrittäny vietellä jotain pokeja. Ja vilautellut keskellä kaupunkia liian lyhyessä hameessa ja tämän ikuisti tietenkin joku tuntematon mies, joka otti kamerallaan minusta kuvia. Että kiva. :-D Olen myös lähtenyt baarista panemaan jotain miestä ja ollut niin jurrissa, että kesken touhujen potkin vahingossa vähän sen tavaroita lattialle kun oli niin rajut liikkeet. Nolottaa kun ne meni rikki... Panin kerran poliisia kännissä ja mua jotenkin nolottaa, koska se oli poliisi (don't even ask, en itekään tiä mikä tässä nolottaa)... Ja mä olin 18-vuotias teini ja se mua about 10 vuotta vanhempi. Tanssilattialla on tanssittu rumasti ja kunnon kuivapanoa harrastettu. Oon vaan niin nolo. :-D

[/quote]

Jep. NOLOA.

Vierailija
48/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran juonut baarissa liikaa ja oksentanut. Tosin vessassa, mutta juovuspäissä oksentaminen aiheuttaa virtsankarkailua ja vähän noloa on ollut tulla vessasta ulos housut märkinä...

Vierailija
49/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:54"]

Konttasin minimekossa n. kilometrin matkan kotiin, arvatenkin pikkupöksyt vilkkuen. Menin nukkuvan mieheni päälle ja aloin "ratsastaa" siinä kun teki mieli seksiä. Sitten oksensin. Miehen pään päälle. Ollaan edelleen yhdessä, mutta kuittailua kuulen vieläkin. Voi taivas. No, olin nuori ja tyhymä =)

[/quote]

Et aivan.. menit sentään kotiin panemaan.

[/quote]

Panot jäi kyllä panematta sinä yönä =)

Vierailija
50/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tänne voi tulla kertomaan mitään kun väheksytte kaikkien noloja kännikokemuksia. Mitä hittoa?!

Vierailija
51/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:50"]

Varmaan noloimpia on semmoset mokat, kun oon pussaillut illan aikana varmaan 10 eri jätkän kanssa. Ja siis pahan tästä tekee se, että osa miehistä on tullut huutamaan mulle kun olen löytänyt uuden miehen ja siitä on tullut kunnon draamakohtaus. Ja kerran yhestä kaveriporukasta pussailin kaikkia miehiä vuorotellen... Yks niistä alko pitää saarnaa siitä että kuinka oon huora jne. Sitten festareilla se kun joka päivä pannut eri miestä... Ja suututtanut taas yhden niistä kun se näki kun olin toisen kanssa läheisissä tunnelmissa baarissa. Mut eikös yhen illan jutut pidetä yhen illan juttuina? Joten en tajua miks se suuttui. Sit perus nää oksentamiset ja kun on menny puhuun kaikkee todella noloa puolitutuille. Yrittäny vietellä jotain pokeja. Ja vilautellut keskellä kaupunkia liian lyhyessä hameessa ja tämän ikuisti tietenkin joku tuntematon mies, joka otti kamerallaan minusta kuvia. Että kiva. :-D Olen myös lähtenyt baarista panemaan jotain miestä ja ollut niin jurrissa, että kesken touhujen potkin vahingossa vähän sen tavaroita lattialle kun oli niin rajut liikkeet. Nolottaa kun ne meni rikki... Panin kerran poliisia kännissä ja mua jotenkin nolottaa, koska se oli poliisi (don't even ask, en itekään tiä mikä tässä nolottaa)... Ja mä olin 18-vuotias teini ja se mua about 10 vuotta vanhempi. Tanssilattialla on tanssittu rumasti ja kunnon kuivapanoa harrastettu. Oon vaan niin nolo. :-D

[/quote]

Mulla ihan samoja kokemuksia, kännissä vaan hormoonit hyrrää niin kovasti :D

Vierailija
52/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi oksettamaan ja otin hupparin pois päältäni ja oksensin huppariin, käärein sen myttyyn ja työnsin teepaidan alle... Tämä osa on videolla kaverillani ja loppu oli sitä että huutelin kaikille kovaan ääneen että olen raskaana.. Sammuin lopulta nakkikioskille josta kaverit kantoivat kotiin

Vierailija
53/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tulin kuperkeikkaa portaat alas kyläpaikassa, känni ilmeisesti muutti kehon kumiksi niin että tuli vaan pari mustelmaa, ja kerran baarin vessassa kusin vahingossa pöntön kannelle. Siivosin toki parhaani mukaan.

Aika kesyjä juttuja näihin muihin verrattuna mutta silti nolottelee.

Vierailija
54/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin joskus 19-vuotiana kesällä aloittelemassa puistossa, ja siel ei tietty ollut vessaa. Mentiin johonkin "suojaisaan puskaan", josta loppujen lopuksi oli kunnon näkymät jollekin piknik-porukalle. Toi nolottaa mua eniten, vaiks oonkin oksentanut baarissa pöydän alle jne.

Vierailija
55/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:14"]

Omat on niin synkkiä ja surullisia että niistä ei riemua revi. Siis ne omat pahimmat. Joitain ei niin pahoja: oksensin firman juhlissa pomon päälle, sammuin hankeen talvella ja heräsin putkasta, yritin iskeä jokaista miestä miehen siskon häissä. Korkki kii vuodesta -07

[/quote]

Joo sama, ja korkki kiinni nyt 1,5 vuotta.

[/quote] jep jep, täällä 3v.

Vierailija
56/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:14"]

Omat on niin synkkiä ja surullisia että niistä ei riemua revi. Siis ne omat pahimmat. Joitain ei niin pahoja: oksensin firman juhlissa pomon päälle, sammuin hankeen talvella ja heräsin putkasta, yritin iskeä jokaista miestä miehen siskon häissä. Korkki kii vuodesta -07

[/quote]

Total white trash

[/quote]

Oi ihquu .. miinuksia on tullut. 

Mikä on white trash määritelmä naisella. Ryyppää? Kelpuuttaa minkä miehen tahansa? Heräilee putkasta? Oksentaa minne sattuu, jopa pomon päälle. Eikö kaikki kriteerit täyttyneet? Välinpitämättömyys läheisistä tähän päälle, mutta kirjoittajahan ei halunnut kaikkea kertoa, eikä niin.

Total White Trash.

(niin ja kirjoittaja, sanoit ottaneesi opiksi, joten eikö asia ole silloin jo ok)

Vierailija
57/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:09"]Varmaan se kun olin ihan turvat teininä ja olin kusella kadulla ja mul oli menkat.. Kaveri yllytti et otan tamponin pois ja heitän sillä pyörällä tulevaa miestä joka oli tulossa sieltä. Noh, en heittänyt kun se oli tulossa mua kohti, mutta heitin sitä päin kun se oli just menny ohi... Frendit kiusaa tästä vieläkin. Kieltämättä tosi noloa käytöstä :D
[/quote]
Oisin hakannut sut ja kaverisi jos oisin ollut toi pyöräilijä
[/quote]ai että oikein hakannut olisit 14 vuotiaan? Ootpas badass

Vierailija
58/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:23"]

Tämä ketju kertoo palstan naisten "tasokkuudesta".

Näille sitten pitäisi olla se komea, tasokas, fiksu, ystävällinen,  charmantti ja ennenkaikea rikas mies?

[/quote]

noo. Sitä tiedä mitä ne charmantit miehetkin joskus on tehneet tai pistäneet tapahtumaan...

ihanaa kuulla, että muutkin on mokanneet ja vetäneet lärvit ja perseet olalle ja imutelleet siellä ja täällä. Ja panneet siellä sun täällä. muakin vielä nolottaa parin kymmenen vuoden jälkeen ne sekoilut.

musta tuli ihan hyvä ja mulla on sellanen charmantti mies.

jaksoin mä vielä naimisissakin juoda, mutten enää sekoilla. Ja sit lopetin ton alkoholin käytön 

ja tässä ketjussa purettiin niitä mokia. On sitä muutakin porukka ehtinyt tehdä..kuin panna puskassa yhden illan tuttuja, tai niinku kaveri herännyt puskasta ja mä sadan kilometrin päästä lähtöpaikasta, kun tuli liftattua bändibussin  kyytiin...ja sitten aamulla junalla kotiin vieraissa puukengissä, kun omat lompsut jäi sinne edelliseen paikkaan.

Vierailija
59/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elettiin vuotta 1998. Oli helmikuun 18 pv ja olin ollut sairaslomalla jo 4 päivää kun olkapääni oli revennyt. Jo kolmas ryyppypäivä menossa kun vaimoni kertoi että hän on ihastunut yhteen afrikkalaiseen mieheen. Vaimoni tippui 7 kerroksesta jäiselle kadulle ja muistan sen lävähdyksen kuin eilisen. Aivan kaamea pamaus. Olin tutkintavankeudessa 7kk josta pääsin myöhemmin loppu kesästä vapaaksi kun syytteeni taposta hylättiin. Vuodesta 2000 asti olen ollut juomatta. Nykyisen perheen kanssa: vaimo ja kaksi lasta, kanssa menee hyvin, eikä he tiedä asiasta mitään. Vanhempani, joista jo toinen on kuollut, luulivat että me vain erosimme. Parvekeelta vahingossa tippunut vaimo eli 5 päivää sairaalassa, mutta massiivinen monielinvaurio tappoi hänet lopulta. Ei hänellä ollut enää edes kasvoja, vaikka ne olivatkin jäljellä, mutta ei minun silmissäni. Tunnen syvää häpeää hänen muistolleen.

Vierailija
60/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi