Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahimmat kännisekoilusi

Vierailija
23.07.2015 |

kerro ja anna meidän nauraa! itellä se, että tuli paska tanssilattialla housuu ku oli nii hyvä biisi ettei voinu lähtee kesken kaiken pois!

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:09"]Varmaan se kun olin ihan turvat teininä ja olin kusella kadulla ja mul oli menkat.. Kaveri yllytti et otan tamponin pois ja heitän sillä pyörällä tulevaa miestä joka oli tulossa sieltä. Noh, en heittänyt kun se oli tulossa mua kohti, mutta heitin sitä päin kun se oli just menny ohi... Frendit kiusaa tästä vieläkin. Kieltämättä tosi noloa käytöstä :D [/quote] Oisin hakannut sut ja kaverisi jos oisin ollut toi pyöräilijä. 

ONNEKSI ET OLLUT :) mutta joo ymmärrän kyllä. Niinkuin sanoin,oli tosi noloa käytöstä, mutta tässä puhuttiinkin pahimmista kännimokista ja tartuit tähän vaikka joku kertoi panneensa entistä isäpuoltansa bajamajassa.. 

[/quote]

Vierailija
2/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:09"]Varmaan se kun olin ihan turvat teininä ja olin kusella kadulla ja mul oli menkat.. Kaveri yllytti et otan tamponin pois ja heitän sillä pyörällä tulevaa miestä joka oli tulossa sieltä. Noh, en heittänyt kun se oli tulossa mua kohti, mutta heitin sitä päin kun se oli just menny ohi... Frendit kiusaa tästä vieläkin. Kieltämättä tosi noloa käytöstä :D [/quote] Oisin hakannut sut ja kaverisi jos oisin ollut toi pyöräilijä. 

ONNEKSI ET OLLUT :) mutta joo ymmärrän kyllä. Niinkuin sanoin,oli tosi noloa käytöstä, mutta tässä puhuttiinkin pahimmista kännimokista ja tartuit tähän vaikka joku kertoi panneensa entistä isäpuoltansa bajamajassa.. 

[/quote]

[/quote]tai äitinsä exää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:12"]

Jaa. Minut heitettiin ulos ennen lempibändini keikan aikana yökerhosta koska oksensin eturivissä useita kertoja. Ja kyllä, olen nainen.

[/quote]

Mulla vastaavanlainen. Tosin pääsin tämän suosikkilaulajan kanssa samalla taksilla keikkapaikalta kaupunkiin ja tarkoituksena mennä jatkamaan iltaa baariin mutta oksensin koko matkan muovipussiin, terveisiä vaan L! :D

[/quote]

Vieläkö fanitat tuota laulajaa? :D

Vierailija
4/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:59"]

[/quote]

[/quote]tai äitinsä exää

[/quote]

en kyllä koskaan kyseistä miestä ole ajatellut isäpuolena, muutaman kerran vain näin ja heidän suhde oli muutenkin niin lyhyt :)

Vierailija
5/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdin taysin alasti hotellihuoneesta kaytavalle vaeltamaan enka muistanut ovikoodia. Herasin putkasta.

Vierailija
6/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, tylsää kun SEKOILUT saa alapeukkuja, ei huvita omiaan muiden iloksi kyllä jakaa. Tuskin kukaan on näistä ylpeä ja tekisi toista kertaa kuitenkaan :D Eiköhän kaikki tee jotain tyhmää vähintään sen kerran elämässään...

Vierailija
7/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaihto-oppilaana kaukana Euroopasta ja tyhjensin perhejuhlissa sinne kannetun olutlaatikon. Olin hädintuskin yli 18-v. Silmissä sumeni, puhelin vieraalla kielellä ihan höpöjä ja saatoin jopa flirttailla perheen sukulaispoikien kanssa, en enää muista kovin tarkkaan :< Mut piti sitten taluttaa autolle jalat spagettina ja auttaa isäntäperheen kotiin nukkumaan. Onneksi se örvellys lähinnä vain huvitti muita, eikä siitä tullut jälkiseuraamuksia. Samoiten tyhjensin juomat eräissä kotibileissä ja olin ihan umpihumalassa ja unohdin mennä isäntäperheen kotiin yöksi, siitä kyllä tuli huutia.

Vierailija
8/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kattomaan stadionille keikkaa. En muista mitään sisäänmenon jälkeen. Heräsin putkasta toinen etuhammas keskeltä katki. Oli punaviini kihahatanut päähän niin yllättäen, että heti keikan alettua olin kaatunut päin kaidetta ja minut oli pistetty pihalle, jossa olin poliisin mukaan sammunut pusikkoon enkä oikein tiennyt kuka olen tai missä asun. 

Riitelin poikaystävän kanssa kaverin kotibileissä ja vihaisena menin rappuun mököttämään. Eivät päästäneet minua enää sisälle haastamaan riitaa ja raivon vallassa kusin rappukäytävän portaisiin pari litraa. 

Lähdin homokaverin kihlajaisista ja en ollut pitkälle päässyt, kun heräsin heidän rapusta :D Sitä ennen olin erottanut yhden vieraana olleen homoparin, kun toinen heistä tajusi yllättäen olevansakin bi-seksuaali ja imutteli kanssani saunassa ja halusi lähteä kanssani treffeille. Lähdin kotiin kesken homopariskunnan huutoriidan, mutta tosiaan aamulla heräsin portaisiin käpertyneenä.

Voihan nuoruuden hairahdukset sentäs :D

Vierailija
9/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin kännissä, menin yöllä hampurilaisravintolaan imitoimaan suihinottoa
ranskalaisella :)
Mitäs muuta? Joskus vuosia sitten harrastettiin seksiä baarin vessassa. Jonkun tuntemattoman kanssa, poke keskeytti ja heitti pihalle. Lähimmät vessaa olevat ihmiset taputti.
Hävettää mutta siinä vaiheessa olin jo muuttoa tekemässä kaupungista. Enkä ole paljon vieraillut.

Vierailija
10/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on tullut juotua, mutta onneksi harvemmin on tullut nolattua itseään, ainakaan erityisen pahasti. Kerran menin puskapissalle ja sain kuulla että "kiva pylly". En ollut yhtään huomannut, että paikalla on joku muukin kuin minä ja puolisoni. Teininä kusin ja oksensin pensaassa yhtäaikaisesti, onneksi tätä oli vain yksi hyvä ystävä todistamassa. Ennen minulla tuli automaattisesti oksennus, jos edes vähän hörppäsin alkoholia. Maistoin kaverin olutta ja puklasin saman tien hiuksiin kananmunan keltuaisen näköistä mönjää. Toisaalta silloin en ollut humalassa, mutta hävetti koska kaikki näkivät tapauksen :D

Vierailija
11/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join viinaa pikkuhiljaa. Sitten kun olin jo humalassa, otin pullon jääkaapista ja menin keskelle bileitä ja sammutin musiikit ja sanoin, että kuka on laittanut viinaan vettä kun ei nouse päähän. No, hetken päästä kihahti viina päähän :D Olin lähtenyt bussilla jonkun yhtä naamat olevan kaverin kanssa, juteltiin bussikuskille jotain aivan älytöntä, sitten lähdettiin baariin. Kaveri muistaa, että poke ei ollut päästänyt sisään (liian kova humala) ja olin kuulemma väkivaltaisesti rynninyt sisälle ja kaaduin ensimmäiseen pöytään ja minut heitettiin sitten vähän kovakouraisemmin ulos. Sen jälkeen oltiin vielä mennyt 24h alepaan ja riehuttu jotain omaa. Ei mitään muistikuvaa, kaverilla on kuva minusta kyllä, kun kannettiin ulos baarista. En ole vähään aikaan liikkunut siellä suunnilla. Nolottaa...

Vierailija
12/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no panin myös isäpuoleni kanssa

Vierailija
13/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:12"]

Jaa. Minut heitettiin ulos ennen lempibändini keikan aikana yökerhosta koska oksensin eturivissä useita kertoja. Ja kyllä, olen nainen.

[/quote]

Mulla vastaavanlainen. Tosin pääsin tämän suosikkilaulajan kanssa samalla taksilla keikkapaikalta kaupunkiin ja tarkoituksena mennä jatkamaan iltaa baariin mutta oksensin koko matkan muovipussiin, terveisiä vaan L! :D

[/quote]

Itse asiassa kyllä. Seuraavalla kerralla päästiin yhdessä baariin asti :D 

Vieläkö fanitat tuota laulajaa? :D

[/quote]

Vierailija
14/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poke tuli hakemaan mut pois kun maksasin tanssilattialla juomat paidalla ja housuilla ja poisti mut ravintolasta.

Vierailija
15/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin baaritiskille. :D

Vierailija
16/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Classy

Vierailija
17/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nousuhumalassa ja puhuin avoimesti, että koskas joku mies tahtoo tarjota mulle trinkin. Yksi sitten siihen "ai sä olet sellainen tyttö". Rupes niin nolottamaan, että olin kerjännyt puhunut ajatuksiani ääneen että piti mennä oikein hionosti fiininä tilaamaan itselle lasillinen punaviiniä.

Siinä sitä siemaillessa humala kilahti päähän ja rupesin sikailemaan. Kaadoin jonkun siideri tuopin jäät ja sen lopun mun hienoon punaviinilasiini ja ryystin sitä. Että siitä se Sivistys mitä punaviinilasillisella yritin esittää karisi aika loistavasti.

En koskaan tavallisesti jou punaviiniä. 

Vierailija
18/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko paha mutta minua hävetti. Olin 22 ja menin ystävieni kanssa ensimmäistä kertaa baariin. Ja päivän aikana sain kuulla ihania uutisia, sain työpaikan ja vanhempani löysivät ihanan kodin itselleen. Sitten lähdettiin tyttöjen kanssa baariin. Olin niin onnellinen että tuli juotua liikaa ja tanssittua onnellisesti musiikin tahdissa. Miten kävi? Sammuin. Aamulla sitten heräsin baarimikon vierashuoneesta tukka sekaisin (hän itse oli onneksi nukkunut koko yön omassa sängyssä) ja kertoili mitä kaikkea tein loppuillasta. Baarimikko oli siis yhden mukana olleen ystäväni ystävä.

Vierailija
19/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti nää on niin kesyjä, että huh huh. Teidän pitäs päästä joskus oikeisiin juhliin. 

Vierailija
20/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

39, repesin :DDDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän