Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahimmat kännisekoilusi

Vierailija
23.07.2015 |

kerro ja anna meidän nauraa! itellä se, että tuli paska tanssilattialla housuu ku oli nii hyvä biisi ettei voinu lähtee kesken kaiken pois!

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:08"]

Oikeesti nää on niin kesyjä, että huh huh. Teidän pitäs päästä joskus oikeisiin juhliin. 

[/quote]

Mitä on "oikeet juhlat"? Itselleni oikeat juhlat ovat hyvässä seurassa, hauskaa aikaa, tanssia, hyvää musiikkia jne. Ei oikeiden juhlien tarvitse aina sisältää mitään huumebileitä ja ilotyttöjä tai tappeluita.

Vierailija
22/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:59"]

Olin nousuhumalassa ja puhuin avoimesti, että koskas joku mies tahtoo tarjota mulle trinkin. Yksi sitten siihen "ai sä olet sellainen tyttö". Rupes niin nolottamaan, että olin kerjännyt puhunut ajatuksiani ääneen että piti mennä oikein hionosti fiininä tilaamaan itselle lasillinen punaviiniä.

Siinä sitä siemaillessa humala kilahti päähän ja rupesin sikailemaan. Kaadoin jonkun siideri tuopin jäät ja sen lopun mun hienoon punaviinilasiini ja ryystin sitä. Että siitä se Sivistys mitä punaviinilasillisella yritin esittää karisi aika loistavasti.

En koskaan tavallisesti jou punaviiniä. 

[/quote]

Miksi alapeukkuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei oo pahin mutta viimeisin. Olen kahden lapsen äiti ja pääsen harvoin "viihteelle" nykyään. No oltiin ukon kanssa illanistujaisissa ja kotiin tultiin taksilla, pääsin kotiovelle asti kunnes oksensin siihen oven pieleen ja samalla kusin housuun. Kuset valui asfallia pitkin pihaa (rivari) isona norona jokanäkyi aamulla naapurin tädeille ja sedille.

Vierailija
24/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisenä bongasin miehen tanssilattialla, suutelimme siinä himokkaasti ja sitten siirryimmekin kadulle panemaan. D: 15 vuotta myöhemmin oli avioero käynnissä ja lähdin hukuttamaan surkeuttani baariin. Sielläpä tuli vastaan soon to be -exän hyvä ystävä, jonka kanssa päädyin suutelemaan. Homma ei päätynyt sen pidemmälle, kun kesken suutelon käännyin ja nappasin huulillani suuteloon ohikulkevan parikymppisen kollin, ehdotin että lähdemme kotiin panemaan ja ei kun taksia noutamaan. Jäppinen unohti kalsarinsa lähtiessään aamulla. 

Vierailija
25/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo vielä yhtään kauhean noloa tai typerää juttua sattunu vaikka alkoholisti olenkin. On niin paljon estoja ettei ne lähde vaikka vetäisin minkä valtakunnan perseet :D no, ehkä ihan hyvä niin...

Vierailija
26/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:59"]

Olin nousuhumalassa ja puhuin avoimesti, että koskas joku mies tahtoo tarjota mulle trinkin. Yksi sitten siihen "ai sä olet sellainen tyttö". Rupes niin nolottamaan, että olin kerjännyt puhunut ajatuksiani ääneen että piti mennä oikein hionosti fiininä tilaamaan itselle lasillinen punaviiniä.

Siinä sitä siemaillessa humala kilahti päähän ja rupesin sikailemaan. Kaadoin jonkun siideri tuopin jäät ja sen lopun mun hienoon punaviinilasiini ja ryystin sitä. Että siitä se Sivistys mitä punaviinilasillisella yritin esittää karisi aika loistavasti.

[/quote]

Miksi alapeukkuja?
[/quote]
Varmaan siksi, että käyttäydyit huorahtavasti. Tuollainen käytös on pahempi kuin bussiin oksentaminen.

Vierailija
27/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty muistelemaan 

Vierailija
28/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:59"]

[/quote]

Miksi alapeukkuja?
[/quote]punaviini on pahaa. Et saa tykätä siitä, minäkään en pidä, alistu nainen. T. Narsisti

Vierailija
29/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pahasti olen mokannut vain kerran nuorena. En usko että haittaa jos menee joskus yli, kunhan siitä oppisi.

Olin niin naamat, että mursin käteni enkä edes huomannut kun vasta aamulla. Mies ja kaverini oli kantanut minua pitkin katuja kotiin kun olin vain kaatunut maahan ja sammunut.

Vierailija
30/81 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh olen yli kolmekymppinen kolmen jo kouluikäisen lapsen äiti. Olen käynyt viihteellä noin 5x elämäni aikana ja kuullut puhetta kuinka miehet tarjoaa baareissa. Odotin, että joku tarjoaisi, en niinkään muusta syystä kuin saadakseni huomionosoituksen. Kotiäiti odotti pientä kohteliasta huomionosoitusta :)  ja meni humala päissään puhumaan siitä, liittämättä siihen mitään takaajatuksia kenenkään suunnasta.

Huoramaine juttuissa olen todella naivi ja ymmärtämätön näissä sosiaalisissa tilanteissa, sillä minulla ei ole koskaan ollut seksi kokeiluja muiden, kuin oman pitkäaikaisen aviomieheni kanssa."ai sä olet sellainen tyttö" kommentti aiheittu nolostumista, kun tajusin, että tässä on jotain epäsopivaa.

Koska olen käynyt niin harvoin baareissa, olisin halunnut kokea kun joku tarjoaa juoman :) 

Vierailija
31/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:37"]

Onneksi pahasti olen mokannut vain kerran nuorena. En usko että haittaa jos menee joskus yli, kunhan siitä oppisi. Olin niin naamat, että mursin käteni enkä edes huomannut kun vasta aamulla. Mies ja kaverini oli kantanut minua pitkin katuja kotiin kun olin vain kaatunut maahan ja sammunut.

[/quote]

Mullekin kävi näin! Tai olin jotenkin selvinnyt kotiin, heräsin alasti sängystäni joten onnistuin riisuuntumaan, ja tajusin että käsi oli murtunut. Meni pukemisessa sitten tunti ja siitä sitten sairaalaan...

Vierailija
32/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen baarissa, mentiin samoille jatkoille ja pantiin, sit jostain syystä sain päähäni lähteä kävelemään omaan kotiini, kaupungin toiselle laidalle. Ei siinä mitään, mutta himassa huomasin ettei mulla ole housuja, olin kävelly pillu paljaana kaupungin läpi. Luojan kiitos oli aamuyö, eikä ketään ollut muistaakseni tullut vastaan.

Vierailija
33/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 00:15"]Tapasin miehen baarissa, mentiin samoille jatkoille ja pantiin, sit jostain syystä sain päähäni lähteä kävelemään omaan kotiini, kaupungin toiselle laidalle. Ei siinä mitään, mutta himassa huomasin ettei mulla ole housuja, olin kävelly pillu paljaana kaupungin läpi. Luojan kiitos oli aamuyö, eikä ketään ollut muistaakseni tullut vastaan.
[/quote]

Ei oo todellista :DDDDDDD

Vierailija
34/81 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:21"]Elettiin vuotta 1998. Oli helmikuun 18 pv ja olin ollut sairaslomalla jo 4 päivää kun olkapääni oli revennyt. Jo kolmas ryyppypäivä menossa kun vaimoni kertoi että hän on ihastunut yhteen afrikkalaiseen mieheen. Vaimoni tippui 7 kerroksesta jäiselle kadulle ja muistan sen lävähdyksen kuin eilisen. Aivan kaamea pamaus. Olin tutkintavankeudessa 7kk josta pääsin myöhemmin loppu kesästä vapaaksi kun syytteeni taposta hylättiin. Vuodesta 2000 asti olen ollut juomatta. Nykyisen perheen kanssa: vaimo ja kaksi lasta, kanssa menee hyvin, eikä he tiedä asiasta mitään. Vanhempani, joista jo toinen on kuollut, luulivat että me vain erosimme. Parvekeelta vahingossa tippunut vaimo eli 5 päivää sairaalassa, mutta massiivinen monielinvaurio tappoi hänet lopulta. Ei hänellä ollut enää edes kasvoja, vaikka ne olivatkin jäljellä, mutta ei minun silmissäni. Tunnen syvää häpeää hänen muistolleen.
[/quote]

Mitä_vittua

Vierailija
35/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää, viikonlopun kunniaksi! :)

Vierailija
36/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että jos 80-luvun lopulla olisi ollut YouTube ja kamerakännykät niin olisin varmasti heittäyttynyt irti hengestä häpeän vuoksi.

Vierailija
37/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin joskus parikymppisenä Tallinnan laivalla kolmen miehen hyttiin ja harrastin kimppakivaa niiden kanssa ihan ympäripäissäni. En ole ylpeä tästä :D

Vierailija
38/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin miettiä, mitä ihan hirveää olisi tullut tehtyä. Pari panoa on ollut, joiden mukaan en kyllä varmasti olisi lähtenyt ilman hirveää tuubaa, ja on kaduttanut pitkään myöhemmin. Toinen häiriköi kämppistäni soitoilla (koska oma puhelimeni oli jossain, ja olin kämppikselle soittanut hänen kännykästään) vielä muutaman kerran jälkeen päin, tosi limainen tyyppi. Toinen ei kertonut nimeään (!!!!), vaan useita. No, siitä ei ollut sen enempää harmia, kunhan kotiin pääsin.

Kovimmaksi mokaksi pitänee laskea siis aika, jolloin petin lyhyen ajan sisällä silloista kumppaniani kahdesti, kännin siivittämänä tietenkin. Suhde oli kamala itsessäänkin, koska kyseinen kumppani oli doku - ja/siis osittainhan ajauduin varmaan pettämäänkin juuri, koska olin tosi onneton ko. suhteessa. Sanomattakin lienee myös selvää, että olin ottanut vaikutteita :P eli oma alkoholinkäyttöni tuolloin oli myös jokseenkin karmeeta.

Mutta että näköjään kaikki mokat liittyvät seksiin. On sitä ehkä tullut vähän hölistyä vääristä asioista väärille ihmisille, mut ei siitä ole juuri koskaan tullut mitään hankalia jälkiseuraamuksia.

Vierailija
39/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on hauskoja :DDDD Nauroin ääneen.

Vierailija
40/81 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:14"]

Omat on niin synkkiä ja surullisia että niistä ei riemua revi. Siis ne omat pahimmat. Joitain ei niin pahoja: oksensin firman juhlissa pomon päälle, sammuin hankeen talvella ja heräsin putkasta, yritin iskeä jokaista miestä miehen siskon häissä. Korkki kii vuodesta -07

[/quote]

Total white trash

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi