Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sallisitko miehen ystäyyden expanoonsa?

Vierailija
23.07.2015 |

Meillä seurustelua takana 1,5vuotta. Mies kertoi minulle heti että hänellä on sitten ystävänään nainen jonka kanssa ollut on-off juttua vuosikausia mutta enää ei mitään kun molemmat seurustelee tahoillaan. Kertoi kuitenkin että harrastivat seksiä satunnaisesti myös vähän ennen meidän seurustelua mutta se tosiaan oli vain seksiä. No, minua se heidän satunnainen yhteydenpito ja kuulumisten vaihtelu ei alussa häirinnyt (olivat yhteydessä n. joka toinen viikko). Nyt tämä nainen on eronnut ja pitää mieheeni yhteyttä joka päivä ja mies ei tätä tunnu pahana pitävän. Kyselee esimerkiksi ohjeita lampun vaihtoon ja sellaisiin ns. miesten hommiin.Selailin miehen kuvia puhelimesta yksi päivä ja nainen on lähettänyt hänelle aika monta kuvaa itsestään, yksi oli selfie jossa päällä vaan pikkarit ja joku toppi. Kysyin sitten titenkin mieheltä että miksi tämmönen kuva niin mies vaan totesi että mitä tosta että tommosia kuvia he toisilleen lähettelee, oli kuulemma just herännyt niin pistänyt kuvan että huomenta, onko väliä kun kavereita ovat. Miehen mielestä ei ole syytä huoleen mutta jotenkin minua ahdistaa ajatus kun siitä heidän sekstailustaan ei niin kauaa kuitenkaan ole vaikka en mikään mustasukkainen olekkaan...Olemme kuitenkin tämän naisen kanssa niinkuin yö ja päivä (esim minä lyhyt ja vaalea, hän pitkä ja tumma jne) ja ajattelen että ei mies ehkä hänen tyyppisestään edes kiinnostu joten voi olla että murehdin turhia :)

Ajatuksia?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:10"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:03"]Voi luoja AP, etkö missään vaiheessa epäillyt mitään? OSasiko mies oikeasti esittää kotona hyvää poikaystävää 1,5v??? [/quote] Tätä minäkin ihmettelen... Ihmettelen ihan oikeasti, että eikö muka huomaa!? Onko vaan niin sinisilmäinen, kuten ap viesteistään päätellen on... [/quote]   En! En epäillyt..Luotin 100% kun mies niin avoimesti tästä naisesta mulle kertoi ja hänellä on paljonkin naispuoleisia ystäviä (joista kyllä tunnen suurimman osan minäkin). Pahinta tässä kai on se että on ihan nolla olo...se että ei ole oltu tosissaan vaikka minä olen ollut..ja luullut että mieskin..t.ap [/quote] Minkälainen mies oli luonteeltaan? Eikö kukaan ikinä varoittanut tms.?

[/quote]

Ei kukaan varoittanut.. Me tutustuimme baarissa ja ei ollut aiemmin yhteisiä tuttuja... Nytkun mietin niin enhän minä kamalasti hänen ystäviään tuntenut, hän enempi minun... Ne kaverit jotka meillä kävi niin eivät varmasti olisi edes kertoneet vaikka olisi tienneet..lapsesta asti olleet ystäviä. Ovatkohan ne tienneet koko ajan?
[/quote]

Ihan järkyttävää. Tällaisesta varmaan itse kullekin nousee epäilyt pintaan, kun kaikki voi olla mahdollista...

Vierailija
102/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:39"]Uskomatonta mutta en edes ole niin vihainen tuolle naiselle..viesteistä kävi selkeästi ilmi että mies on koko ajan läähättänyt hänen perään (pyytänyt lähettämään kuvia, pyytänyt nähdä...), nainen on jossakin vaiheessa myös kirjoittanut että eiköhän tämä pidä lopettaa mutta mies vaan jatkanut.. on nainenkin kehunut miestä mutta njäääh..en tiedä minusta se vaikutti siltä että mies on enemmän siinä mukana... yhdessä viestittelyssä mies kysyi että millon nähdään niin nainen oli kirjoittanut että ei nyt oikein onnistu kun oon yhen miehen luona täällä..niin mies vaan siihen laittanut surunaamahymiöitä ja kertoo olevansa mustis..no, aion varmistaa että kaikki kuulee totuuden meidän erosta.. t.ap
[/quote]

Eikä sun sille naiselle pidäkkään olla vihainen vaan mulkulle miehelles. Onneksi tuhlasit vain 1,5v elämästäsi etkä vaikkapa 10v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se nähdään. Miehen ja naisen ystävyys suhde ..vitsi mitä paskaa älkää olko naiset niin naiiveja vaikka nainen ei olisikaan entinen pano niin jotain siellä taustalla yleensä on eri asia on jos ollaan jotain lapsuuden ystäviä

Vierailija
104/106 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sallinut mutta en kieltänytkään, mutta mies tajusi itse katkaista välit ko. henkilöön.

Vierailija
105/106 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo tosi paljon miehestä, kun ylipäätään viestittelee entisten panojen kanssa ollessaan parisuhteessa. En voisi kuvitellakaan, että oma puoliso tekisi tällaista ja jos tekisi, niin en kauaa häntä katselisi.

Vierailija
106/106 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah. Ei entisistä panoista mitään viattomia ystäviä tule. Varsinkin jos on ollut tuollainen hätävara vaihtuen tilanteen mukaan ystäväksi tai panoksi. Tuollaisissa suhteissa on se ongelma, etteivät ne lopu. Kun erotaan, käydään eroprosessi. Mutta tuollaiset on-off-suhteet on aina jollain tasolla olemassa,  puolison olemassaolo on sivuseikka, kun aina jommallakummalla jotain on ollut. Mulla on ollut tuollainen suhde, niin myös miehelläni. Ja kyllä molemmat ymmärsivät, että ne ovat niitä suhteita, jotka todellakin lopetetaan ihan 100% ja jätetään menneisyyteen. Ihan liikaa vaadisstu kumppanilta että pitäis sietää joku joka päivinen bestis, jonka kanssa kuitenkin jaettu kaikki intiimitkin jutut, eli pitkäaikainen kumppani, jonka kanssa välil ollaan ja välil ei. Vähän sama kuin se virallinen exä lähettelis aamuisin pikkarit opäälle huomenta-kuvia. Osa miehistä taitaa olla myös vähän tyhmiä, etteivät ymmärrä mitä juonia naiset punovat. Osa vaan haluaa pitää kaiken, uuden tyttiksen ja sitten sen vanhankin sulostuttamassa päiväänsä. Sano sille ukolles, että menneisyys kannattaa hyvästellä ja panostaa kaikki patinsa teidän suhteeseen. Jos ei tajua, pyydä jonkun kivan kaverin lähettävän sulle aamustondis-kaverikuvia. Jos et sinä pane, niin yhtä viatontahan se kuin tuo mieheskin touhu. Kaikkea ei ap tarvitse hyväksyä. Kerro miehellesi että tuollainen ystävyys loukkaa sinua.  Jos ei sen vertaa sua kunnioita, voit päätellä kuinka vakavissaan hän on kanssasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi