Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sallisitko miehen ystäyyden expanoonsa?

Vierailija
23.07.2015 |

Meillä seurustelua takana 1,5vuotta. Mies kertoi minulle heti että hänellä on sitten ystävänään nainen jonka kanssa ollut on-off juttua vuosikausia mutta enää ei mitään kun molemmat seurustelee tahoillaan. Kertoi kuitenkin että harrastivat seksiä satunnaisesti myös vähän ennen meidän seurustelua mutta se tosiaan oli vain seksiä. No, minua se heidän satunnainen yhteydenpito ja kuulumisten vaihtelu ei alussa häirinnyt (olivat yhteydessä n. joka toinen viikko). Nyt tämä nainen on eronnut ja pitää mieheeni yhteyttä joka päivä ja mies ei tätä tunnu pahana pitävän. Kyselee esimerkiksi ohjeita lampun vaihtoon ja sellaisiin ns. miesten hommiin.Selailin miehen kuvia puhelimesta yksi päivä ja nainen on lähettänyt hänelle aika monta kuvaa itsestään, yksi oli selfie jossa päällä vaan pikkarit ja joku toppi. Kysyin sitten titenkin mieheltä että miksi tämmönen kuva niin mies vaan totesi että mitä tosta että tommosia kuvia he toisilleen lähettelee, oli kuulemma just herännyt niin pistänyt kuvan että huomenta, onko väliä kun kavereita ovat. Miehen mielestä ei ole syytä huoleen mutta jotenkin minua ahdistaa ajatus kun siitä heidän sekstailustaan ei niin kauaa kuitenkaan ole vaikka en mikään mustasukkainen olekkaan...Olemme kuitenkin tämän naisen kanssa niinkuin yö ja päivä (esim minä lyhyt ja vaalea, hän pitkä ja tumma jne) ja ajattelen että ei mies ehkä hänen tyyppisestään edes kiinnostu joten voi olla että murehdin turhia :)

Ajatuksia?

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pikkarikuvat ovat kyllä vähän liian paksua. En usko, että miehesi tykkäisi, jos sinäkin lähettäisit sellaisia mahdollisille miespuolisille ystävällesi. Mutta kyllä muuten itse antaisin heidän olla ystäviä ja tutustuin mielelläni itsekin naiseen, että näkisin ja kokisin itse onko syytä huoleen. Itsekin saan olla mieheni veljen ystävä, vaikka aikanaan meillä oli vähän ennen miestäni juttua. Jotkut ovat todella hyviä tyyppejä kavereina, mutta muussa mielessä ei löydykään mitään yhteistä tai toisen kanssa ei vaan juttu toimi.

Vierailija
42/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA! Tai parempi, tee joku jäynä... Selvitä treffipaikka ja pamahda paikalle! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että heillä on edelleen seksisuhde - vain seksisuhde. Eivät halua parisuhdetta vaan hyvää panoa silloin tällöin. Tiedän niin tuon tunteen. Jonkun kanssa seksikemiat käy vaan paremmin yksiin kuin toisten.

Em. ei sulje pois sitä etteikö sinun ja miehesi seksisuhde olisi myös hyvää ja tyydyttävää. Joihinkin ihmisiin vaan jää kiinni ja kun on tilaisuus niin paneskellaan. Hyvä mieli molemmilla.

Itselläni oli panosuhteita avioliittoni aikana, mieheni ei ollut niistä tietoinen. Mieheni taitavat seksikyvyt ja hyvä varustus teki minusta himokkaan ja halukkaan seksipedon joka otti seksiä mistä halusi.

Vaikea selittää, vaikea ymmärtää, näin vain oli vuosia.

Vierailija
44/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuvitella, että miehesi mieskaverit lähettäisi hänelle kuvansa pelkissä kalsareissa?? Ei ole mun mielestä ihan viatonta ja normaalia. Kyllä ainakin muikilla on muutakin mielessä. Eli en kyllä ihan purematta nielis.

Toisaalta, kun itse seurustelin vielä nykyisen mieheni kanssa, niin viestittelin yhden panokaverini kanssa välillä. Ja se tosiaan oli ainakin mun puolelta todella viatonta. Ei siis mitään kuvia tms. Mies ei siitä tietty digannut, enkä mä voinut ymmärtää miestäni. No, nyt jälkeenpäin kyllä ymmärrän. Mutta viestittely oli kyllä täysin viatonta, ainakin minun puoleltani, eli älä nyt ihan heti miestäsi tuomitse. Miehet on kyllä niin urpojakin, ettei ne välttämättä tajua edes ihan suoraa vihjailua.

Vierailija
45/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:53"]

Voisitko kuvitella, että miehesi mieskaverit lähettäisi hänelle kuvansa pelkissä kalsareissa?? Ei ole mun mielestä ihan viatonta ja normaalia. Kyllä ainakin muikilla on muutakin mielessä. Eli en kyllä ihan purematta nielis.

Toisaalta, kun itse seurustelin vielä nykyisen mieheni kanssa, niin viestittelin yhden panokaverini kanssa välillä. Ja se tosiaan oli ainakin mun puolelta todella viatonta. Ei siis mitään kuvia tms. Mies ei siitä tietty digannut, enkä mä voinut ymmärtää miestäni. No, nyt jälkeenpäin kyllä ymmärrän. Mutta viestittely oli kyllä täysin viatonta, ainakin minun puoleltani, eli älä nyt ihan heti miestäsi tuomitse. Miehet on kyllä niin urpojakin, ettei ne välttämättä tajua edes ihan suoraa vihjailua.

[/quote]

Okei, en lukenut tota kommenttiasi jossa oli viestittelyt. Aika selkeältä toi kieltämättä kuulostaa. Sori.

Vierailija
46/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:57"]

Yksikään eukko ei ole koskaan sanellut tekemisiäni , menemisiäni eikä ystäviäni.

Eikä tule sanelemaankaan.

Toivottavasti miehesi eroaa aloittajasta, mustasukkainen, omistushaluinen , eikä luota mieheensä.

Hieno lähtökohta parisuhteessa ololle. Vaihtoon lähtisit.

[/quote]

Minä luotin mieheeni. Annoin pitää entiset naisystävät kavereina ja soitella kuulumisia. Yhteisiä harrastuksiakin oli. Nyt 20 vuoden jälkeen kävi ilmi, että toisen kanssa ollut vakaituinen seksisuhde koko ajan ja nainen vain odotellut, koska mies jättää minut ja lapset. Toisenkin kanssa sängyssä käyty alkuaikoina. Tällä hetkellä miehellä menossa kiihkeän nettisuhteen jälkimainingit. Ei kuulemma olla enää kuin kavereita. Minä taitaisin olla luottavaisuudessani varsinainen kultakimpale sinunkin laisillesi miehille :)

Ja en ole jättämässä miestäni eikä hän minua. Selvittelen vielä päätäni, koska kaiken esiin tulosta on vasta puoli vuotta.

Vierailija
47/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:45"]

Ajatuksia: Sallisitko miehen ystävyyden lapsiensa wt-äitiin?

Mielestäni sama kysymys.

Mikä on wt-äiti? typerä kysymys..

[/quote]

Vierailija
48/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo mun mielestä ainakaan selvää pettämistä ole! Kyse voi olla oikeastikkin jostakin kahvittelusta tai... Ei välttämättä seksistä!! 

Vierailija
49/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:59"]

No ei tuo mun mielestä ainakaan selvää pettämistä ole! Kyse voi olla oikeastikkin jostakin kahvittelusta tai... Ei välttämättä seksistä!! 

[/quote]

No onpas. Ja mies näyttää olevan aktiivinen osapuoli....

Vierailija
50/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:52"]

Väitän että heillä on edelleen seksisuhde - vain seksisuhde. Eivät halua parisuhdetta vaan hyvää panoa silloin tällöin. Tiedän niin tuon tunteen. Jonkun kanssa seksikemiat käy vaan paremmin yksiin kuin toisten.

Em. ei sulje pois sitä etteikö sinun ja miehesi seksisuhde olisi myös hyvää ja tyydyttävää. Joihinkin ihmisiin vaan jää kiinni ja kun on tilaisuus niin paneskellaan. Hyvä mieli molemmilla.

Itselläni oli panosuhteita avioliittoni aikana, mieheni ei ollut niistä tietoinen. Mieheni taitavat seksikyvyt ja hyvä varustus teki minusta himokkaan ja halukkaan seksipedon joka otti seksiä mistä halusi.

Vaikea selittää, vaikea ymmärtää, näin vain oli vuosia.

[/quote]

No ihan sama onko kyseessä seksisuhde vai mikä mutta näköjään joku suhde josta minä en ole ollut tietoinen!!! Ei tämä voi olla totta....eiei...

Vierailija
51/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:25"]

Olin huono tyttöystävä ja luin viestejä...ja tosiaan eipä siellä montaa viestiä tallessa ollut..mutta taisi tulla selväksi koko kuvio...:( t.ap

[/quote]

Mieheni on huono poikaystävä, kun pitää niin tiivistä yhteyttä entiseen :( Ei sellaisesta koskaan mitään hyvää seuraa.

Vierailija
52/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:48"]

Mun mies oli meidän seurustelun alku aikoina tosi mustis mun miespuolisesta ystävästä. Vihdoin kun sain heidät saman pöydän ääreen tajusi mies mustasukkaisuutensa olleen turhaa. Käydään siis yhdessä ulkona ja nykyään kaverilla on myös tyttöystävä, joka aluksi oli puolestaan minusta mustis, mutta tosiaan kun kaikki vaan sai tutustua toisiinsa voi epäilyt unohtaa! :)

Aloittajan tilanne toki hieman erilainen, eli on-off suhde ei käsittääkseni ole ystävyyttä, vaan enemmän fyysinen suhde. Toki varmasti alusvaatteissa ym. nähnyt naisen monesti, mutta tosiaan tuollaiset jutut ei kuulu ystävyyteen. Eihän ketään voi kieltää pitämästä yhteyttä johonkin, mutta kannattaa tosiaan tehdä miehelle selväksi, ettei tuollainen ole ok. Ainakaan itse en tuollaista katselisi.

[/quote]

Hienoa ja good for you, minä en vaan näe että oikeasti olisi ihmissuhteet niin vähissä että olisi eksien ja heidän uusien kanssa oltava tekemisissä.. jos viihtyy eikä mitään ole hampaankolossa niin fine, jotenkin vaan en itse haluaisi sellaista painolastia tai tuttavuussuhdetta elämääni. Ehkä eksäni sitten ovat vain jotenkin keskivertoa paskempia. (mitä nyt viimeisin petti mua siskoni kanssa)

Vierailija
53/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala sanoa tätä AP mutta tuntuu että tuolla naisella taitaa olla melkoinen ote mieheesi. Ilmeisesti kiinnostunut miehestäsi kun oma suhde on mennyt ja haluaa nyt katsoa lähteekö mies taas (ehkä tehnyt tätä aiemminkin jos onoff:ia ollut) mukaan. Sinuna pistäisin pelin poikki.

Vierailija
54/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:45"]

Ajatuksia: Sallisitko miehen ystävyyden lapsiensa wt-äitiin?

Mielestäni sama kysymys.

Mikä on wt-äiti? typerä kysymys..

[/quote]

[/quote]

wt = white trash = valkoista roskasakkia. Nimitys, jota nykyään niin monet itsensä paremmiksi ihmisiksi katsovat tykkäävät viljellä.

Vierailija
55/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:06"]

Kamala sanoa tätä AP mutta tuntuu että tuolla naisella taitaa olla melkoinen ote mieheesi. Ilmeisesti kiinnostunut miehestäsi kun oma suhde on mennyt ja haluaa nyt katsoa lähteekö mies taas (ehkä tehnyt tätä aiemminkin jos onoff:ia ollut) mukaan. Sinuna pistäisin pelin poikki.

[/quote]

Se piti vielä sanomani että ei mies varmaan kovin tosissaan sinun kanssasi ole ollut jos on valmis uhraamaan suhteen tuon naisen takia. Aiempia viestejä poistellut, näitä ei..miksi?

Vierailija
56/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Selvä pettäjä tosta viestistä päätellen minkä luit...

Vierailija
57/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:32"]

Ap, mitä sieltä siis löytyi? Oon kyllä samaa mieltä muutaman kanssa, ettei tollanen pikkarikuvien lähettely varatulle miehelle ole mitään muuta kuin sitä itteään.. Valitettavasti.

[/quote]

Ei ollut niitä kuvia siellä keskusteluissa tallessa.. ainoastaan eilisaamun keskustelu meni jotenkin näin ja minä oon sillon ollut kaverin kanssa kaupungilla:

Mies: moi, millon kävis sulle? sama ku viimeks?

Nainen: menee kyllä ens viikkoon, reissussa vielä

M: en malta odottaa :P

N: heh samoin. sulla on muuten ihana kuva tossa... (tai jotakin kehuja miehen profiilikuvasta) 

M: hah itelläs on. ilmottele kun sopis niin....

N: todellakin ;) (oli muistaakseni silmän isku tai kieltä näyttävä hymiö...)

M:nähään :P

Nyt lyö pää tyhjää...en tiedä mitä sanoa.. Miten nuo nyt tulkitaan??? :O t.ap

[/quote]

Selvä seksisuhdehan heillä on, valitettavasti. Minun miehelläni oli samantapaisia viestejä, ja pidempi suhdehan sieltä takaa löytyi :(

Vierailija
58/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa enää elämääsi tuohon ihmiseen! Nyt niskasta itteä kiinni ja heitä mies ulos!!!

Vierailija
59/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa kyse siis YSTÄVÄSTÄ, ei olla harrastettu seksiä eikä ole ollut mitään sutinaa...

Vierailija
60/106 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:32"]

Ap, mitä sieltä siis löytyi? Oon kyllä samaa mieltä muutaman kanssa, ettei tollanen pikkarikuvien lähettely varatulle miehelle ole mitään muuta kuin sitä itteään.. Valitettavasti.

[/quote]

Ei ollut niitä kuvia siellä keskusteluissa tallessa.. ainoastaan eilisaamun keskustelu meni jotenkin näin ja minä oon sillon ollut kaverin kanssa kaupungilla:

Mies: moi, millon kävis sulle? sama ku viimeks?

Nainen: menee kyllä ens viikkoon, reissussa vielä

M: en malta odottaa :P

N: heh samoin. sulla on muuten ihana kuva tossa... (tai jotakin kehuja miehen profiilikuvasta) 

M: hah itelläs on. ilmottele kun sopis niin....

N: todellakin ;) (oli muistaakseni silmän isku tai kieltä näyttävä hymiö...)

M:nähään :P

Nyt lyö pää tyhjää...en tiedä mitä sanoa.. Miten nuo nyt tulkitaan??? :O t.ap

[/quote]

Selvä seksisuhdehan heillä on, valitettavasti. Minun miehelläni oli samantapaisia viestejä, ja pidempi suhdehan sieltä takaa löytyi :(

[/quote]

No höpöhöpö, nuo viestit voi kyllä tulkita muutenkin kuin seksistisiksi???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme