Sallisitko miehen ystäyyden expanoonsa?
Meillä seurustelua takana 1,5vuotta. Mies kertoi minulle heti että hänellä on sitten ystävänään nainen jonka kanssa ollut on-off juttua vuosikausia mutta enää ei mitään kun molemmat seurustelee tahoillaan. Kertoi kuitenkin että harrastivat seksiä satunnaisesti myös vähän ennen meidän seurustelua mutta se tosiaan oli vain seksiä. No, minua se heidän satunnainen yhteydenpito ja kuulumisten vaihtelu ei alussa häirinnyt (olivat yhteydessä n. joka toinen viikko). Nyt tämä nainen on eronnut ja pitää mieheeni yhteyttä joka päivä ja mies ei tätä tunnu pahana pitävän. Kyselee esimerkiksi ohjeita lampun vaihtoon ja sellaisiin ns. miesten hommiin.Selailin miehen kuvia puhelimesta yksi päivä ja nainen on lähettänyt hänelle aika monta kuvaa itsestään, yksi oli selfie jossa päällä vaan pikkarit ja joku toppi. Kysyin sitten titenkin mieheltä että miksi tämmönen kuva niin mies vaan totesi että mitä tosta että tommosia kuvia he toisilleen lähettelee, oli kuulemma just herännyt niin pistänyt kuvan että huomenta, onko väliä kun kavereita ovat. Miehen mielestä ei ole syytä huoleen mutta jotenkin minua ahdistaa ajatus kun siitä heidän sekstailustaan ei niin kauaa kuitenkaan ole vaikka en mikään mustasukkainen olekkaan...Olemme kuitenkin tämän naisen kanssa niinkuin yö ja päivä (esim minä lyhyt ja vaalea, hän pitkä ja tumma jne) ja ajattelen että ei mies ehkä hänen tyyppisestään edes kiinnostu joten voi olla että murehdin turhia :)
Ajatuksia?
Kommentit (106)
Parhaiten auttaa kun pidät miehesi tyydytettynä. Kun heppi vähänkin värähtää niin otat suihin, sylitanssilla tyydytät, tarjoat pyhintäsi hänelle aina kun haluaa... ei paljon vierasta kaipaa siinä vaiheessa kun saa kotona niin paljon ja usein kuin vain on tarvis.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:52"]
:DDD joo no suoraan sanottuna tommosen jälkeen en olis enää miehen kanssa. Ihan selvä et niillä on tunteita. Ei toi oo hyväksyttävää.
[/quote]
varmasti on tunteita kun ovat ystäviä pidemmältä ajalta. en minä sitä epäilekkään. Mutta voiko seksisuhteessa olleet olla myöhemmin vain ystäviä..sitä mietin :) t. ap
[/quote]
No minulta se on onnistunut, mutta en to-del-la-kaan lähettelisi miehelle seksiin vihjaaviakaan kuvia, enkä ole ollut itseasiassa edes tilanteessa, jossa eksälläni olisi uusi. Tuskin silloin kaipaisinkaan yhteydenpitoa.
Minusta kuulosti huonolta tilanteesi ts. miehen toiminta.
Mieheni antoi kerran humalassa ex-panonsa halata häntä. Pano oli sellainen joka on aina toivonut että hänellä ja miehelläni olisi jotain enemmän. Mulla napsahti päässä, kun sain humalaisen mieheni ulos baarista niin heittelin häntä aikani pitkin katua ja auton konepeltejä. Enkä siis ole mikään iso ja vahva nainen ja mieheni taas on melko miehekäs mies. Mies säikähti niin paljon että ei oo ex-panoja näkyny. Olen itsekin harrastellut seksiä useiden mieskavereiden kanssa, mutta meillä se on ollut juuri sitä - seksiä eikä muuta, kumpikaan ei ole halunnut tai yrittänyt tehdä muuta.
Ihan kuin tää ois provo, aloittaja esittää yksinkertaista.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:16"]
Parhaiten auttaa kun pidät miehesi tyydytettynä. Kun heppi vähänkin värähtää niin otat suihin, sylitanssilla tyydytät, tarjoat pyhintäsi hänelle aina kun haluaa... ei paljon vierasta kaipaa siinä vaiheessa kun saa kotona niin paljon ja usein kuin vain on tarvis.
[/quote]
Miehet ei petä jos saa kotona tarpeeksi. PISTE.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:23"]Mieheni antoi kerran humalassa ex-panonsa halata häntä. Pano oli sellainen joka on aina toivonut että hänellä ja miehelläni olisi jotain enemmän. Mulla napsahti päässä, kun sain humalaisen mieheni ulos baarista niin heittelin häntä aikani pitkin katua ja auton konepeltejä. Enkä siis ole mikään iso ja vahva nainen ja mieheni taas on melko miehekäs mies. Mies säikähti niin paljon että ei oo ex-panoja näkyny. Olen itsekin harrastellut seksiä useiden mieskavereiden kanssa, mutta meillä se on ollut juuri sitä - seksiä eikä muuta, kumpikaan ei ole halunnut tai yrittänyt tehdä muuta.
[/quote]
eli naisille on siis sallittua ex-panot kuten yllä sanotaan että hänellä on ja se on ollut vain panoja. Miehelle se on kiellettyä ja nainen saa siitä ottaa kilarit kun ilmenee että mies ei olekaan ollut neitsyt ja hänellä on menneisyys. En vain tajua teitä naisia.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:16"]
[/quote]
Miehet ei petä jos saa kotona tarpeeksi. PISTE.
[/quote]
Harmi kun voi peukuttaa vsin yhden kerran.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:16"] Parhaiten auttaa kun pidät miehesi tyydytettynä. Kun heppi vähänkin värähtää niin otat suihin, sylitanssilla tyydytät, tarjoat pyhintäsi hänelle aina kun haluaa... ei paljon vierasta kaipaa siinä vaiheessa kun saa kotona niin paljon ja usein kuin vain on tarvis. [/quote] Miehet ei petä jos saa kotona tarpeeksi. PISTE. [/quote] Harmi kun voi peukuttaa vsin yhden kerran.
[/quote]
Niin, alaspäin.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:23"]Mieheni antoi kerran humalassa ex-panonsa halata häntä. Pano oli sellainen joka on aina toivonut että hänellä ja miehelläni olisi jotain enemmän. Mulla napsahti päässä, kun sain humalaisen mieheni ulos baarista niin heittelin häntä aikani pitkin katua ja auton konepeltejä. Enkä siis ole mikään iso ja vahva nainen ja mieheni taas on melko miehekäs mies. Mies säikähti niin paljon että ei oo ex-panoja näkyny. Olen itsekin harrastellut seksiä useiden mieskavereiden kanssa, mutta meillä se on ollut juuri sitä - seksiä eikä muuta, kumpikaan ei ole halunnut tai yrittänyt tehdä muuta. [/quote] eli naisille on siis sallittua ex-panot kuten yllä sanotaan että hänellä on ja se on ollut vain panoja. Miehelle se on kiellettyä ja nainen saa siitä ottaa kilarit kun ilmenee että mies ei olekaan ollut neitsyt ja hänellä on menneisyys. En vain tajua teitä naisia.
[/quote]Ja nähtävästi naisille on myös väkivalta sallittu. Minäkään en tajua meitä naisia, hävettää :(
Luin, että miehen ex tamppooniin
Minä ainakaan en hyväksyisi! Sanoisin suorat sanat että kavereita voi olla, mutta pikkarikuvat saa loppua. Ja jos ei lopu niin sitten sinä et sellaista enää katsele
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:03"]Voi luoja AP, etkö missään vaiheessa epäillyt mitään? OSasiko mies oikeasti esittää kotona hyvää poikaystävää 1,5v??? [/quote] Tätä minäkin ihmettelen... Ihmettelen ihan oikeasti, että eikö muka huomaa!? Onko vaan niin sinisilmäinen, kuten ap viesteistään päätellen on...
[/quote]
En! En epäillyt..Luotin 100% kun mies niin avoimesti tästä naisesta mulle kertoi ja hänellä on paljonkin naispuoleisia ystäviä (joista kyllä tunnen suurimman osan minäkin). Pahinta tässä kai on se että on ihan nolla olo...se että ei ole oltu tosissaan vaikka minä olen ollut..ja luullut että mieskin..t.ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:03"]Voi luoja AP, etkö missään vaiheessa epäillyt mitään? OSasiko mies oikeasti esittää kotona hyvää poikaystävää 1,5v??? [/quote] Tätä minäkin ihmettelen... Ihmettelen ihan oikeasti, että eikö muka huomaa!? Onko vaan niin sinisilmäinen, kuten ap viesteistään päätellen on...
[/quote]
En! En epäillyt..Luotin 100% kun mies niin avoimesti tästä naisesta mulle kertoi ja hänellä on paljonkin naispuoleisia ystäviä (joista kyllä tunnen suurimman osan minäkin). Pahinta tässä kai on se että on ihan nolla olo...se että ei ole oltu tosissaan vaikka minä olen ollut..ja luullut että mieskin..t.ap
[/quote]
Minkälainen mies oli luonteeltaan? Eikö kukaan ikinä varoittanut tms.?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:10"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:03"]Voi luoja AP, etkö missään vaiheessa epäillyt mitään? OSasiko mies oikeasti esittää kotona hyvää poikaystävää 1,5v??? [/quote] Tätä minäkin ihmettelen... Ihmettelen ihan oikeasti, että eikö muka huomaa!? Onko vaan niin sinisilmäinen, kuten ap viesteistään päätellen on... [/quote] En! En epäillyt..Luotin 100% kun mies niin avoimesti tästä naisesta mulle kertoi ja hänellä on paljonkin naispuoleisia ystäviä (joista kyllä tunnen suurimman osan minäkin). Pahinta tässä kai on se että on ihan nolla olo...se että ei ole oltu tosissaan vaikka minä olen ollut..ja luullut että mieskin..t.ap [/quote] Minkälainen mies oli luonteeltaan? Eikö kukaan ikinä varoittanut tms.?
[/quote]
Ei kukaan varoittanut.. Me tutustuimme baarissa ja ei ollut aiemmin yhteisiä tuttuja... Nytkun mietin niin enhän minä kamalasti hänen ystäviään tuntenut, hän enempi minun... Ne kaverit jotka meillä kävi niin eivät varmasti olisi edes kertoneet vaikka olisi tienneet..lapsesta asti olleet ystäviä. Ovatkohan ne tienneet koko ajan?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:52"]
Väitän että heillä on edelleen seksisuhde - vain seksisuhde. Eivät halua parisuhdetta vaan hyvää panoa silloin tällöin. Tiedän niin tuon tunteen. Jonkun kanssa seksikemiat käy vaan paremmin yksiin kuin toisten.
Em. ei sulje pois sitä etteikö sinun ja miehesi seksisuhde olisi myös hyvää ja tyydyttävää. Joihinkin ihmisiin vaan jää kiinni ja kun on tilaisuus niin paneskellaan. Hyvä mieli molemmilla.
Itselläni oli panosuhteita avioliittoni aikana, mieheni ei ollut niistä tietoinen. Mieheni taitavat seksikyvyt ja hyvä varustus teki minusta himokkaan ja halukkaan seksipedon joka otti seksiä mistä halusi.
Vaikea selittää, vaikea ymmärtää, näin vain oli vuosia.
[/quote]
Mitkä vitun seksikemiat? :p
Eköhän jokainen päätä omista ystävistään.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:57"]
Yksikään eukko ei ole koskaan sanellut tekemisiäni , menemisiäni eikä ystäviäni.
Eikä tule sanelemaankaan.
Toivottavasti miehesi eroaa aloittajasta, mustasukkainen, omistushaluinen , eikä luota mieheensä.
Hieno lähtökohta parisuhteessa ololle. Vaihtoon lähtisit.
[/quote]Tämä kaikkiko onkin ap:n syytä? Mies ei ole taaskaan tehnyt mitään väärää, niinpä niin...
Voi paska mikä mäihä ap:lla.. Hyvä että selvisi nyt eikä vaikka raskausaikana tai toisen tai kolmannen raskauden jälkeen. Nyt vähän äkkiä testeihin!
Uskomatonta mutta en edes ole niin vihainen tuolle naiselle..viesteistä kävi selkeästi ilmi että mies on koko ajan läähättänyt hänen perään (pyytänyt lähettämään kuvia, pyytänyt nähdä...), nainen on jossakin vaiheessa myös kirjoittanut että eiköhän tämä pidä lopettaa mutta mies vaan jatkanut.. on nainenkin kehunut miestä mutta njäääh..en tiedä minusta se vaikutti siltä että mies on enemmän siinä mukana... yhdessä viestittelyssä mies kysyi että millon nähdään niin nainen oli kirjoittanut että ei nyt oikein onnistu kun oon yhen miehen luona täällä..niin mies vaan siihen laittanut surunaamahymiöitä ja kertoo olevansa mustis..no, aion varmistaa että kaikki kuulee totuuden meidän erosta.. t.ap
Yksi mätämuna pilaa koko korin.
Yksikään poikaystäväni, paitsi tämä yksi, ei ole käyttänyt ystävällisyyttäni sillä tavalla hyväksi. Hän oli ystävä exänsä kanssa. Tietämättäni sitten myös vähän enemmänkin...