Sallisitko miehen ystäyyden expanoonsa?
Meillä seurustelua takana 1,5vuotta. Mies kertoi minulle heti että hänellä on sitten ystävänään nainen jonka kanssa ollut on-off juttua vuosikausia mutta enää ei mitään kun molemmat seurustelee tahoillaan. Kertoi kuitenkin että harrastivat seksiä satunnaisesti myös vähän ennen meidän seurustelua mutta se tosiaan oli vain seksiä. No, minua se heidän satunnainen yhteydenpito ja kuulumisten vaihtelu ei alussa häirinnyt (olivat yhteydessä n. joka toinen viikko). Nyt tämä nainen on eronnut ja pitää mieheeni yhteyttä joka päivä ja mies ei tätä tunnu pahana pitävän. Kyselee esimerkiksi ohjeita lampun vaihtoon ja sellaisiin ns. miesten hommiin.Selailin miehen kuvia puhelimesta yksi päivä ja nainen on lähettänyt hänelle aika monta kuvaa itsestään, yksi oli selfie jossa päällä vaan pikkarit ja joku toppi. Kysyin sitten titenkin mieheltä että miksi tämmönen kuva niin mies vaan totesi että mitä tosta että tommosia kuvia he toisilleen lähettelee, oli kuulemma just herännyt niin pistänyt kuvan että huomenta, onko väliä kun kavereita ovat. Miehen mielestä ei ole syytä huoleen mutta jotenkin minua ahdistaa ajatus kun siitä heidän sekstailustaan ei niin kauaa kuitenkaan ole vaikka en mikään mustasukkainen olekkaan...Olemme kuitenkin tämän naisen kanssa niinkuin yö ja päivä (esim minä lyhyt ja vaalea, hän pitkä ja tumma jne) ja ajattelen että ei mies ehkä hänen tyyppisestään edes kiinnostu joten voi olla että murehdin turhia :)
Ajatuksia?
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:10"]
No kyllä saisi mies todella hyvän puolustuspuheen pitää minut vakuuttaakseen.. Kuulostaa hämärältä ja inhottavalta, se nainen ainakin kokeilee rajojaan ja on sulle ehkä mustis. Ja miehesi joko on vaan helvetin yksinkertainen kun ei tajua miten tossa vois olla mitään väärää, tai sitten nauttii huomiosta.
En tykkäisi, en myöskään vaatisi miestä katkaisemaan välejä mutta antaisin ymmärtää että tossa kävellään aika hiuksenhienoa rajaa myöten.
[/quote]
Juu, olen samaa mieltä. jokapäiväinen yhteydenpito vaan huvikseen kuulostaa jotenkin oudolta. Tottakai ymmärrän että silloin tällöin kysellään kuulumisia.
No nyt alkoi epäilyttää.. :( ääh..teenkö väärin jos käyn lukemassa heidän välisiä viestejään? Mulla on kyllä pääsy hänen puhelimelleen eli ei suojaa sitä mitenkään... t. ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:13"]
No nyt alkoi epäilyttää.. :( ääh..teenkö väärin jos käyn lukemassa heidän välisiä viestejään? Mulla on kyllä pääsy hänen puhelimelleen eli ei suojaa sitä mitenkään... t. ap
[/quote]
Jos luet niin näät ainakin onko miehesi poistanut niitä viestejä jos siellä ei näy niitä kuvia mitkä on tallentunut sinne muistiin...;) Muuten en ota kantaa kannattaako..
No pahimmassa tapauksessa jäät viestien lukemisesta kiinni ja kerrot sitten miehelle, että hänen käytös on saanut sut epävarmaksi. Ehkä tekisin itse niin, että ottaisin tuon naisen joskus hyvänä hetkenä puheeksi ihan rauhallisesti, kertoisin että se saa sussa aikaan ahdistusta ja epävarmuutta. Ja että sua voisi helpottaa kovasti se, jos lukisitte yhdessä heidän välistä keskusteluketjua.
Jollei mies suostu, se kertoisi minulle riittävästi. Joko sen että viestit ovat turhan epäilyttäviä, tai että mies ei arvosta minua ja tunteitani loppupeleissä paskan vertaa.
Eiks ois muuten hyvä Toyota Expano
[/quote]
Just. Päästäpä mies vapaalle jalalle. Saako mies sanella sinun kaverisi ja tekemisesi ja lukea viestisi?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:23"]
[/quote]
Just. Päästäpä mies vapaalle jalalle. Saako mies sanella sinun kaverisi ja tekemisesi ja lukea viestisi?
[/quote]
Tekeekö AP jotain yhtä epäilyttävää?
Olin huono tyttöystävä ja luin viestejä...ja tosiaan eipä siellä montaa viestiä tallessa ollut..mutta taisi tulla selväksi koko kuvio...:( t.ap
Mun mies oli niin aasi, ettei tajunnu aluksi mun kantaa siihen, kun sanoin etten oikein tykkää että käydään jonkun entisen panon kanssa kaupungilla kahvilla.
A) se nainen ei kuulu muuten meidän tuttuihin, en ymmärrä miksi sen pitäisi hirveästi tietää meidän elämästä mitään. Se on ollut joskus kaveri ja pano, ei se tarkoita että kaikkien ystävyyssuhteiden kuuluu säilyä läpi elämän. Kyllä ne oikeat kaverisuhteet tunnistaa eikä niiden kanssa mennä sänkyyn.
B) Mies on muna kovana ollut tämän naisen kanssa, himoinnut, tunteita on ollut edes jollakin tasolla mukana, eikä ne ole inhon tunteita. Jos toinen ei kiinnosta, ei sen kanssa uudestaan ja uudestaan mennä sänkyyn + jutella päivät pitkät. Jos tätä jaksaa harrastaa, on toinen kiinnostava.
C) Edellä mainitut tunteet on ehkä laimenneet ajan saatossa, mutta jos koko ajan on toiseen yhteydessä, tapailee jne. on melko suuri todennäköisyys, että tunteet löytyvät uudelleen/niitä ylläpidetään, rupeaa kaipailemaan jännittävää seksiä, kukaties mitä tunteita nyt onkaan. Olihan he hypänneet sänkyyn heti vanhan liiton laimennettuakin, eli ne tunteet ON siellä koska niitä ylläpidetään.
Ja sen takia vanhan panon kanssa yhteydessä oleminen on tulella leikkimistä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:25"]
Mun mies oli niin aasi, ettei tajunnu aluksi mun kantaa siihen, kun sanoin etten oikein tykkää että käydään jonkun entisen panon kanssa kaupungilla kahvilla. A) se nainen ei kuulu muuten meidän tuttuihin, en ymmärrä miksi sen pitäisi hirveästi tietää meidän elämästä mitään. Se on ollut joskus kaveri ja pano, ei se tarkoita että kaikkien ystävyyssuhteiden kuuluu säilyä läpi elämän. Kyllä ne oikeat kaverisuhteet tunnistaa eikä niiden kanssa mennä sänkyyn. B) Mies on muna kovana ollut tämän naisen kanssa, himoinnut, tunteita on ollut edes jollakin tasolla mukana, eikä ne ole inhon tunteita. Jos toinen ei kiinnosta, ei sen kanssa uudestaan ja uudestaan mennä sänkyyn + jutella päivät pitkät. Jos tätä jaksaa harrastaa, on toinen kiinnostava. C) Edellä mainitut tunteet on ehkä laimenneet ajan saatossa, mutta jos koko ajan on toiseen yhteydessä, tapailee jne. on melko suuri todennäköisyys, että tunteet löytyvät uudelleen/niitä ylläpidetään, rupeaa kaipailemaan jännittävää seksiä, kukaties mitä tunteita nyt onkaan. Olihan he hypänneet sänkyyn heti vanhan liiton laimennettuakin, eli ne tunteet ON siellä koska niitä ylläpidetään. Ja sen takia vanhan panon kanssa yhteydessä oleminen on tulella leikkimistä.
[/quote]
Fiksusti sanottu!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:25"]
Olin huono tyttöystävä ja luin viestejä...ja tosiaan eipä siellä montaa viestiä tallessa ollut..mutta taisi tulla selväksi koko kuvio...:( t.ap
[/quote]
NO???
Ap, mitä sieltä siis löytyi?
Oon kyllä samaa mieltä muutaman kanssa, ettei tollanen pikkarikuvien lähettely varatulle miehelle ole mitään muuta kuin sitä itteään.. Valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:32"]
Ap, mitä sieltä siis löytyi? Oon kyllä samaa mieltä muutaman kanssa, ettei tollanen pikkarikuvien lähettely varatulle miehelle ole mitään muuta kuin sitä itteään.. Valitettavasti.
[/quote]
Ei ollut niitä kuvia siellä keskusteluissa tallessa.. ainoastaan eilisaamun keskustelu meni jotenkin näin ja minä oon sillon ollut kaverin kanssa kaupungilla:
Mies: moi, millon kävis sulle? sama ku viimeks?
Nainen: menee kyllä ens viikkoon, reissussa vielä
M: en malta odottaa :P
N: heh samoin. sulla on muuten ihana kuva tossa... (tai jotakin kehuja miehen profiilikuvasta)
M: hah itelläs on. ilmottele kun sopis niin....
N: todellakin ;) (oli muistaakseni silmän isku tai kieltä näyttävä hymiö...)
M:nähään :P
Nyt lyö pää tyhjää...en tiedä mitä sanoa.. Miten nuo nyt tulkitaan??? :O t.ap
Voi ei! Eipä tuon selkeämpää flirttiä voi olla! Toi sama ku viimeks viittaa johonkin ihanaan yhteiseen tapaamiseen, on se sitten panoa tai muuta kuhertelua. Ei tossa oikein oo vaihtoehtoja. Onpa ikävää!
Ajatuksia: Sallisitko miehen ystävyyden lapsiensa wt-äitiin?
Mielestäni sama kysymys.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:45"]
Ajatuksia: Sallisitko miehen ystävyyden lapsiensa wt-äitiin?
Mielestäni sama kysymys.
[/quote]
Ei ole yhtään sama kysymys. Jos lapsia on kuvioissa, vanhempien tulee tulla toimeen keskenään, yrittää edes. Ihan sama onko eksä nyksän mielestä wt tai ei.
Se on lasten etu. Toki ei mitään bestiksiä tarvi olla, eikä jatkuvasti yhteydessä.
Mun mies oli meidän seurustelun alku aikoina tosi mustis mun miespuolisesta ystävästä. Vihdoin kun sain heidät saman pöydän ääreen tajusi mies mustasukkaisuutensa olleen turhaa. Käydään siis yhdessä ulkona ja nykyään kaverilla on myös tyttöystävä, joka aluksi oli puolestaan minusta mustis, mutta tosiaan kun kaikki vaan sai tutustua toisiinsa voi epäilyt unohtaa! :)
Aloittajan tilanne toki hieman erilainen, eli on-off suhde ei käsittääkseni ole ystävyyttä, vaan enemmän fyysinen suhde. Toki varmasti alusvaatteissa ym. nähnyt naisen monesti, mutta tosiaan tuollaiset jutut ei kuulu ystävyyteen. Eihän ketään voi kieltää pitämästä yhteyttä johonkin, mutta kannattaa tosiaan tehdä miehelle selväksi, ettei tuollainen ole ok. Ainakaan itse en tuollaista katselisi.
No kyllä saisi mies todella hyvän puolustuspuheen pitää minut vakuuttaakseen.. Kuulostaa hämärältä ja inhottavalta, se nainen ainakin kokeilee rajojaan ja on sulle ehkä mustis. Ja miehesi joko on vaan helvetin yksinkertainen kun ei tajua miten tossa vois olla mitään väärää, tai sitten nauttii huomiosta.
En tykkäisi, en myöskään vaatisi miestä katkaisemaan välejä mutta antaisin ymmärtää että tossa kävellään aika hiuksenhienoa rajaa myöten.