Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sami & Victor Webinaari - oman elämäni pomo kokemuksia?

Vierailija
30.08.2024 |

Katsoin eilen Webinaarin, lopussa paketin hinta olisi ollut 1499e, nyt hinta 2999e. Katsoiko Vauva palstalaiset eilen tätä webinaaria, jos joku katsoi niin kiinnostuitko paketista jota myivät? 

Kommentit (254)

Vierailija
1/254 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo katsoin saman. Ja jäinkin pohtimaan, että onko se juttu ihan huuhaata vai voiko se oikeestikkin olla rahan arvoinen sijoitus ja pystyykö sillä todella tienaamaan niinkuin väittävät webinaarissa. Jään odottelee muiden kokemuksia asiasta

Vierailija
2/254 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijareita.

Toinen (Victor Jansson) kertoi koulutuksessa, että opiskelija hammaslääkäriksi ja teki niitä hommia ennen someammattilaisuutta.

Tarkistin julkiterhikistä niin ei hänellä ole minkäänlaista terveydenhuollon alan pätevyyttä.

Itse asiassa meinasin ostaa kurssin heiltä, mutta tuo valehtelu sai minut onneksi väistämään. Nämä ei taida tehdä muuta kun myydä valmennuksia työkseen.

Pysykää kaukana! 

Kurssin hinta oli muuten 1500 euroa ja tämäkin oli heidän mielestä "tarjous". 😂

Idea heillä on selkeästi pitää ilmaisia webinaareja jne. ja saada aina webinaarissa edes yksi kurssi kaupaksi.

Asialliset kommentit poistettiin webinaarissa. Esimerkiksi kun he ei kertonut asioita joita webinaarin aluksi lupasi ilmaisessa webinaarissa kertoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/254 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, onko valmennuksen ostaneita?

Vierailija
4/254 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttäkää. He käyttävät täysin samaa kaavaa kuin moni englannin kielellä tämmösiä kursseja tarjoavat ja ne on tunnetusti ja todistetusti täysin huijauksia. 

Vierailija
5/254 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Onko täällä ketään, joka olisi hommaan lähtenyt mukaan?

Vierailija
6/254 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä voi suositella! Minulle myytiin puhelimitse VIP valmennuspaketti jota mainostettiin henkilökohtaisena valmennuksena mutta käytännössä henkilökohtaisuus tarkoittaa turhanpäiväisiä työpajoja virka-aikoina joihin osallistuu samanaikaisesti 50 muuta ihmistä. Lisäksi käyttävät Slack viestintä- kanavaa jossa vastaavat viesteihin 3 krt/ viikossa. Tämä on kuitenkin kaukana henkilökohtaisesta VIP- valmennuksesta jota minulle myytiin. Minulla oli 54 minuuttia aikaa tehdä ostopäätös, koska kurssilla oli kuulemma enää 4 vapaata paikkaa, eli myyntipuhelussa käytettiin myös ajallista painostusta. Todellisuudessa valmennus on joka viikko uudelleen alkavaa massatuotantoa, eivätkä he perustellusti reklamoituani suostuneet palauttamaan eurokaan vaan yrittivät vierittää syyt minun niskoilleni toteamalla että menestys vaatii työntekoa. No shit Sherlock, siitä ei tässä tapauksessa nyt lainkaan ollut kyse, vaan siitä, että valmennuksen sisältö ei ensinkään kohtaa myynnin yhteydessä tarjottujen lupausten kanssa. Säästäkää rahanne, huomattavasti laadukkaampia kursseja on saatavilla paljon edullisemmin. Myöskään Photoshoppia tai konkreettista kuvankäsittelyyn tai somealustoihin littyvää teknistä opetusta tuolta kurssilta ei ole saatavilla, jos sellaista tarvitsette.

Vierailija
7/254 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen 2,5 tunnin webinaarin. Olen jo aiemminkin ollut mukana, mutta päätin osallistua uudelleen, kun mainostettiin, että "Ilmoittaudu ilmaiseen SOME-koulutukseemme ja saat bonuksena 30 premium-presettiä, jotka nopeuttavat ja helpottavat kuvankäsittelyäsi". Eipä ole presettejä näkynyt, eikä varmaan näykkään. Taisivat olla vain heille, jotka ostivat valmennuksen. Ja muutenkin oli aikamoinen myyntitykitys, ei niinkään koulutus. Hinta oli eilen 1999 ja normaalisti 3999. Monet näyttivät ostavan valmennuksen. Kyllähän se mielenkiintoiselta kuulosti, mutta mietin myös sitä, onko valmennus niin hyvä kuin lupaa. Huomasin myös sen, että osa chatin kommenteista poistettiin. Heti, jos oli vähänkään jotain "menkää jo asiaan" tai muuta pientä kritiikkiä webinaarista, niin heti ne poistettiin...

Vierailija
8/254 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!ÄLKÄÄ OSTAKO!! Minulle myytiin myös puhelimitse VIP valmennus joka oli silloin hinnaltaan 2500€. Puhelu oli erittäin painostava ja tuntui pakkomyynniltä. Toki itse hölmönä menin sitten ostaman palvelun. 

Itse kurssien sisältö on kyllä hyvä, että sieltä kyllä löytää hyvää tietoa. Mutta löydätte saman tiedon kyllä googlettamalla ja ihan tik tokista löydätte tismalleen samat kurssin asiat. 

Eniten olen pettynyt valmennukseen siinä, että minulle luvattiin henkilökohtaista valmennusta ja sitä en todellakaan saanut. 

Slack chatissa 3krt/vk vastaavat viesteihin mutta MONESTI jouduin odottamaan pidempään vastausta ja parhaillaan puolitoista viikkoa. Ei siinä mitään joskus menee viestit ohi, mutta jos maksan 2500€ palvelusta niin sen kyllä pitää pelata luvatulla tavalla. 

kirjaimmellisesti vituttaa että rahat meni kankkulan kaivoon, olisin mielummin käyttänyt rahat ammattilaiseen mentorointiin. Nimittäin tämä sitä ei ollut. Älkää ostako. 

Markkinoilta löytyy paljon muitakin valmennuksen ja mentorointia niin valitkaa joku toinen. 

Vierailija
9/254 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurssithan voivat olla verovähennyskelpoisia ainakin yrittäjillä. mainitsin tästä ja minut blokattiin koko webinaarista. 

Vierailija
10/254 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä he tommosesta kommentista suuttuu? 

Vierailija
11/254 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuin Victor Gallborrekin...

Vierailija
12/254 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessä he tommosesta kommentista suuttuu? 

No sen kun tietäs. Tai sitten todella on höpöhöpö -kurssi ja sellaisia tuskin voi laittaa verovähennyksiin vaikka omaan työtön ja/tai yritystoimintaan liittyy.

Vierailija
13/254 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

En kyllä suosittele kurssia. 

Sattumalta luin tätä keskustelupalstaa samalla, ja kysyin 20 minuutin kohdalla voisitteko mennä asiaan. Tuloksena minut heitettiin ulos😅

Aivan asiallisesti kysyin, mutta samantien tuli monon kuva perseeseen. 

Vierailija
14/254 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan huvikseni heidän postituslistallaan. On aika hauska seurata heidän hypetystään miten kokoajana viedään viimeisiä ilmaisia puhelinaikoja :D

Vierailija
15/254 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olenkin ihmitellyt olenko ainoa joka huomannu että ei kannata. Onneksi muitakin. Harmittaa vaan eniten ehkä nuoret jotka haaveilee ettei tarvi mennä normi duuniin ja tällä voisi rikastua....

Mutta kun Suomeen tarvitaan muitakin kuin vaikuttajia, vloggaajia ja boggaajia. Eikä tarvi olla huolissaan jos some sivut kaapataan jos oot normi töissä 

Vierailija
16/254 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt heillä on ollut hätäkokouksia! Todella viihdyttävää! Onko joku osallistunut? Katselin yhden heidän videonsa tässä joku aika sitten, tämä toinen, Sami, puhui suu vaahdossa varmaan tunnin. Ei kovin uskottavaa. Korosti koko ajan sitä, miten kamalaa on käydä palkkatöissä. Siis täh?

Vierailija
17/254 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurssithan voivat olla verovähennyskelpoisia ainakin yrittäjillä. mainitsin tästä ja minut blokattiin koko webinaarista. 

Minut kanssa heitettiin ulos😆 Turhauduin tyhjään hypetykseen (olen itse tehnyt tekoälyratkaisuja reilut 10v) ja olisin halunnut kuulla mikä on se mitä myyvät.

Ei ollut ilmeisesti ok kysyä😅

Vierailija
18/254 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

En kyllä suosittele kurssia. 

Sattumalta luin tätä keskustelupalstaa samalla, ja kysyin 20 minuutin kohdalla voisitteko mennä asiaan. Tuloksena minut heitettiin ulos😅

Aivan asiallisesti kysyin, mutta samantien tuli monon kuva perseeseen. 

omg mulle kävi just samoin😅 ja just samaa kysyin🤩

Menin n 30min kohdalla linjoille ja alkoi ärsyttää se hypetys ilman konkretaa. Siinä kohtaa kun oli Uber, Wolt ja Airbnb kuvissa ja kysyttiin mikä yhdistää näitä mulla paloi ns käämi kuulijoiden aliarvioinnista. En ehtinyt kirjoittaa alustatalous kun tuli ilmoitus että mut on heitetty ulos🙃

Ilmeisesti ei saa kysellä😇

Vierailija
19/254 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken yritin kuunnella hätäkokousta mutta ei pysty, mitä lie myyvät.

Kaiketi saada ihmiset transsiin ja sitten ostamaan jotain turhaa. Ja kenties myymään jotain mitä he myyvät. Miksi tää kuullostaa niiin tutulta.

Ja juu, lähinnä pyramidihuijaus tuli mieleen.

Vierailija
20/254 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep Lukekaa hyvin kaikki säännöt. Jos kurssilaiset kyttää muita kurssilaisia ja joku puhuu paskaa heistä niin saa tonnin rahaa. North Korea. Elämäni pomot vai? Mitä häh. Menin halpaan ja luulin että sen voi perua. Ei muuten voi.