Mitä tämä Zalando oikein touhuaa??
Yritin tehdä eilen tilausta ja valita maksutavaksi laskun. Eipä kuulkaas onnistunut. Ihmettelin ja googletin. Kaikki näytti olevan osaltani kunnossa. Maksuosoite, toimitusosoite, nimet kirjoitettu oikein jne. Kysyin asiaa Zalandolta. Vastaus tuli:
"kiitos yhteydenotostasi.
Nimeni on Zalando ja annan mieluusti lisätietoja laskusta maksutapana.
Olemme tiukentaneet turvallisuustoimenpiteitämme estääksemme mahdollisia väärinkäytöksiä, jolloin laskun saatavuutta maksutapana on jouduttu rajoittamaan. Tämän vuoksi lasku ei ole automaattisesti tarjolla kaikille asiakkaille, vaikka kaikki laskun ehdot täyttyisivätkin.
Valitettavasti turvallisuustoimenpiteiden tiukentaminen on saattanut vaikuttaa myös sinun maksutapavalikoimaasi, joten pyydän sinua valitsemaan jonkin muun tarjolla olevista maksutavoista. Voit myös kokeilla tilauksen tekemistä hieman myöhemmin tai pienemmällä loppusummalla.
Olen erittäin pahoillani tilanteesta ja toivon, että onnistut tekemään tilauksen jollakin toisella maksutavalla. "
Anteeksi mitä? Olen tehnyt Zalandolle yhteensä tasan 3 tilausta, joista yhden maksoin kortilla, yhden tuotteet palautin kaikki ja yhden (viime toukokuussa) maksoin laskulla. Tilaukset on tehty kahden vuoden sisällä. Minulla ei ole maksuhäiriömerkintää. Kaikkien tilausten kanssa olen toiminut Zalandon ohjeiden mukaan. Mainittakoon, että nyt tilauksen summa, jota yritin tehdä, oli kokonaisuudessaan 63 euroa. Se oli pienempi kuin toukokuussa tekemäni tilaus.
Vaikuttaako tässä se, että toukokuun tilauksesta palautin kolmesta tuotteesta kaksi? Vai mikä tässä tökkii?
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:05"] Jos jollekin yritykselle palautettaisiin tuotteita 33% myynnistä olisi se totaalinen katastrofi, mutta tätä wt ämmät eivät tajua. Verkkokaupassakin esim. miehet palauttavat n. 1-3 % tuotteista, ja syynä on yleensä joku toimimattomuus yms. 5% palautusprosentti yleensä karsii jo ostajia rankalla kädellä, koska tällöin tuotteessa täytyy olla jotain vikaa, mutta ei .. ettehän te tollot tätä tajua. Tilailette mitä sattuu ja palauttelette, kun sossun rahoja ei ole vielä kuulunut. [/quote] Olen nainen, mutta netistä tilaamistani laitteista yms. en ole koskaan joutunut palauttamaan mitään, koska olen aina saanut sen, mitä halunnutkin. Valitettavasti vain vaatteista ei ole nettimyynnissä niin hyvin speksejä tiedossa, että tilattu tuote olisi varmuudella sopiva. Ja btw, miespuolinen tuttuni palauttaa jatkuvasti Steamiin ostamiaan digitaalisia pelejä, ihan vaan koska lolz, eli ei ole mitenkään sukupuolesta kiinni nettimyynnin palauttelut.
[/quote]
Ei mitään samaa.. digitaaliset pelit eivät kulu turhissa lähetyksissä mihinkään. Siihen vaatteeseen kun saat aikaiseksi yhdenkin tahran on se myyntikelvoton.
Itsekin tilasin pari kuukautta sitten noin 500€ edestä vaatteita. Olisin tilannut, enemmän mutta en uskaltanut etukäteen maksaen maksaa niin suurta summas, jos tuotteet olisivatkin jääneet saamatta.
Noh, jäleen päin kaduttaa etten tilannut ja liian varovainen olin rahojeni suhteen sillä koot kerkesivät mennä. :(
En enää ikinä pihistä. Ihan sama minulle onko lasku vai maksanko suoraan.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:05"]
Jos jollekin yritykselle palautettaisiin tuotteita 33% myynnistä olisi se totaalinen katastrofi, mutta tätä wt ämmät eivät tajua. Verkkokaupassakin esim. miehet palauttavat n. 1-3 % tuotteista, ja syynä on yleensä joku toimimattomuus yms. 5% palautusprosentti yleensä karsii jo ostajia rankalla kädellä, koska tällöin tuotteessa täytyy olla jotain vikaa, mutta ei .. ettehän te tollot tätä tajua. Tilailette mitä sattuu ja palauttelette, kun sossun rahoja ei ole vielä kuulunut.
[/quote]
Mitäpä jos se vaate ei yksinkertaisesti sovi tai istu? Eihän sitä voi tietää ennen kuin sovittaa. Koot vaihtelevat ja hyvältä kuvassa näyttävä malli voi itsellä olla päällä aivan kamala. Postimyyntikauppaa pitävä tietää varmasti, että riskit tuotteen palautukseen on huomattavasti suuremmat kuin kaupassa, jossa voi sovittaa vaatetta ennen ostoa.
Ei sillä ole mitään tekemistä sossun, wt:n ja rahojen kanssa.
[/quote]
Niinpä! Mä tilasin juuri Zalandolta kaksi kokoa samoista kengistä, koska en ole aiemmin käyttänyt kyseisen merkin kenkiä, enkä siksi voinut tietää, kummat ovat sopivat. Ja vaikka tietäisi kokonsa, ei voi tietää, istuvatko kengät mukavasti jalkaan. Eli kahdet tilaukseen ja niistä toiset tänään palautukseen.
[/quote]
Miksi sitten ostat sieltä kenkiä joiden et tiedä istuvan jalkaan?
[/quote]
Olisiko yritykselle parempi että epävarmassa tilanteessa jokainen asiakas jättäisi vain tilaamatta? Jolloin tuotto olisi varmuudella 0.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:15"]
Jos jollekin yritykselle palautettaisiin tuotteita 33% myynnistä olisi se totaalinen katastrofi, mutta tätä wt ämmät eivät tajua. Verkkokaupassakin esim. miehet palauttavat n. 1-3 % tuotteista, ja syynä on yleensä joku toimimattomuus yms. 5% palautusprosentti yleensä karsii jo ostajia rankalla kädellä, koska tällöin tuotteessa täytyy olla jotain vikaa, mutta ei .. ettehän te tollot tätä tajua. Tilailette mitä sattuu ja palauttelette, kun sossun rahoja ei ole vielä kuulunut.
[/quote]
Mitäpä jos se vaate ei yksinkertaisesti sovi tai istu? Eihän sitä voi tietää ennen kuin sovittaa. Koot vaihtelevat ja hyvältä kuvassa näyttävä malli voi itsellä olla päällä aivan kamala. Postimyyntikauppaa pitävä tietää varmasti, että riskit tuotteen palautukseen on huomattavasti suuremmat kuin kaupassa, jossa voi sovittaa vaatetta ennen ostoa.
[/quote]
Netistä kannattaakin tilata ainoastaan niitä jotka tietää omaksi oikeaksi kookseen. Onhan ne kauluspaidatkin monesti kaupassa pakattu paketteihin. Joskus housutkin. Silloin siitä paketista katsotaan se kokonumero. Teillä ämmillä ongelma on siinä, että te ette ole rehellisiä itsellenne. "kyllä minä varmastin siihen mahdun kun silloin aikaisemminkin mahduin". Tai sitten peili valehtelee?
Kun katsoo rehellisesti sitä kokonumeroa, niin missä se ongelma silloin on?
[/quote]
Niin vaatteethan eivät koskaan ole eri mallisia ja muotoisia eri valmistajilla. Kaikkien valmistajien vaatteet ovat täysin samaa kokoa. Not. Esimerkiksi mä en voi valita aina sitä mun oikeaa kokoa, koska tissit. Muuten menee S koko, mutta joskus joudun ottamaan jopa L koon kun ei tissit mahdu muuten. Sitten on niitä vaatteita jotka näyttävät ihan teltoilta koska ovat muuten isot minulle paitsi tissien kohdalta.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:57"]
[/quote]
[/quote]
Netistä kannattaakin tilata ainoastaan niitä jotka tietää omaksi oikeaksi kookseen. Onhan ne kauluspaidatkin monesti kaupassa pakattu paketteihin. Joskus housutkin. Silloin siitä paketista katsotaan se kokonumero. Teillä ämmillä ongelma on siinä, että te ette ole rehellisiä itsellenne. "kyllä minä varmastin siihen mahdun kun silloin aikaisemminkin mahduin". Tai sitten peili valehtelee?
[/quote]
Oletko ikinä ostanut vaatteita? Jos olet, niin tiedät varmasti että se kokomerkintä ei pidä paikkansa. Paikasta A ostettu M-koon paita voi olla oivan kokoinen, mutta B paikasta ostettu M ei enää mahdukaan. Oletko muuten katsonut tavan paidan kokolapusta monenko maan kokomerkintä siinä on? Aika monen. Oletko kuullut "vanity sizing"-termin? Oletko tietoinen että usein Kiinavaatteeissa on suuriakin kokoheittoja?
Oletko tietoinen että kenkien ostossa lestin sopivuus on äärimmäisen tärkeä, sen kokonumeron lisäksi? Kokonumero voi olla täysin oikea, mutta vääränmallinen lesti aiheuttaa sen ettei kenkää voi käyttää.
Nää on kyllä ihan hauskoja, miehet ja vaatteet. :D
[/quote]
Kenkien suhteen voit lukea tuon kirjoitustasi edellisen vastaukseni. Mitä vaatteisiin tulee, niin miksi te naiset ette sitten vaadi kunnollisia kokomerkintöjä? Ei siinä kauaa nokka tuhise kun mittaa siitä uudesta artikkelista sen oikeat mitat esim. sentteinä. Miksi ostaa sellaisesta paikasta missä ei kokomerkintöjä vaivauduta kunnolla merkitsemään. Esim. täältä ostamani vaatteet ovat merkitty yleensä sentilleen, tai sitten siellä sanotaan, että koko merkintä ei ole oikea, vaan se on näin ja noin.
https://www.varusteleka.fi/fi/product/alpina-tierra-black/23518
Siinä muuten vähän lestistäkin tietoa :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:16"]
Oletteko te jo niin vainoharhaisia että ette uskalla mennä enää vaatekauppaan Suomessa?
[/quote]
En ole. Mutta vaatekaupan valikoima ei pärjää Zalandon valikoimalle. Sitten tulee vielä myyjä häiriköimään ja ei löydy sitä sopivaa kokoa. Ainut plussapuoli fyysisessä kaupassa on se sovitusmahdollisuus.
[/quote]
Olet siis läski ja pelkäät ihmiskontakteja?
[/quote]
Joitain ei vain kiinnosta rynniä ihmismassassa vaatekaupoissa hikisenä kun joku koko ajan tulee kyselemään, että "Tarviitko apua?" "Mitä etsit." - En tarvitse -No mutta jos mä silti autan -Ei tarvitse -Mutta kun... Arghh pahimmillaan ne on siellä sovituskopin ulkopuolella huutelemassa "No miten istuu?" "Onko hyvä?!" "Halooo?!". Siksi shoppailen netissä. P.S. En ole edellinen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:15"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:05"] Jos jollekin yritykselle palautettaisiin tuotteita 33% myynnistä olisi se totaalinen katastrofi, mutta tätä wt ämmät eivät tajua. Verkkokaupassakin esim. miehet palauttavat n. 1-3 % tuotteista, ja syynä on yleensä joku toimimattomuus yms. 5% palautusprosentti yleensä karsii jo ostajia rankalla kädellä, koska tällöin tuotteessa täytyy olla jotain vikaa, mutta ei .. ettehän te tollot tätä tajua. Tilailette mitä sattuu ja palauttelette, kun sossun rahoja ei ole vielä kuulunut. [/quote] Mitäpä jos se vaate ei yksinkertaisesti sovi tai istu? Eihän sitä voi tietää ennen kuin sovittaa. Koot vaihtelevat ja hyvältä kuvassa näyttävä malli voi itsellä olla päällä aivan kamala. Postimyyntikauppaa pitävä tietää varmasti, että riskit tuotteen palautukseen on huomattavasti suuremmat kuin kaupassa, jossa voi sovittaa vaatetta ennen ostoa. Ei sillä ole mitään tekemistä sossun, wt:n ja rahojen kanssa. [/quote] Netistä kannattaakin tilata ainoastaan niitä jotka tietää omaksi oikeaksi kookseen. Onhan ne kauluspaidatkin monesti kaupassa pakattu paketteihin. Joskus housutkin. Silloin siitä paketista katsotaan se kokonumero. Teillä ämmillä ongelma on siinä, että te ette ole rehellisiä itsellenne. "kyllä minä varmastin siihen mahdun kun silloin aikaisemminkin mahduin". Tai sitten peili valehtelee? Kun katsoo rehellisesti sitä kokonumeroa, niin missä se ongelma silloin on? [/quote] Niin vaatteethan eivät koskaan ole eri mallisia ja muotoisia eri valmistajilla. Kaikkien valmistajien vaatteet ovat täysin samaa kokoa. Not. Esimerkiksi mä en voi valita aina sitä mun oikeaa kokoa, koska tissit. Muuten menee S koko, mutta joskus joudun ottamaan jopa L koon kun ei tissit mahdu muuten. Sitten on niitä vaatteita jotka näyttävät ihan teltoilta koska ovat muuten isot minulle paitsi tissien kohdalta.
[/quote]
Miksi ette pyydä näitä nettipuljuja merkitsemään niitä mittoja?
Oi, Miksi oi?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:30"]
[/quote]
[/quote]
Niinpä! Mä tilasin juuri Zalandolta kaksi kokoa samoista kengistä, koska en ole aiemmin käyttänyt kyseisen merkin kenkiä, enkä siksi voinut tietää, kummat ovat sopivat. Ja vaikka tietäisi kokonsa, ei voi tietää, istuvatko kengät mukavasti jalkaan. Eli kahdet tilaukseen ja niistä toiset tänään palautukseen.
[/quote]
Miksi sitten ostat sieltä kenkiä joiden et tiedä istuvan jalkaan?
[/quote]
Olisiko yritykselle parempi että epävarmassa tilanteessa jokainen asiakas jättäisi vain tilaamatta? Jolloin tuotto olisi varmuudella 0.
[/quote]
Palautusprosentti olisi 0, kun tilaisi tuotteita joiden tietää mahtuvan. Liikkeestä tietenkin kysytään ne mitat ennen ostoa. Eikö?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:15"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:05"] Jos jollekin yritykselle palautettaisiin tuotteita 33% myynnistä olisi se totaalinen katastrofi, mutta tätä wt ämmät eivät tajua. Verkkokaupassakin esim. miehet palauttavat n. 1-3 % tuotteista, ja syynä on yleensä joku toimimattomuus yms. 5% palautusprosentti yleensä karsii jo ostajia rankalla kädellä, koska tällöin tuotteessa täytyy olla jotain vikaa, mutta ei .. ettehän te tollot tätä tajua. Tilailette mitä sattuu ja palauttelette, kun sossun rahoja ei ole vielä kuulunut. [/quote] Mitäpä jos se vaate ei yksinkertaisesti sovi tai istu? Eihän sitä voi tietää ennen kuin sovittaa. Koot vaihtelevat ja hyvältä kuvassa näyttävä malli voi itsellä olla päällä aivan kamala. Postimyyntikauppaa pitävä tietää varmasti, että riskit tuotteen palautukseen on huomattavasti suuremmat kuin kaupassa, jossa voi sovittaa vaatetta ennen ostoa. Ei sillä ole mitään tekemistä sossun, wt:n ja rahojen kanssa. [/quote] Netistä kannattaakin tilata ainoastaan niitä jotka tietää omaksi oikeaksi kookseen. Onhan ne kauluspaidatkin monesti kaupassa pakattu paketteihin. Joskus housutkin. Silloin siitä paketista katsotaan se kokonumero. Teillä ämmillä ongelma on siinä, että te ette ole rehellisiä itsellenne. "kyllä minä varmastin siihen mahdun kun silloin aikaisemminkin mahduin". Tai sitten peili valehtelee? Kun katsoo rehellisesti sitä kokonumeroa, niin missä se ongelma silloin on? [/quote] Niin vaatteethan eivät koskaan ole eri mallisia ja muotoisia eri valmistajilla. Kaikkien valmistajien vaatteet ovat täysin samaa kokoa. Not. Esimerkiksi mä en voi valita aina sitä mun oikeaa kokoa, koska tissit. Muuten menee S koko, mutta joskus joudun ottamaan jopa L koon kun ei tissit mahdu muuten. Sitten on niitä vaatteita jotka näyttävät ihan teltoilta koska ovat muuten isot minulle paitsi tissien kohdalta.
[/quote]
Oi, Miksi oi?
[/quote]
Häh?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:11"]
[/quote]
Oi, Miksi oi?
[/quote]
Oletko oikeasti noin tyhmä? Jostain merkeistä/kaupoista löytyykin selkeät mittataulukot, mutta sehän ei kerro muuta kuin että vaate mahtuu päälle. Se ei kerro yhtään mitään siitä, että näyttääkö se hyvältä juuri tietyllä ihmisellä.
(Puhumattakaan siitä, että joskus mittataulukot EIVÄT PIDÄ PAIKKAANSA kaikkien ko. merkin vaatteiden kohdalla. Luuletko, että näillä puljuilla on mahdollisuus mitata jokainen heidän varastossaan oleva vaatekappale erikseen?)
Se nyt vaan on faktaa, että EU:n sisällä on palautusoikeus pakollinen. Se on sitten eri juttu, että palautuksen ei ole pakko olla ilmaista. Mutta Zalandolla varsinkin on niin korkeat katteet, että heidän on kannattavaa tarjota ilmaisia postikuluja ja ilmaista palautusta. Jos se ei kannattaisi, sitä ei tehtäisi. Verkkokaupat nimittäin tietävät varsin hyvin, miten vaikea vaatteita on ostaa etänä, ja että asiakkaat palauttavat suuren osan ostamistaan tuotteista, kun postitus ja palautus on ilmaista. Eivät ne mitään idiootteja ole, tämä on ihan laskelmoiden tarjottu mahdollisuus, tarkoituksena alentaa ostokynnystä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oletko ikinä ostanut vaatteita? Jos olet, niin tiedät varmasti että se kokomerkintä ei pidä paikkansa. Paikasta A ostettu M-koon paita voi olla oivan kokoinen, mutta B paikasta ostettu M ei enää mahdukaan. Oletko muuten katsonut tavan paidan kokolapusta monenko maan kokomerkintä siinä on? Aika monen. Oletko kuullut "vanity sizing"-termin? Oletko tietoinen että usein Kiinavaatteeissa on suuriakin kokoheittoja?
Oletko tietoinen että kenkien ostossa lestin sopivuus on äärimmäisen tärkeä, sen kokonumeron lisäksi? Kokonumero voi olla täysin oikea, mutta vääränmallinen lesti aiheuttaa sen ettei kenkää voi käyttää.
[/quote]
Kenkien suhteen voit lukea tuon kirjoitustasi edellisen vastaukseni. Mitä vaatteisiin tulee, niin miksi te naiset ette sitten vaadi kunnollisia kokomerkintöjä? Ei siinä kauaa nokka tuhise kun mittaa siitä uudesta artikkelista sen oikeat mitat esim. sentteinä. Miksi ostaa sellaisesta paikasta missä ei kokomerkintöjä vaivauduta kunnolla merkitsemään. Esim. täältä ostamani vaatteet ovat merkitty yleensä sentilleen, tai sitten siellä sanotaan, että koko merkintä ei ole oikea, vaan se on näin ja noin.
https://www.varusteleka.fi/fi/product/alpina-tierra-black/23518
Siinä muuten vähän lestistäkin tietoa :)
[/quote]
a) Varustelekassa on "vähän" pienempi skaala vaatteita myynnissä kun jossain Zalandolla
b) Armeijavaatteissa on "vähän" tarkemmat standardit kaikin puolin, myös kokojen puolesta
c) Olen muuten palauttanut Varustelekaankin tuotteita, kun mittojen mukaan täydellinen takki roikkui päällä kuin säkki (en ole harteikas mies vaan hoikka nainen) tai ei mennyt kiinni (kun on nuo tissit tuossa tiellä). Yhden takin pidin, koska se oli sopiva; nuo muut palautin.
Palautusjankuttajalle vielä: jos palautetussa vaatteessa on selviä käytönjälkiä tai jopa tahroja, sitä ei ole pakko hyväksyä takaisin. Tuotteet kyllä tarkastetaan kun palautus käsitellään. Joten ei, palautetuista tuotteista ei tule "myyntikelvottomia". Itse olen verkkokaupasta ostanut usein m.m. kenkiä, joita on selvästi kokeiltu monta kertaa jalkaan. Samahan se on kaupankin hyllyllä olevissa tuotteissa, on niitäkin moni kokeillut.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:45"]Tilasin Zalandolta vahingossa vääränkokoiset kengät ja tilasin isommat heti perään. Samalla ostin kaksi hametta. Yritin palauttaa liian pieniä kenkiä, mutta netin kautta ei onnistunut. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, mutta en silti saanut sähköpostivahvistusta. En uskalla ostaa Zalandosta enää mitään, koska palautus ei näköjään toimi tai se on tehty tosi vaikeaksi ja yritän myydä kengät jotain toista tietä.
[/quote]
Eihän se ole vaikeaa. Palautukseen tarvittava löytyy paketista!
" Luuletko, että näillä puljuilla on mahdollisuus mitata jokainen heidän varastossaan oleva vaatekappale erikseen?"
Vähemmän se vie aikaa kuin lähetellä tuotteita edestakaisin turhan takia. Palautuksia voi tulla vaikka 1000. Paljonko se vie aikaa verrattuna siihen, että ottaa siitä vaatteesta mitat? (olet tietämätön pelle)
"Se nyt vaan on faktaa, että EU:n sisällä on palautusoikeus pakollinen. Se on sitten eri juttu, että palautuksen ei ole pakko olla ilmaista. Mutta Zalandolla varsinkin on niin korkeat katteet, että heidän on kannattavaa tarjota ilmaisia postikuluja ja ilmaista palautusta. Jos se ei kannattaisi, sitä ei tehtäisi."
Nyt varmaan ymmärrät miksi tilaamista on tahalleen vaikeutettu palauttelijoilta.
"Verkkokaupat nimittäin tietävät varsin hyvin, miten vaikea vaatteita on ostaa etänä, ja että asiakkaat palauttavat suuren osan ostamistaan tuotteista, kun postitus ja palautus on ilmaista. Eivät ne mitään idiootteja ole, tämä on ihan laskelmoiden tarjottu mahdollisuus, tarkoituksena alentaa ostokynnystä."
Tietenkin sen on tarkoitus alentaa ostokynnystä, mutta haluavat silti karsia listoiltaan pois turhat tilailijat.
Ei kai tässä mitään epäselvää ole, jos olet joutunut epätoivottujen tilaajien listalle?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:27"]
[/quote]
a) Varustelekassa on "vähän" pienempi skaala vaatteita myynnissä kun jossain Zalandolla
[/quote]
Entäs sitten? Vähemmän siis työntekijöitä hoitamaan palautuksiakin?
Hampurilaisen voi ostaa yksityisyrittäjältä, tai mcdonaldsista. Mitä ne myynnit siinä merkkaavat, jos asiakas palauttaa sen hampurilaisen?
[/quote]
b) Armeijavaatteissa on "vähän" tarkemmat standardit kaikin puolin, myös kokojen puolesta
[/quote]
Olet väärässä. Armeijavaatteissa niitä heittoja vasta onkin. Armeijavaatteissa ei ole kuin yksi standardi ja se on laatu ja kestävyys. Joka toisessa vaatteessa joutuvat kertomaan "oikeat" mitat.
[/quote]
c) Olen muuten palauttanut Varustelekaankin tuotteita, kun mittojen mukaan täydellinen takki roikkui päälläkuin säkki (en ole harteikas mies vaan hoikka nainen) tai ei mennyt kiinni (kun on nuo tissit tuossa tiellä). Yhden takin pidin, koska se oli sopiva; nuo muut palautin.
[/quote]
Tilasit siis taas mitä sattuu. Et sinä niitä muita ollut ostamassakaan.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:38"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hampurilaisen voi ostaa yksityisyrittäjältä, tai mcdonaldsista. Mitä ne myynnit siinä merkkaavat, jos asiakas palauttaa sen hampurilaisen?
[/quote]
Teisting
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:39"]
[/quote]
[/quote]
Teisting
[/quote]
Voitteko kuvitella sen tilanteen kun suomalainen Terttu on laittanut sähköpostiviestin sinne Intian hikityöpajaan jossa 20h työpäivää vääntävät kuusivuotiaat ompelee niitä vaatteita sormet verillä ja toimistujohtaja maanantai aamuna avaa sen 3.1 windowsin ja pikselisen sähköpostinsa ja lukee ko viesti sisällön "Etsä viitsisitä tehdä siitä M-koosta hippasen isompaa, kun mirkun rippijuhliin ostamani tunika olikin hiukan pienempi kuin hennesiltä kaksi vuotta sitten ostamani M-kokoinen paita!"
Jep. :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]